chapter 13

39 2 0
                                    

Cuti sekolah pun hampir habis sudah dekat sudah balik sekolah..  Saya sama si rex begitu2 sajala kami macam biasa gaduh, bebaik ,gaduh, bebaik..tiada lain begitu sajala setiap hari.. Durang mama bapa pun diam saja..

*******

Hari ni si rex kena tanya2 sudah dia oleh keluarga saya .. Bila dia mahu datang pigi tunang saya.. Sebab banyak sudah orang tahu pasal hubungan kami.. Dia pun sudah juga hantar sogit sama keluarga saya, sebab dia selalu suda kan datang di rumah tidur di rumah.. Kalau di ikut adat yg satu memang di suruh kahwin sudah tapi nasib durang mama bapa saya ni baik.. Bagi dia peluang untuk kumpul duit.. Sudah juga lah durang bincang2.. Kira2 nanti tahun depan dia datang hantar tunang.  Tapi nda kesampaian... Bukan jodoh ku..  Dia punya keluarga pun sudah tahu juga hubungan kami yg sebelah mama kandung dia..

_________________________

Hujung tahun sudah lah ni masa, keluarga saya sambut tahun baru.. Si rex pun ikut juga lah pigi sambut tahun baru sama hari keluarga..

Masa sambut hari keluarga, saya nda bebas macam sebelum2 ini.. Saya cerita2 sama ahli keluarga yg jarang saya jumpa terus cemburu dia berlebihan. Tida dia layan saya..

Cerita2 sama sepupu yg lain yg dekat pun dia tidak kasih benar, di jaga saya betul kena kontrol ketat2.. 

Lama2 duduk sama sepupu perempuan dia punya muka macam lain macam suda.. Kesian juga tu sepupu saya padahal lama sudah kami tidak jumpa. Buat hal lagi pula tu bf saya.. Saya pun buduh juga ada kah patut saya takut sama bf .. Belum juga ada ikatan yg sah.. Tunang pun belum ada ka patut mau kontrol2 gf sepanjang masa..

Selama kami sambut hari keluarga tu saya betul2 rimas tidak bebas.. Apa saya mahu buat dia ikut2 terus .. Bercerita2 dgn anti pun tidak selesa..

Kami tidak lama sana sambut hari keluarga.. Awal kami balik.. Em saya sama bf ja lah yg balik durg mama bapa adik2 semua di sana sambut tahun baru.. Saya pula ikut dia balik ..sambut tahun baru dengan nafsu gila dia tu..

Malam tu kami buat lah lagi projek.. Betul2 saya sedih , saya tidak dapat sambut sama keluarga saya yg lain.. Gara2 bf yg langsung tidak bagi sya kebebasan sikit pun tidak.. Masa tukar tahun tu saya langsung tidak dapat rasa sebab tetidur gara2 penat. Bangun saja pagi sudah ..

#Terima kasih yg sudah sudi baca dan singgah tu. Tq sangat2😘😍 nantikan di chapter seterusnya..

BERKORBAN KERANA CINTAWhere stories live. Discover now