ep - 8

20.5K 79 0
                                    

Pada malam itu , Danial bercadang ingin keluar makan di Dong Seoul Restoran . Tetapi Putri menolak kerana ingin masak untuknya dengan menggunakkan air tangannya sendiri .

" Sayang jomlah makan kat luar " pujuk rayu Danial Hafiez tidak membuatkan Putri termakan .

" Please Dan , i nak masak . i nak jugak jalankan tanggungjawab i sebagai isteri " aku memandang ke bawah ke arah kaki ku . kami duduk di sofa yang berhadapan televisyen . aku tidak memandangnya kerana takut akan pandangannya yang tajam . Yeah selama 3 minggu ni , jarang sekali aku masak . takda peluang nak masak sebab Danial asyik ajak makan luar . tahu la berkemampuan tapi jimat jimat la sikit !

" Okay la you . you nak masak , masaklah . i nak naik atas jap mandi , penat sikit harini . Dengan kerja yang bertimbun kat office . " Danial yang terus pergi ke atas tanpa memandangku . Ya aku rasa bersalah , but i know how to comfort him hehe !

Aku terus pergi ke dapur . Keluar kan barang barang keperluan yang aku hendak masak . Yang penting sekali ayam harus lah ada . Danial Hafiez sukakan ayam ! So aku decide nak masak ayam masak cili api ! . Sayur also kena ada untuk menu malam ni . Suka hati aku la nak makan berat ke apa malam ni

Selepas 45 minit berada di dapur aku terus pergi ke bilik air , membersihkan diri kerana telah berbau bawang selepas memasak . aku mencapai baju tidur aku yang jarang boleh menampakkan bra dan panties aku . takda lah sekso sangat tapi dapat mengugat kan iman seseorang lelaki . aku memakai losyen dan minyak wangi ku sembur di bahagian leher dan badan .

Mengintai didalam bilik , Danial Hafiez sedang tidur nyenyak . Tidur pon handsome . kenapa lah ! Aku jalan menghampiri Danial .

" Dan , bangun . i dah siap masak " aku mengusap muka nya yang bersih tanpa cacat cela sehingga dia terbangun dan terus memegang tangan ku . tanpa berkata apa apa dia terus bangun dengan mata kuyunya .

" Dah siap ? Jom ! I lapar ni " Dia terus turun dari katil dan menarik aku menuruni tangga . Danial duduk . aku pergi mengambil pinggan dan menyenduk nasi untuk hidangkan kepada Danial . Tetapi dari lirikan mata ku , aku nampak seakan akan Danial memerhati badan ku . Tanpa melihatnya aku terus bagi pinggannya dan duduk di tempat ku .

" You tengok apa Dan . Makan la nanti sejuk , kesian i masak takda sapa nak makan " Aku memuncungkan mulut ku menandakan aku merajuk .

" Youre the one who seduce . Dahlah jom makan " Aku yang tengah menyenduk lauk untuknya terhenti setelah dia berkata yang aku goda dia ! Taknak bagi dia nampak aku terkejut aku terus menyenduk lauk lalu letak dihadapannya .

' haih lepas ni nak kena basuh pinggan lagi ' bisik hati kecil ku . tanpa melengah lengahkan masa aku ambil pinggan yang kotor dan letakkam didalam sinki . Aku lihat Danial sudah habis makan . dia basuh tanganya dan terus naik ke atas . ' Dah makan terus naik , bukan nak tolong ! ' aku bercakap tetapi tak terlalu kuat . aku teruskan kerja ku .

Semasa aku tengah membasuh , ada tangan yang melingkar . Yeah i know its Danial Hafiez . Dia meletakkan dagunya dia bahu aku , aku merasakan nafas nya yang panas membuatkan aku seram dengan pegangannya . Aku terus kan kerja aku .

" Why you so sexy sayang " Bisik Danial Hafiez di telinga kiri ku . aku terhenti sebentar . Wah seram ! Takut ! Kenapa la aku pakai baju ni , aku dahla penat ! tiba tiba tangan ku menggigil tak tahu kenapa . Danial terus mengusap bahagian perutku , turun ke bahagian yang paling sensetif ! Dia memegang mengusap vagina ku dari luar panties . aku tersentak . Siapa je tak tersentak kan ? aku mendesah

" ahhhhhhhhhhhhh sayang .... why ..... dont do..o .. this .. pls " aku merengek . Dia berhenti mengusap . aku menarik nafas kerana sudah hilang nafas tadi . tiba tiba tangannya naik ke atas ke bahagian payudara aku pula . Dia meramas dengan lembut , aku yang taknak mendesah tapi terlepas .

" im not finish ..... yet aahhhhhhhhh " Dengan pinggan belum habis basuh . siapa lagi yang nak basuh kan ? Salah aku juga sebab pakaian tak behave . Dia meramas dalam lebih kurang 10 minit dan terus pegang panties ku yang sudah basah dek ramasannya .

" Sayang , you already wet . Lets go to another level " Dia mengangkat aku terus naik ke bilik . aku yang terpinga pinga

" You , i belum habis basuh pinggan . nanti siapa nak basuh . busuk la dapur tu nanti " aku yang sengaja bagi alasan kerana tak mahu dikerjakan malam tu !

" You boleh basuh esok . Salah you jugak , siapa suruh gugat i pakai baju yang macam ni ? " dia tersenyum sinis . dia memandangku atas bawah . Danial terus menolak ku dengan lembut ke atas katil lalu dia cium bibir merah ku . aku membalas ciumannya yang hangat . Kami hilang nafas dan terus memberhentikan ciuman itu . Danial cium di bahagian leher dan meninggalkan tompokan merah dileherku . Dalam bilik itu penuh dengan suara desahan daripada aku . Danial perlahan lahan membuka bra aku . Danial terus meramasnya dengan begitu kuat . payudara kiri di tangannya manakala kanan sedang dihisap oleh Danial . Kami terus belayar di alam asmara .

Cinta Paksa Mr.Arkitek Where stories live. Discover now