Prva ljubav / First Love - 8.poglavlje

19 3 0
                                    

Konačno ulazim u stan. Ova ekskurzija me baš umorila. Nisam mislio da će tako teško biti voditi učenike u Zagreb. No, nema veze. Još uvijek razmišljam o Veroniki. Veronika je stvarno posebna osoba. Svaku večer, kao i sada, razmišljam o njoj. O njezinim očima koje su plave poput neba na kojem lete ptice, o njenoj kosi, i ponajviše, o njezinom osmijehu koji je širok poput planine. Stvarno puno puta razmišljam o njoj. Ona je uvijek nasmiješena. Kada je sretna, a bome i kada je tužna. Ponekad se pitam poznajem li je stvarno dobro te kako uspijeva tako dobro prekrivati tugu jer koliko je ja poznajem djeluje kao jako pozitivna osoba. Ponekad se iskreno, osjećam kao jako bezosjećajna osoba. Uvijek kada sam sa Veronikom, poželim da je samnom zapravo Elena. Osjećam se kao da sa Veronikom pokušavam zaboraviti Elenu jer je ona samnom u mojoj glavi i u mojim mislima. Ljubav je komplicirana. Više puta sam sebi obećavam da ću zaboraviti Elenu, no to mi ne uspijeva. Jako mi nedostaje. Nedostaje mi sve što je vezanu uz nju. Onda se opet sjetim Veronike koja je bila samnom u najtežim trenucima. Ali, stop. Moje razmišljanje opet je prekinula ona, Veronika. ''Što želiš večerati?''. - čujem Veronikin glas čim je ušla u stan. Kao i svaki put odgovaram je da pripremi bilo što za večeru. Izlazim iz sobe te krećem u kuhinju da joj pomognem. Veronika iz hladnjaka vadi namirnice za večeru, dok ja postavljam stol. To nam je već prešlu u naviku. Tijekom večere razgovaramo o današnjoj ekskurziji. Bilo je vrlo lijepo i naporno. Sutra je novi radni dan i kao svaku večer, Veronika i ja se do ponoći pripremamo za sutrašnju nastavu. Sutra spajamo satove razrednika. Dva razreda raspravljati će o talentima koje oni svakodnevno skrivaju. Smatram da je to velik problem većine tinejdžera. Veronika i ja mislimo da svaka osoba ima pravo pokazati svoj talenat. Veselimo se sutrašnjem satu razrednika, iako će to nekojima biti dosadno. Ali, ipak, takav je život. Svakome je nešto dosadno. Vodili smo razgovor do dugo u ponoć, a došlo je i vrijeme za spavanje. Nakon dugog i napornog dana, vrijeme je za zasluženi odmor.

Prva ljubav / First LoveWhere stories live. Discover now