Prva ljubav / First love - 12.poglavlje

15 2 5
                                    

Ulazim u auto. Krećem u Zagreb. Vrijeme je za ponovni susret Zagreba i mene. Zadnji put sam bio u Zagrebu kada sam vodio učenike na izlet. Okej, to nije bio neki veliki posjet, već poslovni put. Jako se veselim što ću vidjeti svoju obitelj.

Vozim smireno i polako. Vani pada snijeg pa ne mislim žuriti. Slušam pjesme i razmišljam o svojoj obitelji. U Zagrebu, točnije, kod svoje obitelji nisam bio dugih 4 mjeseca. Od rujna ove godine. Kao i svake godine, kod moje obitelji održavaju se različite aktivnosti. Božić je doba ljubavi i mira.

Na Badnjak moja majka Katarina i sestra Edita peku kolače cijelo večer. U to vrijeme muški dio obitelji, uključujući i mene gleda filmove. Filmske aktivnosti se održavaju tako dugo dok ne dođe vrijeme za misu polnoćku. Djeca moje sestre, točnije unuci mojih roditelja i moji nećaci i nećakinje, igraju društvene igre po cijelom dnevnom boravku. Taj dan je poseban. To je dan kada se okupi cijela naša obitelj. Jedno od najlijepših razdoblja kod moje obitelji.

Vozim se i odjednom osjetim vibraciju mojeg mobitela. Primio sam poruku koju mi je poslala Veronika: '' Kod moje obitelji je veoma veselo, provedi božićne praznike najbolje što možeš ''. Pročitao sam poruku i naravno, odgovorio joj: '' Također, pozdravi svoje roditelje. ''. Usrećila me Veronikina poruka, ali još više me usrećilo to što sam stigao u Zagreb. Još nekih 5 minuta i stigao sam do kuće svojih roditelja. Jedva ih čekam vidjeti.

Nema ničeg lijepšeg od susreta sa svojom obitelji. I evo, parkiram auto u dvorište. Prozori su ukrašeni božičnim lampicama, dvorište je ukrašeno snjegovićima koje su napravili moji nećaci, a na vratima vidim njih. Moju obitelj koja me s radošću čeka. Nema boljeg osjećaja od tog.

Izlazim iz auta i krećem prema njima. Moja malena nećakinja Maja već trči prema meni. Odmah je zagrlim i podignem te krećem prema ostatku obitelji. Kao i uvijek, majka mi onda prilazi, izgrli me i izljubi. Moja majka i ja smo uvijek bili jako vezani i kada sam se preselio to je bila velika promjena i za nju i za mene. Naravno, poslije majke pozdravio sam svog oca. Nismo previše pričali nego smo odmah ušli u stan. U dnevnom boravku čekala me ostatak obitelji.

Ulazivši u dnevni boravak pozdravio sam sestru Editu, njenog supruga Marka te ostatak obitelji. Ubrzo smo započeli razgovor o mnogo tema.
- I kako napreduješ sa radom u školi? - Upitao me Marko.
- Sve ide po planu. Nije baš lako s obzirom da svi znamo kakvi su adolescenti u današnje vrijeme. - odgovorio sam mu.

- Matija, Matija. Znamo, i tvoja generacija je bila takva. Bili ste još gori. Lutali ste danima i noćima k'o muha bez glave. - reče moj otac te nas je njegov komentar sve nasmijao.
- Ubrzo ćemo ručati. Jedan po jedan ćete polako krenuti oprati ruke. - reče moja majka naređivačkim tonom.
Ona je oduvijek bila takva. Što ona kaže, to se mora i učiniti. Bolje je ne buniti se.

Polako jedan po jedan krećemo u kupaonicu na pranje ruku. Nakon toga krećemo u kuhinju. Stol je već postavljen te krećemo ručati.
- Ručak je preukusan. Svaka čast na trudu. - pohvalio je Marko trud uložen ručak.
- Slažem se. Ali znaš, ručak moje majke za badnjak je uvijek najbolji. - dodao sam.
- Prestanite se glupirati i nastavite jesti. - reče ozbiljno Edita misleći da se glupiramo.

Nakon ručka svako od nas je otišao u svoju sobu na kratki odmor. Uzimam telefon u ruke i krećem se dopisivati sa Veronikom. Razgovaramo o tome kako provodimo praznike. Dosad smo svake blagdane proveli razdvojeni. Mislim da bih slijedeći Božić volio dočekati sa njom. Odložio sam telefon i odlučio malo prileći. Nisam mogao dugo spavati jer me probudio zvuk moje nećakinje. Došla je po mene jer je vrijeme za gledanje filmova. Vrijeme je za jedno fantastično popodne.

Prva ljubav / First LoveWhere stories live. Discover now