Evelyn Tan Pecah Dara Dalam Gereja

56.5K 110 4
                                    

Nama I Evelyn Tan, umur 25 dan dah kahwin. Pengalaman seks I bermula pada usia 19 dan sama ada you all percaya atau tak, dengan orang religious – maksud I, paderi! I datang dari sebuah keluarga yg kuat berpegang pada ajaran Roman Katholik. Yg bukan Kristian dalam family I pun cuma kakak I saja. Dia tetap nak jadi Buddha dan kekal sebagai Buddhist sampai sekarang.

I macam biasalah setiap hari Ahad pegi gereja sama ada dgn family or by myself. Actually I ada minat dengan paderi muda di gereja tu, Chinese macam I juga. Nama dia Leonard. Dia memang handsome, well, jauh lebih handsome dari kebanyakan Chinese guy yang I pernah jumpa! Tapi sayangnya disebabkan dia paderi, dia tak boleh kahwin. Unless dia decide nak keluar dari priesthood, peluang I nak jadi isteri dia maybe still cerah.

Hari tu I pergi ke gereja untuk buat confession fasal dosa2 I. Tak taulah kalau2 Leonard free untuk dengar confession I hari tu tapi rasanya kalau dia dapat dengar pun, I bukan boleh tengok muka dia sebab ada ruang penghalang antara pengunjung dengan paderi. Ah, rasanya kalau dapat tengok muka Leonard sekejap pun jadilah.

Sampai di gereja I tengok takde orang pun yelah sebab hari tu bukan hari Ahad so takde le orang datang. Masuk saja I ke gereja tengok Leonard sedang bangun di bangku hadapan. I senyum padanya dan dia senyum balik."Morning Eve" sapa Leonard."Morning Leo, how are you today?" tanyaku."Fine thank you. What brings you here anyway?"Aduh kacaknya Leonard semasa bibirnya yang cantik itu menuturkan patah2 perkataan itu."I want to make a confession."Leonard terdiam sejenak. Dia merenung I seolah-olah I bukan macam Evelyn ayng dia kenal."Sure, come to my office room." Kata LeonardMasuk office? Buat confession dalam office secara face to face? Betul ke ni?I ikut sahaja dan kami pun masuk ke bilik pejabat Leonard. I diminta duduk di kerusi di hadapan mejanya dan I terasa sesuatu yang lain macam sahaja.....

"Now you can confess, Eve." Kata Leonard.Pelik, selalunya sinner akan confess dari luar bilik kecil tempat paderi duduk dengar confession tapi yang ini I buat confession macam accountant mengadap boss pula. Tak kisah lah boleh I tengok muka handsome Leonard lama-lama sikit. Dipendekkan cerita, I pun confess-lah sampai habis dan Leonard memberikan jawapannya. Selepas itu dia bangun dan datang rapat dekat I dan bahu I dipegangnya. Nampak agak janggal bagi seorang paderi tapi Leonard punya fasal, I tak kisah. Bahu I diusap-usapnya sampai I dah rasa semacam saja. Dipegangnya dagu I dan didongakkan ke atas, memandang ke mukanya.

"ve, I love to see your beautiful face." Kata Leonard sambil tersenyum.I tersenyum malu dan spontan menjawab,"I like your handsome face, too."Tiba2 dia merapatkan mukanya kepada muka I dan mengucup bibir I. I pun macam dipukau terus saja membalas kucupannya..."Chhuuuuppppppp...ccchuuuuppppp!!!" begitu bunyinya. Tiba2 I terasa horny yang teramat sangat lalu I mengulum lidah Leonard...."Emmmmmmmmm......" keluh kami berdua kesedapan. I lupa bahawa I dalam rumah Tuhan sekarang dan Leonard juga lupa dia sedang melakukan sesuatu yang sumbang dalam gereja, membelakangkan potret Jesus Christ pula tu!

Leoanrd merayakan tangannya ke pinggang I dan memeluknya erat tetapi tidak lama kemudian tangannya menjalar ke punggung I..."Ooohhhh Leo....yesss...' I mengeluh kesedapan..."You got cutest butt I ever see darling..." puji Leoanrd. Nafasnya sudah tak tertaur dan suaranya menggigil. Rupanya sudah lama paderi itu bernafsu pada batang tubuh I. Punggung I yang bulat dan pejal diramas-ramasnya hingga I terasa bertambah horny...dari vagina i sudah terbit air berahi yang terasa makin lama makin banyak membasahi panty I.

I sudah jadi geram dan hilang sabar. I tolak Leonard ke belakang dan I tanggalkan butang blouse yg I pakai satu persatu, kemudian bra berwarna merah yang membalut buah dada I. Kemudian skirt dan panty I. Leonard terpegun melihat keindahan tubuh bogel I. Ketika itu rasa malu sudah tiada lagi dalam diri I...."My God......." berdecit-decit mulut Leonard mengagumi tubuh sexy I lalu dia merapati I sambil meramas kedua-dua buah dada I dengan penuh nafsu."yesss...pleaseeee Leo do it again." Rayu I dengan suara yang begitu mengghairahkan. Buah dada I yang tadinya sedikit lembik sudah keras sepenuhnya dan puting I yang berwarna merah jambu sudah mengeras. Dengan lahapnya Leonard mengulum puting I dengan bibirnya. I merasakan kenikmatan yang teramat sangat oleh perlakuannya. Air kenikmatan yang terbit dari belahan vagina I pun sudah tak terkata lagi banyaknya makin melimpah akibat ransangan pada sepasang bukit kesayangan I yang sedang dinikmati jejaka kacak."Leo OOOhhhhhhhhh...yessss...yeeessssssss!!!!" rengek I kesedapan. Lututku sudah terlalu lemah untuk berdiri dan perlahan-lahan I cuba berlutut di lantai pejabatnya...Leonard dukung I yang sudah telanjang bulat dan bawa I masuk ke biliknya terletak bersebelahan pejabatnya. Dibaringkan I atas katilnya dan dia pun membuka satu-persatu pakaian paderinya dengan hanya meninggalkan rantai salib sahaja di badannya.

Koleksi Cerita Basah Terbaik Dari Koleksi blogWhere stories live. Discover now