Ah Man Di Rogol Datuk

52.4K 84 4
                                    


Ini kisah yang kerap menimpa diriku ketika berumur 17 tahun hingga menjahanamkan masa depanku dan menjadikan aku call girl kelas atasan di KL, melayan lelaki-lelaki hidung belang tak kira bangsa.

Aku Ah Man, amoi cantik berumur pertengahan 20an. Cemerlang masa di SMJK dulu tapi akibat kerakusan atukku yang tak mengenal dosa dan lupa ajaran Buddha menjadikan aku gadis kotor untuk selamanya. Segalanya bermula apabila Atukku itu datang ke rumahku semasa cuti sekolah.

Malam itu Papa dan Mama ke rumah Uncle Keong. Aku tinggal bersendirian bersama Atuk kerana rasa malas nak ke mana-mana. Tambahan pula aku tension lepas break dengan Peter. Sedang aku asyik melayan perasaanku sendiri Atuk masuk ke bilikku dan terus duduk di sisi katilku. kerana dia datukku aku tak syak apa-apa yang buruk dan cuma berbula-bual. Tiba-tiba Atuk merangkul aku lalu mencium pipiku. Aku yang biasa dengan kemesraan semacam itu membiarkan saja perlakuan Atuk tapi dia semakin rakus. Diciumnya telinga aku hingga aku merasa teramat geli dan mula meronta.


"Atuk..tak mau macam iniii..."

Atuk rentap skirt yang aku pakai hingga terlondeh dengan sekali rentap. Aku teramat malu kerana tak pakai panty di dalamnya dan terdedahlah vagina dan punggungku yang putih melepak untuk ditatap mata Atuk.

Aku pusingkan badanku sambil cuba untuk bangun, tetapi Atuk dengan pantas pula merangkul pinggangnya dan menarik tubuhku ke belakang. Akibat dorongan yang agak kuat itu hingga menyebabkan aku jatuh terduduk di atas perut Atuk. Peha aku yang sedikit terbuka itu meletakan pangkal penis Atuk betul-betul berada di antara belahan vaginaku. Sekali lagi aku terpaku memerhatikan belahan vaginanya yang licin itu melekap kemas pangkal penis Atuk. Terasa sedikit geli apabila bulu-bulu kasar penis Atuk seperti menyucuk-nyucuk bibir vagina aku. Apabila tersedar, aku sedaya upaya cuba untuk bangun tetapi setiap kali itulah tangan kasar Atuk yang mencengkam kuat pinggangku menarik tubuhku ke bawah. Pergerakan yang sebegitu menyebabkan clitorisku yg panjang terjulur berkali-kali bergesel dengan batang penis Atuk. Aku merasakan seperti ada arus letrik yang mengalir di dalam tubuhku setiap kali geselan itu berlaku.


Semakin kuat aku meronta untuk bangun, semakin kuatlah tangan Atuk menarik tubuhku dan semakin laju dan keraplah geselan nikmat itu berlaku. Semakin aku meronta, semakin kuat aliran letrik yang melanda tubuhku dan perlahan-lahan aku dapat merasakan vaginaku semakin basah. Aku mula merasakan kenikmatan yang sebelum ini tak pernah aku alami. Air dari vaginaku yang tembam dan lebar itu semakin banyak keluar hingga membasahi bulu-bulu kasar di pangkal penis atuk. Keadaan yang licin itu kian menambahkan kenikmatan dan membuatkan aku semakin hanyut dalam arus nafsuku sendiri.

Kini tanpa disedari aku mula bertindak sendiri meneruskan geselan nikmat tersebut. Sesekali punggungku diangkat sedikit tinggi hingga kepala penis Atuk yang tidak lagi ditutup oleh foreskin yg terselak ke atas akibat ketegangan batang penisnya yang edikit terbenam dalam lurah vaginaku. Menyedari keadaan tersebut, Atuk melepaskan
cengkaman pada pinggang cucunya ini. Kedua tangan tuanya pantas menyelinap masuk ke dalam baju aku lalu diramas-ramasnya kedua-dua buah dada yang sedikit besar dan menegang itu penuh nafsu sambil jejarinya menguis dan mengentel puting buah dadaku..
Erangan manja semakin kuat keluar dari mulut comel aku. Mataku terpejam rapat sambil jemari halusku mula berani memegang dan menggosok-gosok batang penis Atuk yang masih lagi terpaut kemas pada belahan vaginaku. Seketika kemudian aku mula merasakan tubuh dan urat sarafku menegang dan arus letrik dalam tubuhku tiba-tiba memuncak. Aku merasakan sesuatu akan keluar dari alur vaginaku membawa bersama sejuta kenikmatan yang pertama kali dirasakan. Batang penis Atuk ditarik serapat-rapatnya pada alur nikmatnya. Tanpa rasa malu lagi aku melepaskan keluhan yang panjang sambil menggigit bibirnya penuh kenikmatan. Seketika atuk membiarkan aku termengah-mengah melayan aliran kenikmatan.

Koleksi Cerita Basah Terbaik Dari Koleksi blogWhere stories live. Discover now