Regret

1.9K 92 24
                                    

Tittle : Goodbye 💦

Chaminha🌷 ( 10/2/2019 )                     

----------------------------------------------------

Jungkook pov

Tipu kalau aku cakap aku tak rindu dia . Sedangkan selama ni dia lah yang ada dengan aku . Mana je aku pergi . Dia mesti ada. Tapi yang lainnya , dia lebih memilih pergi . Sedangkan aku dah mengaku yang aku menyesal. Bukan ke kau sudah menentukannya jeon. betul , aku ngaku . Aku yang mengakhiri semua nih dan sekarang aku menyesal .

"Kembalilah padaku hyung,"

End

Jimin pov

Sekarang nih aku berada di balkoni melihat langit malam yang gelap, seperti diriku. Mengingat kembali perjuangan dan pengorbanan yang aku jalani membuatku terfikir yang kenapa aku ni pabo sangat ? Kejar orang yang bahkan tak suka keberadaan aku disekeliling dia ?. Membahagikan kasih sayang aku , Sedangkan aku sendiri yang derita ?. Kenapa ?
Banyak persoalan yang belom dapat ku ungkap untuk diriku .

Hujan jatuh membasahi bumi . Sejuk mula menyelubungi diriku . Tapi aku lebih memilih duduk bersandar di kerusi yang ada di balkoni bersama susu coklat panas. Tidak memilih masuk kedalam selimut yang dapat menghangatkan badanku. Sedikit sebanyak ia dapat membuat aku melupakan semua beban ini.

Setelah lama berdiam diri , bosan menyelubungiku . Aku membuka telefonku memutarkan lagu yang ada.

We dont talk anymore,
We dont talk anymore,
We dont talk anymore,
Like we used to do ..

Adakah ini memang kebetulan ?. Keadaan yang aku hadapi sekarang ni memang kena dengan lagu ini. Lagu yang buat aku teringat kenangan aku mengcover lagu ini sempena ulang tahun BTS . Lagu yang aku nyanyi bersamanya.

Aku menghayati biat kata-kata dalam lagu itu bersama suara merdunya . Aku setuju apa yang orang kata. Dia, memang menakjubkan . Aku sendiri kagum.

Tiba - tiba hatiku terlintas. Betul ke apa yang aku buat . Betul ke keputusan yang aku ambil . Keputusan untuk menerima dan pergi dari hidupnya ? Atau aku memilih berjuang kembali ?. Tapi aku penat , lelah , sakit . Itu semua apa yang aku dapat apabila terus menyayanginya.

"Jimin ? "

End

Keadaan didalam apartmen itu gelap dan sunyi . Itu adalah pandangan pertama yang suga lihat apabila menjejaki apartmen tersebut .  Merasa yang semua sudah masuk kedalam alam mimpi . Membuatkan suga lebih memilih memasuki bilik untuk merehatkan dirinya.

Ketika ingin berlalu memasuki bilik dia melihat lampu yang menyala di balkoni. Merasa pelik , suga mengambil keputusan untuk melihatnya.

"Jimin ? "

Dah pukul berapa dah nih, apa dia buat kat sini sorang - sorang.

"O-ouh?, yoongi hyung ? Buat apa kat sini?"

Tanya jimin

"Ck , sepatutnya aku yang tanya. Kau buat apa kat sini sorang ii . Dah pukul berapa dah ni jimin."

"Eoh?, dah pukul berapa sekarang nih ? "

"1 pagi park jimin "

"MWO ?!  1 PAGI ? jimin masuk dulu lah hyung . Dah lewat sangat nih . Jaljayeo hyungie "

"E--EH JIMIN ? . Haish budak tuh. Apa yang dia buat sampai tak tengok jam . Ckck "

Selepas itu suga pun ikut menyusul masuk kedalam bilik.

GoodBye 💦 [ KM ]Where stories live. Discover now