5

26.9K 51 0
                                    

Selepas itu berlakulah giliran peluk-memeluk dan cium-mencium. Selepas aku, Kak Rahmah yang dapat. Selepas Kak Rahmah, aku pula yang terima habuan. Begitulah seterusnya berlaku. Cukup adil. Rasanya, tak ada siapa dapat lebih, tak ada siapa dapat kurang. Dalam mulutku, ada air liur bapa mertuaku dan Kak Rahmah. Dalam mulut Kak Rahmah, ada air liurku dan bapa mertuaku. Dalam mulut 'Pak Man', ada air liur 'Si Kiah' dan 'Si Mah'. Seronoknya kalau sama-sama 'sporting' dan 'understanding'. Ketiga-tiga kami sama-sama merengek-rengek mengerang-ngerang kesedapan. 

Kak Rahmah dan aku berselang-seli menjilat dan menyonyot leher dan tengkuk bapa mertuaku. Bila aku ke mulut, Kak Rahmah ke leher. Bila Kak Rahmah ke mulut, aku pula ke leher. Yang teruknya bapa mertuaku, mulutnya kena pindah-randah, dari semulut ke semulut. Tak betul-betul hancur lebur muncung dan lidahnya pada kali ini. Tak mungkin... bapa mertuaku bukan calang-calang jantan. 

Apapun, buah dada Kak Rahmah yang kena raba dan ramas dahulu. Tidak menghairankan. Bapa mertuaku sudah geramkannya sejak nak bertolak pergi dinner tadi. Aku tak berkecil hati. Bahkan aku, tanpa disuruh, menolong membukakan blouse dan bra Kak Rahmah untuk membogelkan bahagian atas tubuhnya. Aku mahu biar cepat-cepat bapa mertuaku dapat melihat saiz dan bentuk buah dadanya. Aku ingin menyaksikan biar lekas bapa mertuaku dapat menikmati dan mengerjakan tetek Kak Rahmah segeram-segeramnya, semahu-mahunya. Tidak dinafikan, akupun teringin juga nak melihatnya, nak cuba-cuba bandingkan dengan saiz dan bentuk buah dadaku. Saja nak tahu dan nak tengok, bukannya nak challenge. 

Tidak ku sangka, walaupun tetek Kak Rahmah kecil sedikit daripada aku punya ia masih padat berisi, montok dan tegang, masih belum luntur. Steady lagi. Memang pandai dia menjaganya. Macam barang belum berapa kena pakai sangat. Patutlah dia selalu berani memakai baju low-cut, memang dia benar-benar ada aset yang mampu ditunjukkannya dan boleh dibanggakan. 

Bersiut-siut dan terangkat-angkat kedua-dua kaki Kak Rahmah menahankan kenikmatan dan kesedapan teteknya dilumat oleh bapa mertuaku. Dengan penuh ghairah aku memerhatikan kedua-dua belah tetek Kak Rahmah macam minta nyawa dikerjakan oleh bapa mertuaku. Yang sebelah kiri kena picit dan ramas, manakala yang sebelah kanan teruk kena hisap dan nyonyot. Ketika inilah Kak Rahmah mula bersuara kemaruk. 

"Uuh, uuhh, uuh, sedapnya Bang, sedaapnya Bang Man, sedaapnyaa.. Hisap tetek Mah, Baanng.. Ramas tetek Mah, Baanngg.. Kuat sikit Baanngg..! Dah lama Mah tak kena ramas macam ni... dah lama tetek Mah tak kena hisaap macam ni.. Err, err.." Mencungap-cungap nafas Kak Rahmah mengeluarkan kata-katanya. 

Seperti aku, bila nafsu dah memuncak aku panggil bapa mertuaku 'Bang Man'. Panggilan ini sememangnya lebih sesuai. Mana rupa, mana manja, dan mana seksinya kalau kata begini: "Ramas bapak (Pak Man), jilat bapak (Pak Man), pam kuat lagi bapak (Pak Man)". 

Lagipun dengan memanggilnya 'Bang Man', tentu dia rasa lebih seronok, lebih bersemangat dan lebih terangsang nafsunya. Tak gitu? 

Melihatkan gelagat Kak Rahmah, aku cepat-cepat 'volunteer' lagi melucutkan midinya. Mudah betul midinya melurut ke bawah. Sekarang pada badan Kak Rahmah hanyalah tinggal seluar dalam nipis berwarna coklat. Itupun tak lama, sekejap aja. Dengan agak kasar, aku rentap dan lurutkan ke bawah seluar dalamnya pula. Kak Rahmah mengangkat kakinya dan menyepak sendiri midi dan seluar dalamnya yang sudah terlucut habis daripada kakinya. Nah kau, dah telanjang bulat Kak Rahmah aku kerjakan. Tiada seurat benang pun melekat pada badannya yang montel, putih melepak itu. Dia tak terkata apa-apa, sudah menyerah aja nampaknya. Betina gatal. Betina miang. 

Aku membongkok untuk meninjau rupa bentuk puki dan nonok Kak Rahmah. Dia sedar aku sedang meninjau-ninjau puki dan nonoknya, lantas dia kangkangkan kakinya lebar sedikit. Uh, uuhh, tinggi juga tundunnya. Tembam juga nonok dan pukinya. Bulu nonoknya pun tidak seberapa lebat. Bertrimlah.. 

Berkongsi dengan JiranWhere stories live. Discover now