9

23.6K 75 8
                                    

Dalam pada itu aku sempat juga membayangkan jangan-jangan betul apa yang dinyatakan oleh Kak Rahmah. Entah, entah memang benar Abang Rosli suka menengok isterinya dibalun oleh jantan. Manalah tahu.. Jangan jangan Kak Rahmah dan Abang Rosli pernah ber 'orgy' dengan jantan lain sebelum ini.. Hai, gila, gila.. 

Tidak bercakap lagi, Bapak Mertuaku terus menolak masuk kepala butuhnya ke dalam lubang nonok Kak Rahmah. Sah aku nampak baru sedikit saja masuk Kak Rahmah sudah mengerang kuat dan mengeliat-mengeliatkan bontotnya sambil menoleh-noleh ke belakang ke arah Bapak Mertuaku. 

"Uuh, uuhh, perit Bang, pedih... perlahan-perlahan sikit.. Bang Man, butuh Abang besar sangat.." 

Aku tahu. Kali pertama nonok aku kena penangan butuh Bapak Mertuaku lebih seminggu dulu pun aku rasa sakit juga pada mulanya... lepas tu.. Ah, tak payah cerita lagi di sini. 

"Baru sikit saja Mah, baru lepas takuk... baru dua inci aja... tahanlah.. Kejap nanti hilanglah sakitnya..." 

Bapak Mertuaku memujuk dan meniupkan semangat sabar dan tenang kepada Kak Rahmah. Orang lama masih tak pakai sangat sistem metrik. Bapak Mertuaku berhenti menolak butuhnya sebentar. Dia hendak lubang nonok Kak Rahmah perlahan-perlahan 'menyesuaikan diri' menerima kunjungan seorang 'monster'. Dia lebih daripada paham.. 

"Okay Mah, can I push in a little further..?" 

Aku sendiri tidak tahan mendengar kata-kata Bapak Mertuaku. Aku bangun dan duduk bertempoh untuk dengan lebih khusyuk lagi memperhatikan perjuangan hebat seterusnya Bapak Mertuaku dengan Kak Rahmah. Mengetap-ngetap bibir aku dibuatnya. Memang seronok melihat 'tiger show', dari dekat pulak tu.. 

"Yes, yeess, Bang Man... but slowly please.." Kak Rahmah merayu sambil membetul-betulkan bontotnya agar nonoknya lebih terpampang, lebih mudah dibalun, lebih mudah menerima kemasukan pendatang haram yang akan memberikan kepuasan kepadanya. 

Bapak Mertuaku menolak masuk butuhnya ke dalam lagi. Minyak pelincir keluaran nonok Kak Rahmah banyak membantunya melicinkan perjalanan masuk menuju ke syurga Kak Rahmah. Walaupun terkial-kial juga nampaknya Bapak Mertuaku, sudah separuh batangnya masuk ke dalam. 

"Dah masuk separuh Mah... boleh tahan lagi tak..?" Katanya sambil berhenti menolak seketika. 
"Nanti dulu.. Baanng, nanti kejaap.. Sakit ada sikit lagi Baanngg... tunggu dulu.." 
"Okay, okay... no problem.." 

Bapak Mertuaku bersetuju dengan mendiamkan saja butuhnya dalam keadaan yang sudah separuh ditelan dek nonok Kak Rahmah. No need to hurry. It's just a matter of time pendakiannya akan sampai ke kemuncak juga. Selepas kira-kira seminit terdiam. 

"Boleh tekan habis sekarang Bang.. Tekan Baang.. Mah tahaan..." Kak Rahmah pula yang merayu kepada Bapak Mertuaku meminta menekan habis batangnya ke dalam lubang keramatnya, lubang nonok milik Abang Rosli. 

Aku rasa sakitnya sudah jauh menurun, kok adapun mungkin tinggal sedikit saja agaknya. Pasti kelazatan dan kenikmatan yang belum pernah dirasanya sebelum ini sudah dikecapinya, sudah menular ke seluruh anggota badannya. Bertuahlah nasib Kak Rahmah pada malam ini.. Teruk sikit pun tak apalah, asalkan dapat kesedapan yang tak terhingga.. Kalau tidak sanggup pecahkan ruyung manakan dapat sagunya! 

Pucuk dicita ulam mendatang. Tanpa membuang masa lagi, Bapak Mertuaku terus menggodokkan batangnya seberapa dalam yang boleh sambil mengerang-ngerang. Bersiut-siut kuat dia menikmati kelazatan lubang nonok Kak Rahmah yang sempit bagi butuhnya itu. 

"Ah, aahh, take it.. Take it... betina miang, betina gataal... take it.." Geramnya dia sambil menekan habis butuhnya, santak sampai ke pangkal, habis sampai ke bulu-bulunya. Macam nak terdorong ke depan Kak Rahmah dibuatnya, nasib baiklah Kak Rahmah sudah cukup bersedia, berteleku kuat pada bantal. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 14, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Berkongsi dengan JiranWhere stories live. Discover now