( CHAPTER 11 )

2.3K 70 0
                                    

My Valentine Day Kiss
#by: Fiona Analacey

💓💓💓

Warning:🔞🔞🔞

Dengan kepantasan yang Weyn ada , dia terus menembak belakang lelaki yang menahan Yen itu lalu Weyn meneruskan tumbukannya pada musuh yang tidak berhenti menghalangnya.

Win melompat ke arah Yen dan menarik Yen kebelakangnya. Win menembak musuh yang mahu datang ke arahnya.
" Weyn.. no" Yen menjerit mahu berlari kearah Yen. Dia tidak tahu kenapa dia sangat takut kehilangan Weyn. Dahi Weyn berkerut memandang Yen yang ingin berlari kearahnya. Win menahan badan Yen dan menarik Yen ke arah motornya.
" no.. Win ,save him.. kita tidak boleh pergi begitu ja " kata Yen sambil menolak-nolak tangan Win , dia menangis sambil memandang Weyn yang sedang bertempur dengan pihak musuh.
" Yen.. look at me ! Hey !! " Win menepuk-nepuk muka Yen untuk memandangnya. Yen terdiam memandang Win yang menengkingnya itu.
" he's a stranger.. dont worry!" Kata Win sambil menganggukkan kepalanya pada Yen. Win menarik tangan Yen dan Yen naik ke atas motorbike milik Win itu.

Win menunggang motorsikalnya meninggalkan Weyn yang sedang berlawan dengan pihak musuh. Tidak lama kemudian pihak musuh yang berlawan dengan Weyn berlari menuju ke kereta mereka masing-masing dan cuba mendapatkan Yen. Weyn menuju ke keretanya dan mengejar dari belakang. Di wajanya terbayang wajah Yen yang menangis memanggil-manggil namanya.

" i will save you!" Bisik Weyn lalu memandu dengan laju mengejar pihak musuh. Beberapa minit kemudian Mr willy dan orang-orang Weyn terserempak dengan Weyn. Weyn mengangkat tangannya memberi signal untuk Mr willy mengekorinya.

*********

Sa peluk Win dengan kuat. Apa ndanya la dia tunggang tu motor macam mat rempit seja oo.. sampaikan ni pinggang sy sakit membengkok peluk dia dari belakang. Sa nda tau di fikiran sa asyik teringatkan Weyn. Oh god..please selamatkan Weyn..

Ni la nasib kau Yen akan bersuamikan mafia... hidup kau akan di hiasi dengan pembunuhan depan mata , bergegar sa rasa seluruh badan sa.. macam sa mau demam tinguk sekeliling sa tadi. Omaigadd...

Bang! Bang!!

Win mengelak dari terkena serangan tembakan dari belakang , sa berserah seja sama tuhan , sa selamat atau tidak , nyawa sa mimang berada di hujung tanduk suda.. apa2 la jadi sama sa..

" Yen ! Take this" tiba-tiba pla Win bagi sa pistol sambil tunggang motorsikal dia dengan laju. Gila apa dia bagi sama sa..
" kau mau sa buat apa??" Sa jerit dengan kuat sebab kan tu angin yg kuat kasi tenggelam suara sa sama dia.
" shoot them!" Jerit Weyn. What?????? Sa terpaksa ambil tu pistol di tangan dia. Nahh.. akhirnya tu senjata api di tangan sa juga.
" shoot n pigang sy dengan kuat" debilang c Win. Apa-apa lah.. sa try seja la , pernah juga sa nampak tu dalam movie timbak menimbak ni macam filem iris tu.. sa terkejut , Win tarik tangan sa sebelah kiri peluk dia. Macam pla tu bercouple..
" shoot Yen !!!" Jerit Win. Sa tutup mata n kasi pigi belakang ja tangan sa.. kena nda kena tu belakang hal yang penting sa kasi lepas tembakan.

Bang! Bang!!!🔫🔫

Argggghhhhh!!! Sambil sa timbak tu sambil tu juga sa terjerit ,nasib seja sa nda pingsan oo dengar tu bunyi tembakan kena2 lagi tu tangan sa macam terangkat pigi atas. Adoyyy.. this is your dark life Yen.. nda tau sampai bila...
Selepas tu sa peluk Win dengan kuat , kereta di belakang tu tiba-tiba pla berhenti.

Win thumbs up pigi sa. Bangga sikit la.. tapi.. sa risau pla sama Weyn. Balik-balik sa tinguk pigi belakang.

Weyn>>>>

Dengan muka yang tenang , Weyn memegang handbreak keretanya , dia memandu dengan lebih laju lagi dan mengejar musuh di depan.. Mr Willy dan orang-orangnya sedang mengkori Weyn dari belakang dan bersedia melindungi Weyn dari pihak musuh.

My Valentine Day KissTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang