( CHAPTER 13 )

2.3K 70 2
                                    

Valentine Day Kiss
#by: Fiona Analacey

💓💓💓

Warning : 🔞🔞🔞

Yen menolak badan Weyn dari memeluknya dari belakang ,. dia masih menangis teresak-esak , Weyn masih berkeras tidak mahu melepaskan Yen , dia menutup matanya dengan perlahan-lahan sambil berkata pada Yen.
" please dont go... " bisik Weyn dengan suara perlahan. Yen terdiam mendengar kata-katanya. Dia terasa lemah mendengar rayuan Weyn padanya.
" please..... " kata Weyn. Yen berpusing ke belakang lalu memeluk Weyn dengan erat sambil menangis teresak-esak. . Dia tidak dapat menerima apa yang Mrs Maria katakan padanya.
" please... sy mau pergi .. izinkan sy pergi" kata Yen sambil menangis. Weyn memegang kedua pipi bakal isterinya itu.. matanya merah menahan sebak di dada.. dia betul-betul tidak mahu kehilangan Yen , di saat itulah cinta dia pada Yen mula berputik dan di saat itu juga Yen bakal meninggalkannya atas sebab yang dia pun tidak pasti.
" dont leave me alone.. please..." Weyn hanya mampu berkata dengan suara perlahan.. terselit perasaan malunya pada Yen , dia malu untuk menunjukkan yang dia begitu sangat takut kehilangan Yen.
" this is last hug.. please let me go" Yen menolak badan Weyn dengan perlahan-lahan.. Yen mengesat airmatanya yang berbaki lalu berpusing menuju ke pintu. Dia nekad untuk meninggalkan Weyn walau hatinya berkata bertahanlah demi dia.. tetapi Yen tidak kuat.. hatinya tidak kental untuk menghadapi semua itu , dia tidak dapat bertahan dengan penghinaan yang di berikan oleh Mrs Maria padanya..

Weyn terdiam memandang Yen pergi dari situ. Dia terduduk di lantai sambil memandang kotak telefon bimbit yang dia mahu berikan pada Yen. Mr Willy menutup matanya sambil mengeluh memandang Weyn terduduk dengan muka yang amat sedih. Mr willy berdoa di dalam hati dan berharap Weyn tidak akan membuat hal akibat mula mengalami tekanan perasaan itu.

Yen keluar dari rumah Weyn sambil menangis dengan teresak-esak , dia memegang dadanya yang sakit. Dia tidak tahan dengan penghinaan yang di berikan oleh Mrs Maria padanya. . Penghinaan yang cukup besar sampaikan ibunya yang tidak bersalah di babitkan dalam perkara itu.. dia takut di sebabkan dia keluarganya di timpa musibah yang bakal di berikan oleh Mrs Maria.
" im sorry.." kata Yen sambil melangkah dengan longlai .
" i miss you.... " bisik Yen di dalam hati. Dia teringatkan wajah Weyn dan dia tidak dapat menipu dirinya sendiri lagi.. dia memang betul-betul jatuh cinta dengan Weyn. Tetapi apakan daya tentangan dari Mrs Maria amat kuat.

Yen berjalan dengan langkah yang lemah keluar dari kawasan perkarangan rumah Weyn. Weyn memandang Yen dari beranda rumahnya dengan hati yang sedih..

" dont go... please.... " bisik Weyn sambil memasukkan kedua tangannya di poket seluarnya. Weyn tunduk sambil mengeluh kecil. Dia gagal pertahankan Yen , dia gagal menjadikan Yen sebagai isterinya demi mengelak dari di jodohkan dengan Bianca.
" i believe that you will come back to me"
Mr Willy berdiri di depan pintu beranda bilik Weyn, dia mengeluh kecil melihat Weyn yang sedang bersedih itu.
" ehem... " Mr Willy berdehem ,
"im sorry Mr Weyn.. yes , sy sudah cek cctv.. Mrs Maria datang ke sini tadi.." Mr Willy datang ke arah Weyn. Weyn menggenggam jari jemarinya menahan geram lalu menutup matanya..
" mummy"...

😡😡😡

*****************

Bang ! Bang !

Datang sahaja Weyn menembak satu persatu bodyguard ibunya yang menghalangnya masuk kedalam office ibunya ,

" sorry Mr Weyn.. Mrs tidak mahu berjumpa dengan siapa-siapa buat masa ini... " kata bodyguard yang bertugas di situ. Weyn terus menendang mereka satu persatu dengan perasaan yang sangat marah. Muka Weyn serius sambil berjalan dengan pantas menuju ke lift sambil menembak setiap satu bodyguard ibunya yang menghalang perjalanannya. Semua yang berada di situ huru hara menyelamatkan diri dan berlari menuju ke tangga dan cuba melindungi bilik rehat Mrs Maria.

My Valentine Day KissOù les histoires vivent. Découvrez maintenant