✨16

919 89 15
                                    

🖋; Say Yes?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🖋; Say Yes?

Bukkk!

Siyoon terjelepuk ke lantai akibat ditumbuk. Jihyo terkejut melihat gerangan lelaki yang mengepal penumbuk sambil menahan marah.

Kim Taehyung, awak dah gila ke?

Dia mendekati Siyoon, lalu membantu lelaki itu bangun berdiri. Dia mengelap darah yang keluar dari bibir Siyoon yang pecah.

Taehyung bagaikan baru tersedar. Akibat perasaan marah, dia sanggup mencederakan orang lain.

Apa yang aku dah buat ni?

Puas hati kau sekarang? Apa lagi yang kau nak dari aku Taehyung? Tak cukup lagi ke dengan kau lukakan hati aku dulu, huh?

Sorry, saya--”

Enough with your stupid apology! Cakap dengan aku, apa yang kau nak dari aku?

I want you back! Saya tahu saya tak layak untuk semua tu, tapi beri saya peluang kedua. Saya-- tak boleh hidup tanpa awak, Jihyo...

Jihyo bungkam.

Bagitahu saya, apa yang perlu saya lakukan untuk miliki awak semula? Untuk awak tak elak setiap kali kita berjumpa? Saya sakit bila awak tak endahkan saya.

Taehyung berkata panjang lebar. Biarlah orang nak kata dia gila ke apa, yang dia tahu dia mesti dapatkan gadis itu semula.

“Aku nak kau lupakan aku, Kim Taehyung

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku nak kau lupakan aku, Kim Taehyung. Mungkin dengan cara itu, aku takkan mengelak setiap kali kita berjumpa.

Soojung yang baru ke situ tercengang dengan situasi yang sedang dilihatnya.

Jihyo--

Kau tak tahu betapa payahnya aku nak terima hakikat yang kau khianati aku. Berbulan-bulan aku derita, sebab kebodohan aku sendiri sebab terlalu percayakan kau.

[ √ ]L o v e  A g a i n ||  T a e H y o 💜Where stories live. Discover now