0536*******: Seni seviyorum.Sinem: Yanlış numara.
0536*******: Yoo... Doğru numara. Ben seni seviyorum.
Sinem: He he seviyorsundur. Ama beni değil. Yanlış numara.
0536*******: SİNEM SENİ SEVİYORUM! Anlama kıtlığı mı çekiyorsun?
Sinem: Başka Sinemdir o. Yanlış numara.
0536*******: Arızasın biliyorum. En çok bu yönünü seviyorum hatta. AMA YANLIŞ NUMARA DEĞİL!
Sinem: Tanıyorum yani seni?
0536*******: Belki...
0536*******: Bir kaç cümle konuşmuştuk.
Sinem: Bir kaç cümle konuşmamız imkansız.
0536*******: Niye?
Sinem: Çünkü ben insanlarla en az 10 cümle konuşmadan bırakmam. Tabii sen insan değilsen o başka.
0536*******: Alttan lafta sok.
0536*******: Normal de insanlar 'Kimsin?' diye sorarlar ilk başta.
0536*******: Sonra 'Beni neden seviyorsun?' 'Nasıl birisin?' diye sorarlar ama sende hiç merak yok.
Sinem: Kim olduğun umrumda değil. Beni sevmiyorsundur. Boş işler bunlar. Zaten umrumda değilsin nasıl biri olduğunu sormama gerek yok.
0536*******: Alıştıra alıştıra söyleseydin iyiydi. Kırdın yani.
Sinem: Hdkshxkhskxhskx
0536*******: Kalbimin kırılması komik mi!?
Sinem: Sence kalbinin kırıldığını sanman komik değil mi?
0536*******: Değil.
Sinem: Tamam.
0536*******: Tamam.
0536*******: Höööö...
Sinem: Hööö...
Sinem: Hayvan!
0536******* kişisini engellediniz.
0536*******: Biliyordum böyle olacağını.
0536*******: Engel yedim gitmiyor mesajlar. O zaman rahat rahat konuşsam sorun olmaz.
0536*******: Öncelikle ben hayvan değilim. Ben hayvansam da senin hayvanınım.
0536*******: Bu hayvan senin için o lavkavutu yakında dövecek.
0536*******: Geliyor rahat rahat sana asılıyor köpek.
0536*******: Bugün dövecektim ama sen benim yerime vurdun.
0536*******: Eline sağlık. Ona vuran ellerini öpesim geldi. O kadar güzel geçirdin yani.
0536*******: Maşallah hayvan gücün var zaten.
0536*******: Bir keresinde topu yakalamak için beni itmiştin. Tam sol tarafımdan. Kalbimin üstünden.
0536*******: Ben senden özür beklerken sen bana sövmeye başladın.
0536*******: Hem suçlu hem güçlü derler ya, o sözü sana demişler
0536*******: Bana ' Öküz niye önümde duruyorsun!?' diye top atmıştın.
0536*******: Benim dizime gelmişti ve top sana geri dönmüştü. Tam kafana hemde.
0536*******: O gün öldürecekmiş gibi bakmıştın. Sanki her yeri yakıp kavuracakmış gibi.
0536*******: Yakıp kavurdun da. Kalbim şuanda mahşer yeri. Birisine gönül vereceksin diye korkuyor.
0536*******: Benim gönlüm o gün senin olmuştu. O beni göğsümden ittiğin gün. Kalbimin oraya dokundun ya sen... O kalp çıkıp sana geldi. Kapında bekliyor.
0536*******: Uzun süredir kapıyı açmanı bekliyor.
0536*******: Artık konuşma vaktinin geldiğini düşündüm. Ya kapıyı açacaksın ya kapıdan kovacaksın.
0536*******: Gerçi kovsanda geri gelirim. Çünkü bir köpek sahibine bağlıdır.
0536*******: Yani en sevdiğin hayvan köpek olduğu için öyle söyledim. Beni de sev diye.
0536*******: Yoksa niye kendime durduk yere köpek diyeyim? Mal değilim.
0536*******: Bir de engellemeseydin iyiydi. O kadar güzel konuşma boşa gidecek.
0536*******: Gerçi sen kapını açarsan ben sana bunların daha fazlasını söylemeye çalışırım.
0536*******: Ama hayvanlar aleminde yaşayan bir hayvandan da fazla bir şey bekleme.
0536*******: Rüyamda görüşürüz.
~~~~~~~
Düzenlemeye almam gerekliydi. İki yıl önce arkamdan atlı kovalıyormuş gibi yazdığım için bir sürü yazım yanlışı var.
Kitap "Dreame" adında bir uygulamaya geçecek yakında. Buradaki bölümleri kaldırmak zorunda olacağım. Tabii ilk bölümler hariç. Yeni okuyucularımı oraya bekliyorum.
Görüşürüz! Seviliyorsunuz🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayvanlar Alemi | Texting √
Teen Fiction0536*******: Seni seviyorum. Sinem: Yanlış numara. 0536*******: Yoo... Doğru numara. Ben seni seviyorum. Sinem: Hehe seviyorsundur. Ama beni değil. Yanlış numara. 0536*******: SİNEM SENİ SEVİYORUM! Anlama kıtlığı mı çekiyorsun? Sinem: Başka Sinemdir...