#04

3.9K 266 29
                                    

Pair : FangBoy a.k.a Fang x Boboiboy

No power yet, REALLY2 OOC, just borrow the character and dont make it seriusly real story. Language campur Malay dominan. Send it when its done a.k.a NO EDIT

Shonen-ai, Yaoi maybe(?)













🌟🌟🌟🌟🌟


Sudah 2 minggu bersekolah di sini yang bernama Sekolah Menengah Kebangsaan Pulau Rintis a.k.a SMK Pulau Rintis, tetapi berita tentang kematian selalu berlaku.

Memang berdosa kah sekolah di situ?

Yaya sangat penasaran dengan cara kematian mereka semua. Terutama ramai wanita yang kena. Entah kenapa satu hari, mesti ada yang mati di belakang sekolah.

Ingat , belakang sekolah.

Tempat yang mempunyai taman yang indah redup dan sunyi.

Dengan penasaran bermaksud ingin tahu... yang tinggi, Yaya bersembunyi di sebalik semak selama sehari. Tidak lupa juga dia memakai pakaian kalis serangga(?) untuk berjaga-jaga jikalau serangga jahanam apatah lagi sepeeti seekor nyamuk akan siap menajamkan jarumnya ke kulit manusia yang mempunyai darah.

Lagipun topik sekarang bukan tentang Yaya memakai pakaian apa, cuma nak kutuk sahaja si nyamuk yang suka gigit orang tanpa lesen serta insuran..

Nyamuk : //panggil satu juta kawannya mahu serang author

//RUN 4 UR LIFE AND UR BLOOD

Yaya : WOI BALIK KE STORY NI CEPAT!!!!!  💢💢

OK merapu entah peliknya author...

Tiba-tiba, Yaya terdengar suara seorang pelajar perempuan yang tidak sabar menunggu seseorang di situ. Personaliti yang cantik terlintas di kepala masing-masing apabila melihat girl yang satu ini.

Setelah 10 minit dia menunggu , akhirnya seseorang yang ditunggunya tiba di situ. Perempuan itu menjadi nervous tiba-tiba.

' maybe nak luahkan perasaan ' teka Yaya dalam hati.

Mata Yaya mula mencuba melihat siapa yang bersama perempuan itu. Tersentak melihat geranannya terus sahaja diam. Sudah terbiasa melihat wajah itu yang akan perempuan-perempuan seperti itu mahukan.

Kerana tidak mahu mengganggu mereka berdua, Yaya beredar dari situ dan mula menjalankan tugasnya sebagai ketua pengawas. Tanpa sedar dia telah membahayakan nyawa perempuan itu.


🌟🌟🌟🌟🌟



Boboiboy duduk di perpustakaan hari ini. Itu sahaja yang dia rasakan ada waktu luang. Kalau di rumah, dia sangat risau akan Tok Aba yang sudah tidak kuat pada usianya yang sudah lanjut.

Cucu yang baik~

Excited pada satu buku yang bertajuk Vampire, dia mengambilnya dan duduk di sudut perpustakaan. Tempat di tepi situ sangat sejuk berbanding tempat lain. Kalau ada katil , sudah lama tertidur.

[C] Vampire I [FangBoy] [✔️]Where stories live. Discover now