#10

3.4K 212 24
                                    

Pair : FangBoy a.k.a Fang x Boboiboy

No power yet, REALLY2 OOC, just borrow the character and dont make it seriusly real story. Language campur Malay dominan. Send it when its done a.k.a NO EDIT

Shonen-ai, Romantic Scene(?), Yaoi

🌟🌟🌟🌟🌟













Boboiboy bangun mendadak daripada baringannya. Peluh terus mengalir darinya. Tangannya meraba bahagian lehernya cepat. Mencari sesuatu untuk memastikan antara reality or dreams. Dia merasakan ada sesuatu yang timbul, tetapi bukan itu yang dicari. Tapi dia penasaran akan benda timbul itu.

Mengambil cermin kecil yang Fang selalu bawa untuk melihat wajahnya sendiri yang perasan handsome itu, Boboiboy melihat lehernya. Terkejut melihat tanda itu berbentuk suatu huruf F yang agak sederhana kecil

Ok.

Its not a dreaming

Boboiboy menoleh ke arah Fang yang masih tidur. Masih tersisa lagi sedikit darah pada sudut bibir Fang. Entah apa di fikiran Boboiboy, yang pasti dia mendekatinya lalu menjilat bibir terluka itu perlahan.

Sedikit terganggu dengan apa yang basah, Fang membuka sedikit matanya. Setelah matanya menangkap wajah Boboiboy yang sedikit blushing menjilat bibirnya sensual, Fang membuka sedikit celah bibirnya.

Pertarungan lidah terjadi. Fang memeluk pinggang Boboiboy yang ada di atasnya. Walaupun dia baring, yang memenangkan perlawanan tersebut ialah Fang. BoBoiboy menggunakan tangannya untuk menjarakkan dirinya dengan Fang.

Senyuman tipis diberikan untuk rivalnya , " selamat pagi... "

Wajah itu berpaling ke arah lain. Bibir yang membengkak kerana hisapan dari Fang tadi turut muncung beberapa inci, " s-selamat pagi... " walaupun seperti itu, dia menjawab sambil duduk di atas Fang. Setelah itu, Boboiboy memeluk tubuhnya , kesal - entah benda yang tidak jelas.

Fang tertawa kecil. Pagi-pagi sudah disajikan dengan pandangan tsundere . Tangan tegap nya itu membantu untuk bangunkan dirinya sendiri supaya terduduk. Jadilah Boboiboy yang duduk di pangkuan Fang, masih dengan merajuk tidak jelas. Bibir tipis itu tersenyum dan mendekatkan wajahnya ke pipi putih nan gebu milik Boboiboy. Mata hazel Boboiboy membesar seiring dengan pipinya yang mula memerah nyala hingga ke telinga.

" comel~ "

" d-d-d-diamla! " sisi tsundere kembali datang dalam sekejap.

Sweetnya~






































✨✨✨✨✨

Fang tidak dapat menyembunyikan rasa terkejut pada lehernya. Tanda itu tanda permilikan a.k.a mate abadinya. Dia masih ragu darimana tanda tu boleh muncul padahal Boboiboy tidaklah menggigit ke apa.  Lagipun..

Tanda itu bukan sekadar tanda sahaja.........

Ying membaling batu ke arah atas pokok, cara yang lain selain memanjat pokok, biar buah jatuh. Sasaran tidak mengena tetapi mengenai kepala Boboiboy. Refleks, Fang yang memegang kepalanya sendiri.

[C] Vampire I [FangBoy] [✔️]Where stories live. Discover now