3 , Levi 🍼🍬

19.3K 548 345
                                    

" kochanie to jest Levi , będziesz teraz z nim mieszkać ."
Te słowa chodziły mnie teraz po głowie . Moja Matka mnie serio tak po prostu odda !? Usiadłem do stołu niezwarzając na groźbę mamy abym poszedł do pokoju . Kątem oka popatrzyłem na tego... Starego dziada... Ale on jest przystojny ! Nie jest stary a wręcz przeciwnie ! Ma około 27 lat. Dalej jadłem zupę A mama coś tam gadała w stylu - Leoś ja cię bardzo kocham ale tak będzie lepiej... bla bla bla.
Gdy skończyłem jeść wstałem od stołu ale jakaś ręka złapała mnie za nadgarstek.
- Czego chcesz dziadzie ? - zapytałem się tego dziada , pewnie mnie jeszcze zgwałci
- Grzeczniej maluszku -
- Nie jestem mały kurwa -
- Będzie kara jak pojedziemy do domu ! 10 Klapsów za słownictwo 10 za to " dziadzie " a jeszcze raz 10 za to że nie mówisz do mnie jak do swojego tatusia. -
- Stary pedale odwal się  !-
I pobiegłem do pokoju ale za mną usłyszałem tylko " i jeszcze raz 20 , idź do kąta !" mamy na szczęście nie było bo była na zakupach.
Poszedłem do pokoju i wyjołem telefon aby popisać z Emilią która zresztą siedzi pokój obok LOL  .

- Ej kosmito co tam się działo na dole że słyszałam jak mówisz do tego przystojniaczka dziadzie?

- Wkurwił mnie , jeszcze powiedział że mam iść do kąta i jak pojedziemy do " Domu " ale jakiego domu jak tu jest mój dom i będą Klapsy za słownictwo co za zjebany dziad.

-Ty naprawdę nie czaisz ? Mama cię oddała A on chce DaddyKink , wiesz co to co nie ?

- Nie i wolę Nie wiedzieć.

- DaddyKink to tak że jesteś maluszkiem A on tatusiem on ci daje co chcesz , cię chroni , karmi ale za to jego maluszek jest posłuszny i grzeczny , no i słucha rozkazów swojego tatusia. Tatuś nigdy nie skrzywdzi swojego maluszka.

- O kurwa , ja się nie zgadzam , jeszcze w smoczkach będę chodzić , wogule to skąd wiesz !?

-...

- Ty zobczona

- XD

Come To Daddy , Baby • L X LOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz