דרמות קוראניות

21 11 0
                                    


אוקי אז לפני שנתיים בערך הייתי מכורה לדרמות קוראיניות במיוחד לדרמות ש לי גונג סוק משחק בהם כי אני פשוט חולה עליו, אני לפני שנה נגמלתי בערך אבל עכשיו אני רוצה לחזור לזה ואני ממש מתלבטת.

מצד אחד כל הדרמות הקוראניות האלה עם סוף שהוא ככ ברור עוד מההתחלה...הוא פוגש אותה והיא פוגשת אותו הם מתחילים ברע ואח"כ בטוב ויש את הבחור הרע שמונע מהם ליהיות ביחד אבל הם מצליחים לעצור אותו והסידרה נגמרת בסצינת נשיקה או חיבוק או ב "אני אוהב אותך"..

מצד שני בנוסף לזה יש ממש מלא דברים מצחיקים ומשעשעים שיצחיקו אותי בכל פעם מחדש וגם עלילה מותחת שלפעמים גורמת לי לתלוש את השיער שלי מרוב מתח למרות שאני יודעת כבר מה יהיה הסוף.

אז הינה כמה דרמות שאני ממש אהבתי ואני ממליצה בחום:

W- זאת סידרה ממש יפה שמשולבת בהומור שיגרום לכם להשתין במכנסיים. העלילה ממש יפה ומעניינת וממש  מצחיקה.

היורשים- אוקי זו דרמה שחובה ממש ואין מצב שמישהו יפספס אותה היא בכיכובה של לי מין הו ויש לה עלילה ממש מושלמת ואחרי שתראו אותה תבינו מה זה צרות של עשירים.

צאצאי השמש -  היא דרמה שפשוט למות מצחוק!!!!  אני נהנתי מכל פרק בין עם זה העלילה המותכת ובין עם זה ההומור שהיה שם בשפע... הציניות של השחקנים פשוט הרג אותי ואני ממליצה עלייה בחום, הסידרה הזאת היא עם ז'אנר של צבא ואם לא נוח לכם לראות דם ואלימות אז אל.

אפרופו דם....

רופאים-  סידרה שקורעת מצחוק עם סיפור אהבה ממש מרגש ויפה ועם מוסר הסכל שמלווה אותי עד היום שאין דבר העומד בפני הרצון...ממליצה מאד.

רופא זר - סידרה שראיתי אותה פעמיים מרוב שכל כך אהבתי אותה סיפור האהבה שלה ממש מסובך אבל עם סוף מרגש עד דמעות בכיכובו של לי ג'ונג סוק שכבר הזכרתי שאני מאוד אוהבת...הסידרה הזאת בנוייה מדמויות ממש מענינות שגרמו לי לחשוב לרגע מה אם זה באמת קורה בחיים האמיתיים ויש דברים שלא ידעתי על רופאים...לא רוצה לעשות ספויילרים פשוט לכו ותיראו...

בזמן שישנת -  היא דרמה שממש גרמה לי לצחוק ולבכות וליהיות מאןשרת בו זמנית עלילה ממש מותחת ומעניינת ואם מישהו אוהבת עורכי דין ומשפטים אז זה בשבילו.

יש עוד מלא שראיתי אבל הם הראשונות שעלו לי לראש שהכי אהבתי.


עובדות על עצמי?Where stories live. Discover now