ג'ימין

42 6 66
                                    

לפני שאתם קוראים את זה אני אומרת שאני לא מאמינה בזה לחלוטין וזו רק דעתי אם המצב הזה כן היה קורה ואני מדגישה שזה רק 'אם' כי יכול ליהיות שזה לא נכון ואני לא רוצה שאנשים יקבלו רושם מוטעה זו הדעה שלי ואני בטוחה שיש לאנשים דעות אחרות משלי אבל זה ספר שבו אני גם רושמת את הדעות שלי וזכותי וגם זכותכם לחשוב מה שאתם רוצים



אני בטוחה שכולכם שמעתם על מה שקרה עם ג'ימין ועל הסרטון שלו שראו שהוא לוקח ממשהיא סמים בפריז...
אומרים שיכול ליהיות שמדובר גם על סקס אבל את זה אני לא שופטת כי הוג בנאדם בוגר בשביל לעשות את זה..

אנשים שראו את הסרטון סיפרו על זה והסרטון אחרי שעה נמחק לחלוטין.
חברה שלי הראתה לי היום באינסטגרם בבצפר ופשוט הזדעזתי...

אנשים שמאמינים שזה הוא אמרו שהם ראו את הסרטון והיה אפשר לזהות שזה ג'ימין לפי השיער השחור והאצבעות הקטנות והמבנה גוף...

עכשיו.  אני לא ככ בטוחה אם להאמין לזה או לא אבל ראיתי סרטון שגימין מראה שהוא בפריס ושהוא אמר שהם שם בשביל לחגוג לקוקי ואז רואים אותו במועדון כולו צוחק כשישהיא מפליקה לו במצח והוא כולו מסתול.

ואני ממש תומכת בהם, אם הם יוצאים לחופשה והולכים להשתקר ולהנות זה הכי בסדד שבעולם...אבל עד הסמים.

תחשבו על זה בנאדם נמצא בלהקה שכותבת שירים עד כמה החיים קשיים להם אבל הם עדיין מצליחים לעמוד למרות כל האויבים והצרות שיש להם.
הם שרים על אהבה עצמית כמה היא חשובה והם רשמו על ארמי את השיר light ואפילו הוציאו סרטון קצר עם השיר הזה שהם מראים איך הם עזרו לילדים עם קשיים בעולם.

אם זה המצב...אז למה אתה הולך לעשות סמים בחופשה? אפילו אם קצת קשה לך ואתה רוצה לברוח מהצרות סמים זו לא התשובה... איך אנשים שאוהבים את ג'ימין אמורים להרגיש עכשיו?

כששמעתי את זה פשוט רציתי לבכות...הבנאדם הכי מוצ'י בעולם עושה סמים ועכשיו כל העולם יודע מיזה...למה לקחת דבר כזה שפל ומסוכן?

כאב לי לדמיין את ג'ימין שלנו עושה את זה.

עובדות על עצמי?Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt