O:Pa, maco, mislim da je vreme da počnemo sa... znaš...
Da, muška devica definitivno. Da li uopšte psuje lik?
Posegnuo je za mojom bretelom na desnom ramenu te sam slegla istima. Šta me košta da probam s njim?
Spustio je usne na moj vrat i počeo da a ga obrađuje. Gadi mi se. Gadi mi se jebote.
Pogura me do kreveta pa padne preko mene i...
Miloš POV
Nakon što je ona otišla gore s tim tipom osetio sam ogroman nalet nervoze, ali umesto da razbijem ceo klub odlučio sam da uradim isto što i ona. Uhvatio sam Tinu za nadlakticu i naterao je da ustane, te je povukao do stepenica.
G:Ali žestoko!!
Goran mi dobaci te se nasmejem, ne odgovorivši mu na to ništa. Odmah sam predpostavio da je u predzadnjoj sobi levo, pa da bih mogao da čujem šta se unutra zaista dešava, ja sam ušao u zadnju, s Tinom.
T:Ja... Nemoj da me ubiješ, molim te...
Kretala se unazad videvši da sam izvukao džepni nož i počeo da joj prilazim.
Ja:To sve zavisi od toga šta ćeš mi reći, i da li će mi to biti korisno.
Odgovorim drsko te ona padne na krevet ne usuđujući se da vrisne. Ipak joj stavim ruku preko usta i prislonim nož na grlo.
Ja:Pucaj.
Sklonim ruku s njenih usta tako joj dajući da priča, ali je ubrzo smestim na njen vrat i počnem da je davim.
T:Rekla mi je... da, da to treba da uradim ako želim da moja porodica preživi... Ja sam... odala sam je pred svima i... osetiće mi se, sve će ih ubi...
Ja:To me ne interesuje!!!
Vrištim na nju i ne obazirem se ni na šta. Pa čak ni na mogućnost da me Ingvild čuje.
T:Ne... ne znam više...
Ja:Ma nemoj?
Znam da to nije sve. I znam tačno kako da je pritisnem. Džepni nož joj zabodem u butinu i vratim ruku na njena usta prigušivajući njene vriske.
Ja:Hoćeš li sada da pričaš?
Klimne glavom pa opet sklonim ruku.
T:Natalija... Natalija i Hugo su šaputali na treningu onaj dan kada si postao... Šefova desna ruka... šapnula mu je... je...
YOU ARE READING
"Ne zaboravi me" - Završena
ActionPriča prati ekipu koja se sastoji od 8 članova, ukratko, mafiju i dvoje glavnih pijuna u predstavi zlog čoveka. Da li će se uvek vraćati jedno drugom, ili će pak jedna igra uništiti njihove, i tako slabe odnose? U priči "Ne zaboravi me" saznajmo da...