d u a b e l a s

1.1K 88 0
                                    

'' enjoy your order, sir '' ujar pelayan restoran itu sambil meletakkan dua cawan coffee dan berlalu pergi. Mata Jungkook terus tertumpu pada Soomin yang kelihatan takut itu.

'' sekarang bagitahu apa tujuan awak ajak saya keluar '' ujar Jungkook sambil menyilangkan tangan didada. Soomin memandang wajah Jungkook dan tertunduk semula.

'' s-saya cuma nak pastikan sama ada tuan betul betul lu-lupakan atau tidak '' balas Soomin tanpa memandang wajah Jungkook. Tangan Soomin sejuk, menahan ketakutan dengan kelakuan dingin Jungkook.

'' berapa kali saya nak cakap, kita baru saja kenal dan macam mana pula saya boleh lupakan awak cik Cha Soomin? Saya tahu awak baru sedar dari koma jadi, jangan buat andaian yang awak sendiri tak pasti '' balas Jungkook dengan dahi yang berkerut. Jungkook merenung Soomin tajam.

'' chocolate? Surat tentang luahan hati? Jungkook tak ingat Soomin ke? Jungkook tak rindu Soomin? Jungkook dah tak.. cintakan Soomin? Soomin dah lama cari Jungkook tapi Jungkook boleh lupakan Soomin dengan macam tu saja? Soomin.. minta maaf sebab dah lukakan Jungkook '' ujar Soomin mengangkat wajahnya untuk melihat wajah Jungkook dan, tertunduk semula.

' eotteokhe ? '

Jungkook terdiam dan tertunduk. Jungkook mengangkat wajah semula dan memandang wajah Soomin lalu ketawa sinis.

'' awak dah gila Cha Soomin '' ujar Jungkook serious lalu meninggalkan Soomin berseorang di restoran itu. Soomin terdiam sambil memandang pemergian Jungkook.

Air mata Soomin sekali lagi jatuh .

[ C ] LET ME GOWhere stories live. Discover now