part 8

30.1K 215 37
                                    

1 bulan kemudian..

Shadow langsung tidak balik ke rumah selepas malam kali terakhir dia datang ke rumahnya. Meghan terperuk di dalam bilik seharian pada permulaan musim cuti sekolah yang berlangsung selama seminggu. Ibunya bekerja, manakala bapa tirinya pula bekerja syif pagi pada bulan ini. Meghan bersendirian saja.

Sambil melentangkan badannya di atas tilam, headphone disumbat pada lubang telinga. Lagu rancak sedang bermain dari telefon bimbitnya. Meghan merenung siling, bahang panas masuk melalui tingkapnya. Waktu tengah hari itu sememangnya panas terik. Dengan hanya berseluar dalam dan baju tidak berlengan, dia mendepakan tangan membentuk huruf T. Perlahan-lahan kakinya mengangkang luas di atas tilamnya. Dia.. menutup mata.

Bayangan Shadow bermain lagi di mindanya ketika ini. Lelaki itu mengucup-ngucup pahanya dan meraba seluruh tubuh Meghan. Jari jemari kasar milik Shadow mula terasa pada permukaan bahagian sulit si gadis. Ia diusap lembut. Halusinasi Meghan seperti benar-benar sedang berlaku! Seluar dalamnya dilepaskan dari punggung, dan.. sentuhan bibir Shadow yang bertindik mula terasa didasar gua milik Meghan.

Meghan mengerutkan keningnya, cadar digenggam kuat! Dia cuba menikmati permainan bibir Shadow di bawah kengkangannya! Ia terlalu realistik bagi Meghan hinggakan dia berdesah nikmat di dalam bilik!

"Oh.."

Badannya menggeliat bila sentuhan lidah si lelaki berkeliaran ganas pada gua Meghan! Gadis itu semakin tidak dapat mengawal nafsu yang kian melonjak! Dengan mata yang masih tertutup, dia terus membuka bajunya sehingga berbogel! Kini dia tidak ditutupi sebarang kain.. kalau boleh, dia tidak mahu halusinasinya berakhir begitu saja. Dia mahu lebih dari itu!

"Shadow.." diserunya nama si abang tiri dengan lembut.

Muzik yang kuat pada corong telinganya menambahkan keasyikan semasa dia sedang berkhayal. Dia juga tidak mahu membuka mata kerana tidak mahu imaginasinya terhenti. Dengan kaki yang masih terbuka luas, tiba-tiba.. dia merasakan sesuatu merodok alat sulitnya!

"Ahh...!" Meghan terjerit lantang!

Dia dapat rasakan payudaranya dicengkam kuat oleh sepasang tangan kasar! Meghan menarik-narik cadar tilam menahan sakit yang teramat sekali! Badannya bergoncangan di atas katil, bagaikan dia benar-benar disetubuhi!

Nafasnya semakin berhembus laju, tusukan senjata keras yang besar pada alat sulitnya secara bertalu-talu tanpa henti sungguh melemahkan Meghan. Bila ia sudah semakin dalam, keghairahannya tidak dapat dikawal lagi. Dia terbuai-buai dalam halusinasinya sendiri! Dia bagaikan sesak nafas apabila badannya dihimpit, payudaranya dihisap sambil dia dirodok dengan laju!

"Errgh..!"

Badan lelaki itu terasa hangat bila kulit tubuh mereka bersentuhan. Deruan nafasnya juga jelas kedengaran dan bau badannya juga Meghan kenali! Tubuh mulus Meghan tidak henti-henti diramas dan dicumbu. Perasaan ingin dan mahu disetubuhi semakin menjadi-jadi di dalam diri Meghan. Disebabkan Shadow lah dia ketagih dengan permainan di atas katil itu..

~~~~~~

Meghan puas.. puas disetubuhi walaupun hanya berhalusinasi. Badannya basah berkeringat. Dia pun membuka kelopak mata perlahan-lahan. Lendir dari alat sulitnya mengalir keluar melekit pada cadar tilam. Dia tersengih.

"Bodoh.. haha.." dia ketawa sendiri. Dia pun membuka headphone dan duduk berkangkang di atas tilam.

Rambutnya berserabut sama seperti cadar tilamnya yang ditarik-tarik tadi. Meghan merenung tingkap sejenak, lalu bangun dari katil bujangnya. Cadar ditarik dari katil dan menggumpalnya untuk dibawa ke mesin basuh yang berada di sebelah kamar mandi.

ADDICTED 🍻Where stories live. Discover now