Κεφάλαιο 4: Melting the ice

180 15 14
                                    

Κάι

Συνήθως όταν μου ζητάνε να χορέψω, ντρέπομαι αρχικά, αλλά όταν παίζει η μουσική ξεχνιέμαι κι αρχίζω να νιώθω όπως κάθε φορά που είμαι στη σκηνή. Με αυτοπεποίθηση και θάρρος.

Τώρα ήμασταν ο ΤΥ κι εγώ. Μόνοι. Χωρίς μουσική. Και μου ζητούσε να χορέψω μπροστά του.

Με τίποτα!

- Δεν μπορώ να χορέψω χωρίς μουσική.

Είπα με απόλυτο ύφος.

Φάνηκε λίγο σκεπτικός κι αμέσως πετάχτηκε κι έβαλε το mp4 του στην κονσόλα που είχε μέσα!

Γιατί δεν το πρόβλεψα ότι θα το έκανε; Τί έχω πάθει; Αφού τον είδα νωρίτερα να το βάζει μες στο σάκο του...

Στέναξα, γνωρίζοντας ότι δεν μπορούσα να το αποφύγω και σηκώθηκα όρθιος.

- Ωραία. Τί κομμάτι να βάλω;

Μονολογούσε σκεπτικός, καθώς διέτρεχε τα κομμάτια που είχε στη συσκευή του!

- Χμ... αυτό το κομμάτι. Το χορογράφησαν ο Τεν κι ο Γουίν Γουίν απ' το γκρουπ μου! Θέλω να δω πώς θα το χορέψεις εσύ...!

Είπε αποφασιστικά κι έβαλε να παίζει το "Lovely" της Billie Eilish σε εκδοχή ρεμίξ.

Ήταν γνωστό κομμάτι. Δεν έτυχε να δω τη χορογραφία που είπε, αλλά έκλεισα τα μάτια κι αφέθηκα στη μουσική.
Μπήκα στο κλίμα κι άρχισα να κουνιέμαι στο ρυθμό της μουσικής, αφήνοντάς με να με παρασύρει στον δικό μου κόσμο. Ο κοντεμποραρυ χορός ήταν το ατού μου. Μπορούσα να βάλω και κινήσεις μπαλέτου...

Ήταν υπέροχο κομμάτι. Συναισθηματικό. Ήταν η μουσική που μ' αρέσει.
Όταν τελείωσα, ήμουν εξαντλημένος και λαχάνιαζα. Είχα κλειστά τα μάτια.
Τ' άνοιξα αργά και τότε κατάλαβα ότι ο ΤΥ ακόμα χειροκροτούσε.

Σηκώθηκα και χαμογέλασα ντροπαλά.

- Ουάααου! Έπρεπε να το δω από κοντά για να το πιστέψω! Άλλο όταν σε βλέπω στη σκηνή από μακριά ή από οθόνες κι άλλο όταν σε βλέπω από κοντά...Ήταν απλά καταπληκτικό το θέαμα!

- Ευχαριστώ!

Είπα και πήγα να πιω νερό από το μπουκάλι μου.

- Και τώρα η σειρά σου!

Είπα, αφού ήπια μια μεγάλη γουλιά.

Με κοιτούσε με γουρλωμένα μάτια, σα να μην περίμενε να ζητήσω κάτι τέτοιο!

Εγώ όμως χαμογέλασα πονηρά και σταυρώνοντας τα χέρια μπροστά, περίμενα ν' αρχίσει!

Now hush! (Ολοκληρωμένη)Where stories live. Discover now