»03. rész«

2.3K 148 5
                                    

Yoongi értetlenül nézett rám, majd elmosolyodott. Már vártam, hogy valahogy eltűnjen vagy én ébredjek fel, mivel általában, ha rájövök valamire álmomban, akkor felébredek... Viszont ez nem történt meg.

-Teljes mértékben. - mondta, majd ásítani kezdett. - Jó is lenne, ha az élet néha egy rossz álom lenne. Egyszer pedig felébrednénk, és semmi gondunk nem lenne. - sóhajtott. - De ez a valóság Yiren.

Y-Yiren?

Lassan felültem az ágyban, majd ahogy lecsúszott rólam a takaró észrevettem, hogy teljesen más pizsomában voltam, mint amilyenben lefeküdtem.

Ez képtelenség...

Pánikba esve néztem körbe a szobámban, majd Yoongi végig simított a hátamon, ami miatt megijedtem és összerezzentem.

-Minden rendben Édesem? Olyan fura vagy most. Rosszul aludtál? - kérdezte, majd felült ő is.

Mégis mi folyik itt...
Valaki magyarázza már el...

-Öhm... Persze, minden rendben. Mindjárt jövök. - pattantam fel, majd szinte kirontottam az ajtón.

Végignéztem a hatalmas folyosón, amiből rengeteg ajtó nyílt, majd tétlenül megálltam.

Hol lehet a fürdőszoba?

Amint jobbra néztem megláttam egy hatalmas tükröt a falon, majd egyből elé álltam.

Ha álmodok, akkor nem látom magam igaz? Vagy az csak a vámpírokra igaz?
Nem álltam még álmomban tükör előtt, hogy tudjam...

Amint megláttam magam még a szám is tátva maradt. Nem én voltam az. Egy teljesen más kinézetű lány nézett vissza rám. Lassan megemeltem a kezemet, majd követni kezdtem szemeimmel a mozdulataimat. Értetlenül néztem tükörképem, majd megpillantottam egy ezüst nyakláncot a nyakamban, aztán eszembe jutott a tegnap esti idős hölgy.

A kívánság...
Ez komolyan az miatt van?
De nem is ezt kívántam igaziból...
Viszont este az utcán... Amikor... Elvicceltem... Azt számítja az elsőnek?

Most Yoongi barátnője lettem?
Várjunk csak... Neki van barátnője?

De... Ha én itt vagyok a barátnőjeként, akkor a barátnője... Ott van nálam.
Most komolyan testet és szerepet cseréltünk?

-Örülnék, ha nem itt járkálnál a hálóingedben. Most döntsd el kinek akarod mutogatni magad. - hallottam meg valaki hangját, majd felé kaptam a fejem.

-Ilyen nincs... Park Jimin áll előttem... - mondtam teljesen ledöbbenve.

-Ja. Hihetetlen. - forgatta a szemét, majd sietősen eltűnt a folyosón.

Tehát... Ezek szerint a dormban vagyok... De még mindig kételkedek ebben. Tuti mindjárt felébredek.

A tükör felé fordultam, majd végignéztem, ahogyan erősen megcsíptem a kezemen a bőrömet. Hiába fájt, de nem volt hatásos.

Eszembe jutottak Jimin szavai, majd észbe kaptam.

Tényleg hálóingben vagyok.
Ráadásul nem valami hosszú...
És én így aludtam Yoongi mellett?

Ahogy a tükörképem néztem feltűnt, hogy Yoongi barátnője igencsak szép lány. Sokkal szebb volt a bőre és az alakja is az enyémnél. Egyedül a vállig érő barna haja volt az ami nem igazán tetszett.

Különös változás ˢᵘᵍᵃ [✓]Where stories live. Discover now