𝐡𝐚𝐭 - { 𝐂𝐡𝐞𝐧𝐥𝐞 }

146 18 2
                                    

iam_noname

Kicsit későn, de itt vagyok:D
Elnézést hogy ennyire nem vagyok aktív, de a napjaim valahogy nem úgy alakulnak ahogy eltervezem őket:/
Remélem tetszeni fog, barinőm;P








Kicsit későn, de itt vagyok:DElnézést hogy ennyire nem vagyok aktív, de a napjaim valahogy nem úgy alakulnak ahogy eltervezem őket:/Remélem tetszeni fog, barinőm;P

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Jap, mostantól így lesznek a szövegek 😙)

❝Nos, rendesen feladtad nekem a leckét, de nem tudsz kifogni rajtam:P Bár tudom kiket szeretsz próbáltam ettől elvonatkoztatni. Szóval a választásom nem más, mint az én drága kis delfinem Chenle baba:D Ő is egy elég harsány ember, és tuti minden hülyeségben benne lenne, sőt, néha ő rángatna bele:D Szerintem szép pár lennétek (ezt el ne mond a Csanádnak xD [team RéNád!])❞

𝐬𝐡𝐨𝐫𝐭 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲:

- Jagiyaaa! - hallod meg Chenle hangját a nappaliból - Csináljunk valami izgalmasat!

- Már megint unatkozol? - kiáltasz vissza, miközben a tankönyved felett görnyedsz.

- Mit szólnál ha random házakba csöngetnénk be? - jelenik meg közös hálószobátok ajtajában, egy csintalan mosollyal az arcán. Imádod amikor ilyen fejet vág.

- Először még vicces volt, de amikor egy idős néni fejbe dobott téged a papucsával! Na azt nem akarom mégegyszer átélni. - az emlékeket felidézve nem bírod ki nevetés nélkül.

- Szóval nevetsz a szerelmed fájdalmán? Szépen vagyunk, mondhatom - jelenik meg hírtelen mögötted, majd menyasszony pózba felkapva, az ágyhoz cipel téged.

- Nem is tudom ki ápolgatott téged vagy egy héten keresztül, pedig az a papucs egyáltalán nem is hagyott rajtad nyomot! - öleled körbe szorosan Chenle nyakát, és nevetve tűröd ahogy óvatosan elterül veled az ágyon.

- 100% hogy agyrázkódást kaptam. Ráadásul majdnem egyszarvú lettem! Most képzelj el egy nagy púppal a fejemen! - nevet fel édesen, amikor meglátja a fintort az arcodon.

- Szeretlek te gyagyás! - húzod magadhoz vigyorogva, majd mielőtt reagálhatna, megcsókolod.

- Később még visszatérünk az előbbi becenévre - feleli miután elváltok egymástól, és most ő ajándékoz meg egy édes csókkal.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
ᴋ-ᴘᴏᴘ; MatchingWhere stories live. Discover now