01

218 21 5
                                    

5 Years Ago
Lila Art School

"Awak jomlah rehat dengan saya ,saya rindukan awak "

"Hish awak nih sabar boleh tak .saya nak kemas barang ye,kejap eh sayang", kata lelaki itu .

Dan ya lelaki itu Kang Min Hee. Lelaki yang menjadi pujaan setiap wanita di sekolah itu . Wajahnya yang kacak,tinggi dan dia juga merupakan pemain bola keranjang yang terhandal . Jadi tidak hairanlah dia mempunyai ramai peminat. Tapi sayangnya lelaki itu sudah mempunyai pilihan hatinya sendiri ,iaitu Kim Daera .Iya dia lah Kim Daera .

"Sayang cepatlah sikit , i lapar ni "kata Daera kepadanya .
Sambil itu dia melepak dengan bff kesayangannya iaitu Cha Minra dan Lee Hyuri.Diaorang ni ada abang tau . Abang Minra namanya Cha Junho and abang Hyuri Lee Hangyul . Abang diaorang ni kawan baik teman lelaki Daera juga iaitu Minhee.

"Sayang i'm coming "
auch pakwe sapakah itu yang sangat kacak itu aduhhhh❤.
"Bye Hyuri and Minra ,SYS !"
Nanti Daera ceritakan bagaimana dia boleh jatuh cinta dengan jejaka kacak ni !

Ouh yaa ,Dia juga member kumpulan yang terkenal di sekolah iaitu X1 . Semua kawannya seperti abang sendiri . Okay aku ada abang kembar iaitu Kim Yohan dan Kim Wooseok . Diaorang ni abang paling aku sayanggggg sebab diaorang takleh tengok adik kesayangan diaorang ni sedih or ada kacau . Memang nahaslah mereka semua itu kalau kacau aku ni haa . So Min Hee pun dah take noted awal ii sebab takut kena sekali dengan serangan abang ii Daera,hahahaha !

Even camtu pun diaorang ,Daera sayang gila ii kat diaorang . Sebab Daera sedih diaorang still ada dengan dia . Eh eh terlebih pulak . For last ,ya tahun ini merupakan tahun akhir Daera di Lila Art School .Oh god ! She will miss this school and crazyyy friends ,Minra and Hyuri .

I will update slowly sebab nak fikir idea yang sesuai . Okay ,stay tune ya !

(C) Always In My Mind - Kang MinheeWhere stories live. Discover now