09

45 12 0
                                    

Minhee POV
Buat sakit hati je aku datang ni. Baik aku duk luar je daripada duk dalam rumah dia ni. Ergh !

Tiba tiba aku terlanggar seseorang yang agak familiar iaitu,adik kembar Eunha,Yoon Hyera. Jadi aku segera meminta maaf .

"Sorry saya tak sengaja,awak okay?"

"Eoh? Oh okay je. Btw ,awak Kang Minhee kan? Eunha noona pernah cerita pasal awak kat saya . Saya tak sangka pulak awak lelaki yang dia ceritakan tu. Saya mintak maaf bagi pihak dia kalau dia ada buat salah ngan awak "

"Oh awak adik dia eh?"

"Ya,adik tapi adik kembar. Jangan samakan saya dengan dia. Even muka sama ,perangai je lain. Noona je yang tak sukakan saya sebab omma and appa lebihkan saya daripada dia. "

"Oh kalau begitu .selamat berkenalan ya"

End pov

Daera hanya memandang langit tersebut . Adakah dia buat keputusan yang betul ? Semua ini hanya untuk menyakitkan hati Minhee sahaja. Tapi dia pulak yang sakit hati sebab orang lain.

*flashback*

"Hyera ,hai .lama tak jumpa awak . Awak sihat sahaja kan ?"

"Rara.wah makin cantik awak eh sekarang ,patutlah mingyu sunbae suka"

"Eh awak ni biasa jelah. Hari hari kat U pun camni tau"

Tiba tiba ada suara seseorang yang memecahkan keheningan antara kami. Dan ya itu Minhee.Memang aku rasa nak peluk dia je sekarang.

"Erm Daera . Ni saya kenalkan kawan saya. Nama dia Kang Minhee."

"Oh ,hai "

Dan apabila Hyera beredar,Minhee berbisik kepada aku

'hai sayang ingatkan aku siapa ' dan aku hanya menggeleng.

Cukuplah dalam hati tadi aku dah jealous tengok dia berduaan dengan si hyera tadi. Fuh ,sakitnyaa hati kita you guys.sakitnyaaa tuh disini .eh melebih lak.

End flashback

Haa tulah kau sombong sangat dengan dia. Ingat laki tuh takleh cari orang lain ke ,Daera oi ? Kenapa rasa menyesal pulak ni hm ?

Ego aku lah buat aku ceni. Aku tak sedar pun yang aku sayang dan rindukan dia sekarang tapi dah terlambat. Sebab aku dah jadi tunangan orang. 3 bulan lagi aku bakal berkahwin.


Lambat sikit update. Baru berapa chapter. In 11 chapter to go !

(C) Always In My Mind - Kang MinheeWhere stories live. Discover now