Stăteam în pat , fără chef de viață din cauza durerilor menstruale. Imi iau telefonul sa vad cat este ceasul si observ ca este de abia 9 . Nu aveam chef de nimic . Pun telefonul pe pat langa mine si inchid ochii. Nu după mult timp telefonul începe să vibreze semn ca am primit un mesaj . Era iubitul meu Hobi.
H: Hei ,baby !
Ce faci? Vrei sa iesim azi?
- Hei!
Nu pot , nu sunt acasa ,am niste treaba .
(Evident ca minteam.)
H: Aaaa... ok ne vedem mai tarziu . Te iubesc .
- si eu te iubesc ❤❤Doamne ajuta ca scapai chiar nu aveam chef de nimic .
Hoseok povestind
Baby: si eu te iubesc❤❤.
Ce naiba ! Ieri cand ne-am văzut nu a zis nimic ca ar avea ceva treaba azi , ba din potriva zicea ca nu are nimic de facut.
Gata stiu, o sun pe mama ei!
Convorbire telefonică:
- Buna ziua, sunt Hoseok .
M: Aaa.. buna Hoseok , care este problema.
- Am vrut să stiu doar ce face iubita mea .
M: Este in camera ei .
- Bine , va mulțumesc, o zi plăcută!
M: Si tie ! Pa!De ce ma minte?
Stie ca nu imi place sa fiu mințit și totuși o face . Ahh baby , ce imi ascunzi? O sa regreți că mai mințit, nici nu ai idee ce imi trece prin cap.Revenind:
Stau in pat de mai bine de o oră și durerile nu imi dau pace . Ma ridic din pat si ma duc sa imi fac un dus fierbinte . Dau drumul la apa si ma bag sub dus , las stropi de apa sa imi cada pe piele , asta ma mai liniștește.După 30 de minute:
Ies din dus , imi iau halatul pe mine si ies din baie . Cum deschid usa il vad pe Hobi in pat . Raman pe loc si fata mea era plină de uimire , ce cauta el aici?
- de ... de c-at timp-p esti- ti aici?
Acesta se ridică din pat cu o fata nervoasa si vine incet spre mine.
H: De vreo 20 de minute.
Se așează în spatele meu si imi săruta ușor gâtul ,asta transmitandu-mi fiori pe șira spinării, chiar ma speria.
H: Deci ...asta este treaba ta ,nu?
El se dezbracă de bluza si o aruncă pe jos , acum fiind in fata mea si uitanduse la mine , eu uitanduse in jos.
-Hobi...
H: Te-am întrebat ceva! Tipa el la mine.
- Ho- Hobi eu...
H: Iti este frica de mine?
Tot corpul imi tremura de frica a ce se putea intampla .Imi ridică bărbia cu două degete si se uita direct in ochii mei.
H: De ce mai mințit baby, sti ca nu imi place sa fiu mințit și totuși tu o faci.
O sa plătești ca mai mințit baby , doar ca sa nu o mai faci vreo data .Spune acesta trăgând ușor de cureaua pantalonilor.
Se uita in ochii mei furios apoi se apropie de mine si incepe sa ma sărute flămând si ușor o ia pe gât in jos . Simt cum o picătură de sânge aluneca pe piciorul meu stâng. Il împing pe Hobi , iar acesta vine în fața mea si mai furios.
- Hoseok , termina! Tip eu la el.
H: De ce , zi-mi motivul . Ce ma impiedica sa nu iti dau o pedeapsă ca mai mintit ?
În momentul acela o altă picătură cade între picioarele mele pe parchet auzinduse . Ma uit repede in jos apoi imi ridic la fel de repede privirea si o lacrimă se prelinge pe obraz . Ma rugam ca Hobi sa nu se uite in jos dar el tocmai asta a facut. Rămăsese cu ochi între picioarele mele la picătură de pe parchet.
- Ăsta ... ăsta este motivul pentru care te-am mințit.
Ma duc si iau un șervețel si șterg picătură de pe parchet apoi il aduc la gunoi . Acesta se duce si mai ia un șervețel si se apleacă și imi sterge piciorul . Aruncă servetelul si apoi vine si ma ia in brate.
H: Te rog sa ma ierți. Chiar nu am stiut . Imi pare tare rau ca te-am facut sa te simti stânjenita in fata mea si pentru ce voiam să iti fac. Te rog iartă-mă!
- nu este nimic , dar te rog data viitoare sa nu mai fi asa de curios.
H: promit . Te iubesc !
- Și eu te iubesc ! Asteapta- ma , ma duc sa ma schimb.
H: Bine ,te astept!Si asa ne-am petrecut tot restul zilei împreună , uitandune la kdrame. Sper sa uitam de toata ziua de azi.
KAMU SEDANG MEMBACA
One shot BTS😍
AcakAceasta carte va fi cu de toate ,toate genurile ... funny, love , smut, tristețe , mai exact de toate pentru toți ❤❤❤