16- jin

724 17 1
                                    

Vineri

Jin  venise mai  devreme la firma ( nu era idol )  deoarece avea niste lucruri de rezolvat . Acesta este întâmpinat de către secretara lui .
S: buna dimineata domnule Kim !
J: buna !
S: ati vrea sa va aduc o cafea ?
J: da , cu lapte si sa imi prezinți programul pentru azi .
S: da domnule .
Băiatul intra in biroul lui,  apoi se îndreaptă spre baie pentru a isi spală mâinile înainte să își înceapă lucrul . Se uita in oglinda strangandu-si cravata mai bine in jurul gâtului si aranjandusi camasa , se uita serios in oglinda si de odată începe să zâmbească.
J: esti al naiba de sexi Kim Seokjin!
Exclama el , pocnind din degete si facandu-si cu ochiul in oglinda .
Însă momentul lui de narcisism se termina cand aude câteva bătăi in usa .
J: intra ! Spune el asezanduse la biroul lui plin de dosare .
S: domnule v-am  adus cafea cerută si programul .
J: spune-mi!
S: pai de la 08:30 până la 10:00  aveti de semnat dosarele primite de la compartimentul de arhitectură , de  la ora 10:30 la 12:30 aveti o ședință in departamentul A1 , de la 13:00 la 14:00 aveti o altă ședință cu domnul Kim si CEO  al departamentelor A2, B1, B2 si D5 . Si restul zilei o aveti liberă in afara faptului ca mama dumneavoastra a zis ca dupa ce terminati cu ședințele sa va prezentati la dansa acasa. 
J: bine . Vreau si eu un raport al hotelurilor.
S: toate ?
J: nu , doar Seul .
S: am inteles !
Pot pleca ?
J: da , multumesc!
Fata face o plecăciune apoi iese din birou.

- ora 20 :10 -
Jin abia acum terminase programul , a avut cel mai încărcat program pe saptamana aceasta . Era stresat si cu nervi la pământ,  una din ședințele de azi nu mersese chiar asa de bine precum se aștepta,  se mira si el cum de nu ii spusese tatăl lui nimic  .
Jin se urca in masina,  apoi pleacă spre un club , voia să uite macar un pic de grijile de la firma ,chiar daca acestea il rodeau pe interior . Ajunge in fata clubului lui preferat , unde lucra prietenul lui Jimin,  care mereu il inveselea cand era trist .
Intra in club fumul de țigară și mirosul de alcool invadandui nasul , se duce către bar si se așează așteptând ca prietenul lui sa il servească cu ceva,  însă  acesta nu il văzuse pe Jin .
J: ya... ma servesti si pe mine cu ceva ?
Băiatu se întoarce mirat spre el , nu il mai văzuse de ceva timp in club .
Jm: scuze nu te văzui.... dar ce este cu tine pe aici , nu ai mai trecut de mult .
J: am avut multă treabă.
Jimin se uita la Jin si il scanează din cap pana in picioare .
Jm: auch.. Este una din zilele alea oribile nu ?
Jin da din cap afirmativ si zâmbește putin la gândul că prietenul lui il cunoștea asa de bine .
Jm: coniac, rom , tequilla, whiskey, vin ,roșu,  alb , roze?
J: toate.
Jm: auch ... e de rau , rau !
Jimin ia o sticlă de whiskey si ii toarnă băiatului in pahar .
Cei doi vorbeau despre diverse lucruri ce ii mai îndreptasera starea  lui Jin, Jimin mereu știa cum să îl facă să se simtă bine . Însă atentia lui Jin se îndreaptă spre fata care se așezase in scaunul de lângă el ea cerându-i lui Jimin  un pahar de tequilla.  Jin se încruntare putin la băutură pe care o ceruse fata . El se uita la ea studiind-o din cap pana in picioare , avea o rochiță  neagra mulata care se mai ridicase putin din cauza modului în care stătea,  si cu un decolteu potrivit care nu arată forte mult , parul ei lung si saten  ajungea până la fund , era inalta si avea niste forme  foarte frumoase , asa cum ii plăcea lui Jin, însă ce nu il plăcea la ea era faptul că era trista si mai avea putin si se punea pe plâns,  ii părea rau de ea si voia să o întrebe ce are .
J: de ce esti supărată?
Y/n : nu sunt . Ii raspunde ea simplu .
J: de ce minti ?
Y/n : dar pe tine de ce te intereseaza?
J: de ce imi răspunzi la o intrebare cu o altă întrebare?
Y/n: si tu faci acelasi lucru . Ii reproșează ea .
J: dar eu te-am întrebat primul .
Y/n: da , dar esti un necunoscut.
J: si asta inseamna ca nu putem fi prieteni ?
Y/n: nu .
J: de ce ? Spune El in timp ce ii făcuse semn lui Jimin sa umple ambele pahare .
Y/n: pentru ca prieteni te trădează! Se cred  cele mai bune persoane din lume apoi te lasa balta , la fel ca persoana de care te atasezi si o iubesti apoi afli ca te înșală. Spune si da paharul de alcool peste cap . Jin umplandul imediat
Băiatul isi lasa capul in jos si zâmbește involuntar , acum isi dăduse seama de ce era fata trista .
J: eu nu sunt asa , prietenii mei nu sunt asa , Jimin si cu mine suntem prieteni de la grădiniță,  mereu este aici pentru mine . Spune si face semn către Jimin apoi isi așează mâna pe piciorul ei  , mai luând o gura din paharul lui .
Fata tresare la atingerea băiatului însă nu ii îndepărtează mâna,  asta făcându-l pe Jin sa zâmbească.
Y/n: oamenii sunt diferiți .
J:lasă-mă  sa iti arat ca eu nu sunt asa . Ii sopteste el la ureche apoi ii săruta ușor lobul urechii,  acest gest trasmitandui fetei un fior . Fiind putin cam amețită,  putin mai mult , aceasta il apuca pe Jin de cravată si il trage într-un sărut,  el fiind uimit de gestul fetei dar ii raspunde . Acesta rupe sărutul mangaindui piciorul până mai aproape de fund .
J: nu vrei sa mergem noi altundeva ?
Fata aproba si acesta o trage dupa el până la masina , si pleacă spre unul dintre hotelurile lui .
Ajuns în fata hotelului aceștia se dau jos din masina si Jin o trage dupa el înăuntru.  Ia o cheie de la o camera lăsând pe fata in fața lui ,  mersul ei atat de sexi il innebunea . Acesta deschide usa la camera lăsând pe fată  sa intre prima,  apoi o încuie.  El se desculța apoi se îndreaptă cu pași repezi către fata , ii pune o mâna pe talie tragand-o mai aproape de el  , apoi ii pune mana pe obraz uitându-se în ochi ei căprui,  apoi sarutand-o . Ii plăcea ca fata ia răspuns imediat si si-a pus mâinile pe umerii lui masandul incet si cu unda din mâinile ei ii mângâia ceafa  . Acesta ii mângâia spatele găsind fermoarul si trăgând de el  ușor in jos , ea ne reactionand de loc , în acel sărut punând numai dorința.  Ea ii desface cravată lui Jin, aruncând o pe jos apoi începând sa ii desfacă  nasturii  cămășii dand-o jos . Jin ii da rochita jos lasando doar in chiloți si sutien , apoi isi pune mâinile pe coapsele ei ridicando ea icolacindusi picioarele in jurul taliei lui , merge cu pași lenți spre pat si o așează pe pat ea fiind tot prinsă cu picioarele in jurul lui . El începe să o sărute pe buze apoi pe obraz către ureche .
J: fi a mea ! Ii sopteste la ureche sarutand-o scurt , începând sa ii lase sărituri umede  pe gât apoi pe piept si pe abdomen  . Ea se ridică în fund Jin rămânând putin surprin , sa ea ii desface cureaua la pantalonii apoi fermoarul si naturale trăgând de ei in jos .
Y/n: nu ti se pare ca esti cam îmbrăcat? 
Jin râde scurt radicundu-se in picioare dandu-si ciorapii si pantalonii jos  incepe sa ii sărute piciorul până pe interiorul coapsele trimițându-i fetei o grămadă de fiori . Isi pune mana pe spatele ei desfacand sutienul apoi ii săruta sânii,   actiunile lui făcând o sa geamă înfundat.
Se pune intre picioarele ei fata imediat simțind unflatura din chiloți lui Jin , începând sa tremure de frica , era prima dată când o face si chiar si beata și-ar da seama  ca o va durea . El își dăduse seama ca este ceva in neregulă,  deoarece ea se tragă ușor de sub el .
J: ce este ? Intreaba el mangaind-ui  obrazul drept .
Y/n: mi-e frică,  eu... eu nu am mai
facut-o până acum și imi este frică.  Spune ea oarecum rușinata. Pe cand el se bucura ca va fi primul băiat cu care o face si va fi a lui , isi va pune amprenta pe ea , o va face sa fie a lui si numai a lui , si nu o va lasa , va avea grija de ea , este singura fata care chiar ii place si nu o va lasa asa de usor  .
J: promit ca voi avea grija,  voi fi blând.  O asigură el ,ea dând afirmativ din cap .
Incepe sa o sărute din nou , dand-ui si chiloți jos apoi pe ai lui  acoperindu -i cu un cearșaf . Fetei ii era mai frica cand ii simțea membrul lui întărit presat de zona ei intimă , el aplecandu-se la urechea ei .
J: ai incredere in mine , spune el sarutandui obrazul si bagand un deget in ea miscandul incet , ea maraind. După putin timp el mai adauga unul miscandul putin mai repede aceasta indoindu-si coloana   si gemand incet . Ii săruta gâtul fetei sugand si lingand pielea ei putin bronzata,  lăsând mici pete rosiatice , miscandusi degete din ce in ce mai repede facand-o pe fata sa geama si mai tare , aceasta dandu-si  drumul pe degetele lui . Isi trece cele două degete peste buzele ei apoi o săruta pozitionandu-se mai bine la intrarea ei si intrând putin cate putin sperând să nu ii faca rau . Fata parca nu putea respira din cauza durerii si gemea in timp ce plângea . El ii săruta lacrimile începând sa se miste incet in ea . Il zgaria cu unghiile pe spate încercând cumva sa se răzbune pe el ,o   durea rău dar nici nu voia să îl oprească,  simțea nevoia sa il aiba . Se obișnuise cu senzatia asa ca isi incolaceste picioarele in jurul lui tragandul mai aproape de ea . Jin isi dăduse seama ca acum putea sa se miste mai bine si intra tot in ea , fata scoțând un geamăt puternic , nu ii displace senzatia .
Y/n: m-mai re-pede ... ahh
Băiatul se conforma si se misca din ce in ce mai repede sufocand-o cu saruturile . Ii îndepărtează mai mult picioarele pentru a putea sa se miste mai bine , se misca repede lovind locul care o făceasă se simtă mai bine ca niciodata,  transpirația lui căzând pe pieptul ei gol . Ea își infasoara mâinile în jurul lui o mana avand o in parul lui si una pe spate , ii plăcea modul în care se simțea iubita de acest băiat,  cum un necunoscut o făcea să simtă placere . Cum o sufocă cu saruturile lui .
După ceva timp fata isi da drumul gemand o dată cu el , Jin începuse să se miste mai repede , însă pe ea începuse să o doară.
Y/n: a-a-ahh ... o-opreste-te , t-te ro-og , a-ah... ma-a do-are...
J: încă putin iubito,  încă putin , te rog .
Ea nu mai spune nimic însă lacrimile curgeau pe obrajii ei . Jin  își dă drumul si el  si iese din ea , ii sterge lacrimile si o săruta pe frunte .
J: multumesc..
Ramane tot intre picioarele ei ea incojurandul cu mainile si cu picioarele , el adormind cu capul pe pieptul ei gol .

A doua zi

Fata se trezeste cu o durere de cap ,dar nu mai insuportabilă ca cea din zona ei intimă.  Se uita in jos la băiatul care dormea pe ea gol pusca , amintirile de noaptea trecută revenindu-i,  cum a putut să se culce cu un necunoscut , cum a putut să o ia valul atat de rau . Ea începuse să plângă si incerca sa se tragă de sub el ca sa plece, însă băiatul o prinse cu mâinile de șolduri și o trase inapoi .
J: unde te duci ?
Y/n: da-te ... te rog , spune fata cu un tremur in voce .
Jin se ridică și se uita la fata care avea ochii roșii si plini de lacrimi .
J: de ce plângi?
Y/n: te rog , lasa -ma sa plec , imi pare rau pentru ce sa intamplat noaptea trecută,  erai beat nu stiai ce faci este vina mea ,probabil iubita ta te asteapta , imi pare rau , imi pare nespus de rau , te rog lasă-mă să plec .
Jin o săruta pe fata aceasta rămânând uimită .
J: nu vreau sa pleci ,  rămâi cu mine , imi placi,  mult de tot , te rog rămâi cu mine , esti o persoană specială pentru că mai lăsat să te fac a mea  . Mi-ai zis ca toate persoanele sunt false , lasă-mă să iti arat ca eu nu sunt asa , te rog . Dă-mi o șansă. 
Y/n: si tu imi placi , doar ca ...
J: doar ca?
Y/n: doar ca credeam ca dupa ce sa intamplat nu vrei sa ma mai vezi , ca doar mai folosit . Spune ea rușinata uitanduse in alta parte .
El ii pune mana pe obraz si o întoarce cu fata spre el .
J: iti promit ca niciodata nu te voi folosi,  vrei sa fi iubita mea ?
Y/n: nu stiu ...
J: te rog !
Se uita unul în ochi celuilalt si fata da afirmativ din cap , iar el o săruta ea răspunzând sarutului.
J: multumesc .
Fata ii zâmbește cei doi luanduse in brate , el stând cu capul pe pieptul ei mangaindui corpul .

Heiiiiii.... ce mai faceți?  Stiu ca nu este un sfarsit prea ok pentru acest capitol , dar sper sa va placă. Imi pare rau ca nu am mai scris de mult si daca vreti imi puteti da idei despre cine sa scriu .  Si o sa postez un capitol nou si la cealaltă carte a mea Domnul si Doamna Park  . Sper ca va plac cărțile mele . Va pup 😘😘

One shot BTS😍Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum