Ucapan! 🌹

6.5K 151 17
                                    

Assalamualaikum - Hello 👋🏻

Tinggal beberapa BAB sahaja lagi untuk TAMATNYA MY LOVE PSYCHO ;) saya nak ucapkan terima kasih dekat anda-anda semua tak kisah perempuan ke lelaki ke yang sudi baca karya tak seberapa saya ni! Dari zero vote hingga ke 7k vote, vote byk lagi sampai 10k vote 🤣 jasa anda semua tak dapat saya balas dan saya harap semua yang baca ni masih akakn terus baca karya next ni nanti!.

Sebab karya saya akan bersambung cast yang dalam ni hinga ke next-next novel nanti.  Mungkin Adyan ataupun Qayyum akan ada next novel saya nanti. Jadi apa? Korang tunggu nanti. Dan ofclah Rayyan dengan Aqilah akan ada sekali dalam next Novel nanti!.

Sebab cast saya bersambung-sambung so korang jangan lupa untuk terus support dan support. Sekiranya anda ada novel nak share.  mehlah kongsi dkt sini. Nanti saya baca kalau ada masa InsyaAllah nanti saya vote jugak ya.

InsyaAllah saya perbaiki setiap yg apa yang salah dalam penulisan saya dan saya akan terus research dan research tentang perkejaan atau yg lain-lain. Harap anda semua terus baca karya saya dan vote comment selalu. Sebab tanpa anda saya tak bersemangat untuk menulis.

Korang selalu comment dan tulah buat saya makin semangat nak UPDATE tau thanks semua pleasela jgn malu nak comment! Silakan comment 🌚🌹.

Akhir kata thanks semua yg baca MLP dan support MLP next novel ANDAI TAKDIR KITA

nanti korang baca tau Lepastu vote comment mcm korang buat dalam novel MLP ni 🙈✨🌹❤️

TERIMA KASIH SEMUA ❤️

My Love Psycho ✔ (OG)Where stories live. Discover now