4

1.8K 71 9
                                    

Eram pe acel hol si Jungkook imi apuca mana.

"Ce faci?" intreb uitandu-ma la mainile noastre ce erau împreunate.

"Ce ti se pare ca fac? Te tin sa nu cumva sa fugi." spune apoi mergând mai departe.

Acel hol parca nu se mai termina. Ajungem la o usa de fier si intram acolo. In acea camera erau foarte multe pungi cu ceva prafuri, erau droguri. Stai ce?

"Hoseok, ce-s astea?" intreb uitandu-ma prin jur si parca nevenindu-mi sa cred in ce este fratele meu bagat.

Nici macar nu ma baga in seama, el vorbind cu Taehyung si ceilalti 4. Jungkook plecase de langa mine, acum fiind singura la intrarea in aceasta camera.

"Vreau acasa!" spun tare ca sa ma auda.

Acestia si-au intors toti capul spre mine si holbandu-se.

"Jungkook, du-o acasa. Cred ca a vazut prea multe." spune Hoseok neluindu-si privirea de pe mine.

Intr-un fel eram bucuroasa ca insfarsit plec acasa, dar nu inteleg ceva. De ce m-au adus aici?

Am iesit din cladire in spatele meu fiind Jungkook. Doamne, sunt atat de stanjenta de ceea ce i-am facut in camera. Cum pot sa ma iert?

Acesta urca intr-o masina neagra, eu ma uit la aceasta si apoi vad ca geamul se deschide.

"Nu ai de gand sa te urci?" intreaba Jungkook.

Nu mai spun nimic si intru in masina. Eu nu spuneam nimic si nici Jungkook. Mai bine asa nu vreau sa vorbesc cu el dupa cele întâmplate. Pe drum telefonul lui Jungkook suna:
"Da?"
"De ce tocmai eu cand poti veni tu?"
"Aish, bine, bine" spune si inchide apelul.

"Jungkook...?"spun timida.

Isi i-a privirea de la drum pentru o secunda si se uita la mine si imi spune din privire sa continui ce am de spus.

"Cu cine ai vorbit? Stiu ca sunt nesimtita ca te intre...." dar ma intrerupe.

"Cu Hoseok. A spus sa stau cu tine azi ca nici el si nici tac-tu nu vine toata ziua si nici in seara asta. Asa ca o sa stau cu tine." spune.

"Sa stii ca pot sa am grija si singura de mine." ii spun parca deja gandindu-ma cum sa-l omor pe frati-miu.

"Stiu, dar asa a spus, asa fac." spune indiferent.

Aish dupa ce am vazut in camera aia nu mai vreau sa stau cu nici unul din ei. Chiar daca de Jungkook imi placea putin. Imi placeau buzele sale. Aish Mi-So la ce te gândesti acum?

Nu dupa mult timp ajungem in fata casei mele. Cobor si Jungkook făcând la fel. Acum ne îndreptăm spre usa, o deschid si intru. In urma mea intra si domnul Jeon.

"Ti-e foame? Eu una mor" spun eu deja gandindu-ma la ceva mancare.

"Da."spune simplu.

"Si ce ai vrea?"intreb.

"Pe tine." spune si facand pasi spre mine eu ma dau in spate pana cand acesta ma prinde de talie.

Inima incepe sa-mi bata tare din cauza apropierii dintre noi. Picioarele mi se înmoaie aproape ca nu mai am echilibru noroc ca Jungkook ma tine.

"Da-mi drumul..."spun incet.

"Si daca nu iti dau drumul ce-mi faci?" spune unindui-se buzele.

"Doar da-mi dru..."si nu mai apuc sa spun nimic ca acesta isi preseza buzele peste ale mele.

Doamne cat de bine se simt buzele lui peste ale mele. Deja cred ca le ador. Ce? Nu, Mi-So! Nu te poti indragosti de o persoana ca el dupa ce ti-a facut in camera aia.

Love Is Hard To Get//J.JkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum