💞9💞

11 2 2
                                    

Assalamualaikum gaiss, author minta maaf ye kerana syudah lama tidak mengyupdate yini cerita. Hari. Ni.author nak.luah sesuatu untuk korang, luahan kali ini agak best la....... Kut😓

Kisahnya berbunyi di sini...

Pagi tadi author dengan mak author dan  adik adik kecuali ayah sebab ayah kerja pergilah jalan²dengan kawan mak author ni. Best tu best la tapi bila dah sampai rumah asyik teringat kat katil je bukannya apa penat sangat.

Kitaorang pergilah tempat yang author pernah  pergi untuk membuat kerja amali. Tempat tersebut tak berubah sejak author buat kerja tersebut(nama tempat tidak didedahkan supaya kekal rahsia) korang nak tahu tak apa yang terjadi kat situ

Ada seekor monyet ni dia lalu la sebelah author tapi dia tak berhenti pun kat mana author berdiri dia berjalan.... monyet berjalan ke? ke merangkak ek?  tak apa la author cakap berjalan je la pandai pandai la korang faham.

Rupanya dia berjalan ke arah adik author dengan pantasnya adik author berlari la lintang pukang sebab terkejut monyet tu berlari ke arah dia.

Bila author fikir kenapa dia kejar adik author rupanya adik author tu pegang air tin sebab tu la monyet tu kejar dia, dia nak ayaq dia haus tapi tak tahu la yang monyet tu minum pepsi ke tak.

Tapi yang author peliknya kenapa dia tak stop kat author sebab masa tu pun author ada pegang air tin juga 🤔🤔🤔 sebab apa ek? Entah la malas lah pikir. Tapi tertanya-tanya jugak 🤔🤔🤔.

Itu sahaja lah untuk luahan hati kali ini. Terima kasih kepada anda kerana sudi membaca dan mendengar luahan hati author yang tidak seberapa ni. Nantikan luahan yang akan diluahkan dalam buku ini orait? Author juga ingin mengucapkan Selamat bercuti sempena cina raya ok Bye!!

Buku Luahan HatiWhere stories live. Discover now