Puan Shida

2.6K 2 0
                                    

Puan Shida,33 tahun adalah seorang pensyarah muda di salah sebuah IPTS di selatan tanah air. Dia juga adalah pengunjung chenel dan bermukim di satu chat room. Lawa dan kiut miut. Orangnya sederhana tapi bodynya.. Mengalahkan anak dara. Sayangnya sudah enam tahun menikah Puan Shida belum dikurniakan cahaya mata, lalu dia mengambil seorang anak angkat, perempuan dengan persetujuan suaminya. Aku kenal dengan Puan Shida ini melalui friendship dari chat room atau chenel di internet. Dia meninggalkan pesanan yang dia nak berkenalan dengan aku. Jadi aku pun taliponlah dia. Suara dia ni manja dan sexy betul.. Kami berkenalan setelah mendengar suara masing-masing dan berjanji untuk chatting semula.

Mengikut kisahnya Puan Shida dan suaminya Othman 34 tahun, bernikah atas dasar cinta sama cinta dengan persetujuan kedua keluarga. Mereka berasal dari kawasan yang sama. Dia seorang isteri yang setia dan taat. Bekerja dan turut menyara separuh dari pembiayaan rumah tangga. Patuh dengan semua kehendak suami dan suruhannya. Walaupun mengetahui suami pernah curang, tetapi telah dia maafkan. Sering dipukul tanpa sebab yang munasabah. Dia sering bersabar dan sering berdoa agar suaminya berubah.

Biarpun menghadapi masalah yang berat dengan suami yang tidak bertanggung jawab, dia tidak pernah mengadu kepada sesiapa. Lebih mendukacitakan Puan Shida suaminya sering tidak setia. Pernah bersama seorang pelacur, panas baran tanpa sebab. Sering dipukul tanpa sebab atau diatas sebab-sebab yang tidak benar atau sengaja mengadakan cerita oleh suaminya.

Jarang melakukan persetubuhan walaupun Puan Shida tidak pernah kaku semasa berhubung asmara dan sentiasa melakukan yang terbaik. Suami disahkan doktor mandul (bilangan sperma lemah dan kurang) Biarpun begitu suaminya bermata keranjang dan sering memuji wanita cantik dihadapannya, dia masih bersabar dan berdoa agar suami berubah. Kestabilan pekerjaannya semakin meningkat dan rezekinya sentiasa murah. Dia masih setia dan taat sepenuhnya dan akur perintah suaminya.

Masih tertekan dan terguris hati tetapi menelan semuanya kerana yakin dapat mengubah perangai dan sikap suami. Ketika suami berhenti berniaga, dia seorang sahaja yang bekerja dan terpaksa menjual kereta dan menaiki bas ke tempat kerja disamping membiayai perbelanjaan rumah tangga Puan Shida masih sayangkan suami dan bersabar serta melayan kehendak batinnya sepuas hatinya.

Masih taat dan setia. Rezeki sentiasa lebih murah dan masih berusaha, berdoa, bertawakkal. Tidak mengambil sebarang tindakan dan ingin cuba sedaya upaya untuk selamatkan perkahwinan. Tertekan dan bersabar dan menangisi sendirian setiap malam tanpa tempat untuk mengadu. Sedih juga membaca kisah isteri orang ni. Apakah daya rumah tangga orang mana boleh masuk campur. Sebab sikapnya tidak mahu rumah tangganya runtuh, aku hanya mampu meminta dia bersabar dan meneruskan usahanya berdoa.


Hotel Longson di ibukota..

Aku menekan loceng pintu sebuah kamar. Puan Shida mengunci pintu dan terus rapat kepadaku lalu terus berbisik di cuping telingaku. Ini membuat bulu tengkokku meremang berdiri. Puan Shida memang straight forward orangnya. Tangannya telah menyentuh batangku dari luar seluar. Dia mahu 'blowjob' batangku puas-puas katanya sambil membuka zip seluarku.

Bila batang kerasku terpacul keluar dia terkejut besar melihat saiz dan ukurannya. Wow!! Katanya this is giant. Dia terus kulum kepala koteku lalu memainkan lidahnya disitu.

Sambil duduk di sofa, aku lihat Puan Shida cuma mampu kulum bahagian kepala koteku sahaja kerana batang aku besar dan panjang, rasanya sungguh sedap. Puan Shida, di antara kelankangku terus mencepak batangku tanpa mampu mengeluarkan kata-kata. Aku rasa hangat dan rasa satu kenikmatan teramat sangat berpusat di testis dan batangku. Aku merasa geli yang amat sangat sambil menhinggah batangku keluar masuk di mulut Puan Shida. Kulepaskan pacutan maniku sambil aku menjerit kuat dan merasa puas. Dia terus menghisap batangku sehingga kering namun batangku masih lagi tegang. This is great, katanya.

CerpenWhere stories live. Discover now