Seri

1.7K 3 0
                                    

Perkenalan aku dengan seorang gadis yang bernama Seri bermula di dalam dunia internet. Sejak itu aku dan Seri sentiasa berSMS. Kami tidak pernah berjumpa kerana dia di utara dan aku pula di Kuala Lumpur. Selain dari bertanya khabar, aku sering mengusik Seri dengan mesej-mesej berbaur sex. Kadangkala, aku sering beronani sambil membaca SMS yang dihantarnya. Mungkin juga kami sama-sama ber- SMSex. Kata Seri dia juga beronani ketika membaca SMS dariku.

Aku yang nakal ni sering mengajak Seri untuk datang ke Kuala Lumpur agar aku dapat menikmati tubuhnya. Tapi Seri selalu memberi alasan mengatakan dia tidak mahu terjebak dengan dunia sex yang sebenarnya. Kerana sering mendapat alasan yang sama aku terasa seperti tercabar. Gadis-gadis yang jenis hard to get memang menjadi kesukaanku.

Jadi, aku memulakan langkahku untuk menggoda Seri agar dia datang ke Kuala Lumpur juga. Setiap malam, aku mengajaknya beronani dengan cara SMS - aku describe apa yang kulakukan padanya. Hampir sebulan aku 'menggodanya' begitu, dan entah berapa ratus ringgit bil telefon bimbitku kuhabiskan untuk Seri hanya menggunakan SMS, tiba-tiba Seri menghantar mesej kepadaku mengatakan dia akan datang ke Kuala Lumpur dalam tempoh seminggu kerana dia sudah tidak tahan menggosok dan membelai badannya sendiri. Bayangkan betapa seronoknya aku waktu itu.

Aku memohon cuti 2 hari dari majikanku dan aku aturkan segala persiapan untuk Seri. Sebiji pil peransang sex pun aku beli dari salah seorang best friendku. Aku tak mahu pelaburanku tidak memberi pulangan. Tiba hari yang dijanjikan, aku awal-awal lagi telah check in di Hotel berhampiran Bukit Bintang. Tak perlulah aku sebut hotel yang mana satu.

Aku setupkan VCD player sekali dengan VCD porno yang aku bawa dan aku menyusun bilik dengan beberapa batang lilin aromaterapi yang khusus untuk meningkatkan ghairah sex. Awal-awal lagi aku memberikan information pada Seri, di mana lokasi hotel dan nombor bilik yang aku tempah khas untuk sessi ini.

Hampir jam 2 petang aku mendengar loceng bilikku dibunyikan. Cepat- cepat aku kemaskan diriku dan terus membuka pintu. Rupa paras Seri tidaklah menghampakan, actually it's not my concern anyway.

"Sarah?" tegur Seri.

Aku mengangguk sambil tersenyum. Dalam sesaat dari atas sampai bawah fizikal Seri aku perhatikan. Seri berambut lurus berpotongan pendek. Tingginya lebih kurang 165cm (aku lebih tinggi), teteknya 32B. Susah nak estimate ukuran pinggang dan punggungnya sebab dia pakai skirt dari jenis kain jeans separas lutut.

Tanpa disuruh Seri melangkah masuk dengan beg pakaiannya. "Finally, kita berjumpa juga ya" Kata Seri. Ayat tu sepatutnya aku yang ucapkan.

Hampir setengah jam kemudian, setelah Seri mandi sambil aku mengambil kesempatan menyalakan lilin (di siang hari; dalam hotel kan boleh digelapkan cahayanya) kami sama-sama berbual di atas katil. Seri agak malu-malu denganku walaupun pakaian yang dipakainya agak daring. Dari segi perlakuannya, aku hampir percaya yang Seri seorang virgin tapi dari segi pakaiannya, tidak.

"Bogel jer la" kataku menguji Seri. Sengaja! Kerana Seri dalam SMS nya sering saja 'berani' mencabar dan berkata itu dan ini padaku.

Muka Seri merah padam. Aku tak tunggu lama terus saja aku rebahkan Seri dan aku menindih Seri. Seri diam sahaja. Aku raba seluruh tubuh Seri yang bersalut seluar pendek dan singlet sutera (nice choice) sambil lidahku menjilat bahagian lehernya.

Jari-jari kananku meramas tetek kanan Seri, yang kiri pula menjalar dari perut ke peha hingga ke lututnya. Seri tidak menolak apabila aku menolak bajunya ke atas. Aku perhatikan sesaat struktur tetek Seri yang putingnya berwarna coklat muda sebelum aku benamkan mulutku ke puting Seri. Seri masih diam tidak berkata apa, cuma deru nafasnya saja yang makin laju.

"You want this right?" kataku setelah beberapa lama menyonyot dan menjilat puting Seri. Aku tahu soalan aku tu agak bodoh tapi melihatkan reaksi Seri yang diam sahaja aku jadi cuak jugak. Mungkin
Seri sekadar ingin berjumpa denganku bukan 'main' dengan aku.

CerpenWhere stories live. Discover now