1.

1.9K 56 5
                                    


Je to její první den, vůbec první den na nové škole. Rodiče po pádu Voldemorta dostali nařízení z Ministerstva, že už nemůže chodit do své milované školy, ale musí přestoupit sem. Docela nespravedlnost, že?

Škola čar a kouzel v Bradavicích, nechutné. Taková sluníčková škola, jeden by ani neřekl, že tu ještě před pár měsíci zuřila největší kouzelnická válka všech dob. 

1.září, 7. ročník.

Doufala, že jí ministerstvo dovolí dochodit svou docházku v Kruvalu, chyba lávky. Prý že se bude Kruval bourat, rušit a stane se z něj stejné tabu, jako z Voldemortova jména. Tohle snad nikdy nepochopí. Jako jasně, vyučování černé magie v téhle době není zrovna módní hit, ale to byla chyba vedení. Ne? Ne, asi ne. Bylo by to tak i kdyby tam ze záhrobí přišel Brumbál, to dělá s lidmi sever. Kruval není škola, to je životní styl.

Zamračila se na svůj nový školní hábit. Přeslazené. A to řazení do kolejí? Nechápala. Stýská se jí, kamarádi a zbytek spolužáků nenastoupí s ní, důvodem je, že nemusí. Kdyby neměla za zadkem máti, která tvrdí, že vzdělání je víc než vše na světě, patrně by se na to taky vykašlala. NKÚ má, OVCE stejně neudělá, chce to sabotovat. Ale nebude, kvůli sobě a své rodině ne. Mají jméno, vysoko postavené, musí reprezentovat.

Rose si povzdechla a promnula si čelo. Tohle bude dlouhý rok.

***

"Poprosím všechny první ročníky, aby se seřadily dole pod schody, bude Vám na hlavu nasazen moudrý klobouk." pronesla ředitelka školy. Rose se ušklíbla, jak kdyby měla v puse něco hodně odporného. Stojí mezi prváky. Jistě, skvěle. 

"Rosalie Cromwellová, budete zařazena do 7. a dodatkového ročníku." řekla McGonagallová přísným hlasem. Nene, my dvě nebudeme kamarádky. Rose se zamračila a kývla. 

Poté Rose trhla hlavou a sjela klobouk znechuceným pohledem, jestli něco chytnu.. pomyslela si znechuceně, nějaký breberky třeba, kolik lidí že už ho mělo na hlavě.. Klobouk jí zakryl obličej až po kořen nosu, nepříjemně se jí stáhl žaludek. Projevilo se její panické a klaustrofobické já.. "nepanikař, nepanikař" přemlouvala šeptem sama sebe. 

"Cítím z tebe hlavně velkou zlobu, zkus se trochu uvolnit.." poradila jí ta stará čepice, která sebou škubla jak člověk s epilepťákem. Zakoulela očima a snažila se myslet na něco neutrálního, tomu zatracenému klobouku to trvá celé věky. Nerozhodnej jak ženská, fakt. 

"To je..velmi těžké, máš velký potencionál, hlavu plnou nápadů a také kuráž. Zároveň jsi ale velmi ambiciózní a loajální..." Rose se ušklíbla.. "Úžasný, vyjmenoval jsi všechny vlastnosti všech 4 kolejí, zabalíme to a já půjdu domu, jo?" šeptla nabručeně. 

"Zmijozel!" zařval ten praštěný klobouk, při první příležitosti ho podpálí.. Rose protočila oči v sloup, jo jasně.. čistokrevná prdel, kam taky jinam by měla jít. Tohle škatulkování je samo o sobě docela ujetý. Nepodporuje to náhodou rivalitu a šikanu?

Zvedla se z více než nepohodlné židle a sundala si klobouk, v celé síni bylo hrobové ticho. Jasný, Kruval, je vlastně chodící bubák.. dala by se přirovnat na stejnou úroveň, jak kdyby si to tady pochodoval Voldemort. Že bych ze srandy udělala baf, pomyslela si. Zakřenila se nad svou myšlenkou.

"Krása.." protáhla, miluje pozornost. Nejvíc tu, která vyvolává v ostatních lidech strach. Zamířila ke své nové koleji, zelená.. jediné pozitivní věc na téhle koleji. Jinak je to jen banda snobů. Sedla si vedle velmi nepříjemně vyhlížející černovlásky. 

Rosalie [HP FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat