Глава 11

230 7 0
                                    

След два дни
Г.Т Камерън
От два дни ги търся тези двете сладки птички и нищо. Реших да изляза с един приятел на бар. Веднага щом влязох ме  лъхна ароматът на алкохол и цигари. Забелязах моят приятел Макс на VIP сепарето да пие уиски. Приближих се до него и се заговорихме:
- Ей брато, разбрах че си отвлякъл някакви две сладурани, а те са успели да се измъкнат!
- Да не думай! От два дни ги търся като луд и нищо!Все едно земята се е разтворила и ги е погълнала!
- Споко ще ти помогна. Нали знаеш, че съм част от една мафиотска група :Черните котки". Те винаги помагат. Утре мога да  ти уредя среща с шефовете. 
- Добре!Но къде и в колко!
- Изчакай да им звънна.
След около 5 минути Макс се върна ухилен до уши и ми съобщи:
- Утре в 12:00 на кея в Каварна.Имай впредвид, че мразят да чакат!
- Мерси! Задължен съм ти. Обаче трябва да бягам, че трябва да видя как е Зейн.
-Какво му е на Зейн?
-Ааа простреляха го в рамото двете бегалки.
-Еха тия не са за изпускане явно!
-Така е красиви момичета, но и опасни!
-Чао
-Бай. И да не закъснееш!
-Няма споко.

>>SKIP TIME<<

След като се прибрах реших да се наспя, защото надали утре ще мога да спя. Цял ден и цяла нощ ще ги разпитвам и... наказвам!

Г.Т Мелис
След като Макс ми звънна и ми каза за утрешната среща с негов приятел. С Оли преценихме да тръгнем още сега. Събрахме си багажите в по един куфар и слязохме в гаража, от където се показаха нашите бебчета. Какви ли не коли. Даммм с Оли сме любители на високите скорости. Та аз избрах розовото lamborghini ,а Оли светло синьото.

След  2 часа път най-накрая сме в хотела по леглата и мислим как да помогнем на приятеля на Макс, но първо ще трябва да се запознаем лично с него.

На сутринта

Г.Т Оли
На сутринта станах преди Мелис и извършиха сутрешната си рутина, облякох се с черни кожени панталонки, черен потник, високи обувки, и кожено яке. За грим използвах само спирала. Като излязох от банята видях Мел облечена по същият начин. Имаме телепатия. Аз ви казвам тя ми е духовна сестра. И двете се засмяхме, а после Мел влезе в банята.

След около 20 минути погледнах часовника на телефона си и пишеше 9:30 имахме още време, затова решихме да слезем на закуска.

След закуска беше станало 10:10 и решихме да гледаме някой филм. Пуснахме си After.
Изгледахме филма и решихме да се дигаме да не закъснеем.

Познаваме ли се?!Where stories live. Discover now