ФИНАЛ

156 8 4
                                    

На сутринта

Г.Т Оливия
Събуждам се,защото усещам нещо тешко върху мен. Когато си отварям очите забелязвам лицето на Зейн. Големите му очи ме гледат така, все едно е хищник, които ще те изяде всеки момент. Докато му се възхищавам изведнъж ме нападна и започна да целува всяка част от лицето ми, после се премести надолу и веднага ми светна какво иска,затова започнах да го дразня движейки таза си срещу бедрата му.

В същия момент на долния етаж на къщата

Г.Т Мелис
С Камерън станахме доста рано, което се стори странно и на двама ни. Докато правих смес за палачинки от горния етаж се чу скърцане на легло и силни стенания.Веднага се сетих, че всъщност идва от стаята на Оли и Зейн. Обърнах се и продължих да бърка сместа, но изведнъж и двамата с Камерън избухнахме в смях. След около 15 се успокоихме и продължихме с готвенето. Остана точна една порция, когато усетих нечии ръце върху кръста ми. Обърнах се с лице към Камерън и постваих кратка целувка по устните му, но явно не му беше достатъчно, защото задълбочи целувката и ме повдигна на плота.Започна борбата с престилката, за да може Камерън да я отвърже, но не успя, затова просто реши да я раздере до основи.

2 часа по-късно

След забавленията сутринта имахме 20 палачинки, като една от тях беше изгоряла, но това са подробности. По време на закуската децата си играха с една голяма къща за кукли, а ние гледахме филм, за да не ни е скучно на масата. На мен лично след тези палачинки ми стана тежко, затова предложих на всички да излезем на двора и децата разбира се веднага отпрашиха към вратата, а Зейн и Камерън веднага тръгнаха след тях докато им се смеят.Излизайки през врата видяхме толкова красива гледка. Зейн и Камерън гонеха принцесите ни и всеки път щом ги хванат ги мятат на земята и ги гъделичкат. Нали да не забелязваме факта, че дрехите им са бели, но после те ще перат, така че не им се бъркам. С Оли просто сднахме на градинската люлка и просто ги наблюдавахме щастливо.

4 години по-късно

Г.Т Зейн
-Зейнннн!Ела и ми помогни с багажа!-за пореден път Оли крещи по мен, но я разбирам. Утре в 4 сутринта имаме полет за Малдивите, където ще ни бъде първата семейна почивка. Та да от 20 минути в цяла къща се чува само и единствено моето и на Камерън името, а причината е просто:те ни викат, а ни играем FIFA на телевизора от цял час и изобщо не им помагаме. През тези 4 години с Камерън станахме горди родителите на момиче и момче. За мой късмет аз съм  с момчето, а Камерън с момиче.Ако още веднъж ми се наложи да мина през Ада наречен щанда с кукли в магазина за играчки, просто щях да умра. Понякога нещо толкова безгрижно може да те доведе до нещо толкова красиво и ценно! Благодаря на Бог, затова че въпреки клетвите ме от преди 8 години, които гласях , че никога няма да се влюбя, камо ли пък да имам деца, но понякога решния път може да те отведе до нещо толкова красиво!

>> Авторска бележка<<
Много се извинявам за забавянето, но имах много важни изпити! Както виждате това е финала в бъдеще може да има и още книги а пък ако тази Ви е харесала може да я препоръчвате или да последвате страницата ни в Интстаграм! Приятно лято на всички и благодаря за подкрепата!

                                         XOXOX❤🌍💋

Познаваме ли се?!Where stories live. Discover now