Választás előtt állva

466 20 6
                                    

~Proxy-k X Reader~

(T/N) szemszöge:


Nemsokára itt a Valentínnap. Ezzel csak egy baj van. Slender megtiltotta a szerelmet. Nem értem miért van ez. Én még csak 3 éve vagyok itt de már volt olyan akit a pofátlan kinyírt mert beleszeretett valakibe. Szegény srácok udvarolnának ha lehetne. Sajnálom őket. Még Valentínnapkor sem csinálhatunk semmit.
Nagy kiabálást hallok az emeletről. Felsietek és látom hogy (legjobb barátnőd=lb) Slenderrel veszekszik valamin.

-Itt meg mi folyik?-kérdeztem hallkan a mellettem álló Toby-t.

-Beleszeretett Jeff-be!-mondta szomorú mégis mérges hangon. Bíztosan idegesíti hogy tilos szeretni.
Nem bírtam tovább. Kitört belőlem minden.

-Héj! Pofátlan!-kiáltottam oda neki mire felemfordította a fejét.

-Minek szólítottál?-kérdezte mérges hangon. Mindenki döbbent tekintettel meredt rám.

-Jól hallottad! Miért bántod szegény lányt? Mit vétett ő neked?-kérdeztem flegmán.

-Beleszeretett Jeff-be! Az a baj!-emelte meg a hangját.

-Én mi azzal a baj?-kérdeztem egyik szemöldökömet felemelve.

-Az a baj hogy ezzel bajba sodorhatja az egész csapatot!-itt elszakadt a cérna. Mi az hogy a szerelem bajba sodor?

-Na jó! Elősször is tisztázzuk. A szerelem nem egy tárgy hogy fogod és kikerülöd vagy egyszerüen nem veszed meg! Ez egy érzés ami jön és megy! A szerelem felett még neked sincs hatalmad!-erre a pofátlan nagyon mérges lett. Csápjával felemelt és úgy kezdett el velem kiabálni.

-VIGYÁZZ MIT MONDASZ MERT EGY PILLANAT ALATT ELVESZEM AZ ÉLETED!-ordított.

-NEM ÉRDEKEL! NEM FÉLEK TŐLED! FELŐLEM AKÁR KI IS HAJÍTHATSZ AZ ABLAKON DE AKKOR IS EZ LESZ A VÉLEMÉNYEM SZÓVAL BEKAPHATOD!-utolsó mondatomat visszaszívtam volna de már nem lehetett.

-Mit mondtál?-kérdezett vissza Slender elképedve.

-JÓL HALLOTTAD! TŐLEM ITT HELYBE KINYÍRHATSZ! FELŐLEM A TÖBBIEK SZEME LÁTTÁRA MEGKÍNOZHATSZ! NEM ÉRDEKEL! MERT NEM ÉRTEM MI BAJOD VAN! AZÉRT TILTOD A SZERELMET MERT SZERINTED VESZÉLYES VAGY AZÉRT MERT TE SOSE VOLTÁL MÉG SZERELMES ÉS NEM BÍROD NÉZNI HOGY MÁSOKNAK JUT BELŐLE NEKED MEG NEM?!? EL KÉNE DÖNTENI!!-kiabáltam vissza mire a csápos letett a földre és bement az irodájába. Lehet túl kemény voltam?

-Wow! Még senki se mert neki így vissza szólni!-mondta Tim fal fehéren.

-Nem nagyon érdekel. Tudjátok mit? Nyugodtan udvaroljatok! Majd én elintézem a pofátlant!-mosolyogtam a többiekre mire (lb) Jeff nyakába ugrott.

Délután együtt néztünk valami romantikus filmet. De Slender még mindig az irodájában volt. Gondoltam megnézem már hogy mi van vele.

Kopogtam. Semmi. Kopogtam hangosabban. Semmi. Végül benyitottam. Slender ott ült az asztalnál egy fényképet szorongatva a kezében.

-Figyelj Slender! Én nem akartam olyan dúrva lenni! Csak nem értem mi bajod van a szerelemmel! A véleményem még mindíg ugyan az. Ez nem is fog változni. Csak szerettem volna a hangnem miatt bocsánatot kérni!-mondtam. Nem azért kértem bocsánatot mert tudtam hogy meg fogok halni, hanem azért mert még nekem is rosszul estek a saját szavaim.

-Mond meg a többieknek hogy gyülekező a nappaliban!-adta ki a parancsot mire én kiszaladtam a szobából.
A legtöbb ember lent volt így csak pár embert kellett összeszednem.
Mikor mindenki lent volt visszamentem Slendy irodájába.

-Lent van mindenki!-mondtam mire a csápos felállt és csápjával engem is kilökdösött az irodából. Lassan lementünk. Láttam ahogyan (lb) Jeff öléből hirtelen kiugrik. Bíztos a pofátlan miatt.

-Emberek!-szólalt meg Slender.-Szabad a szerelem!-mondta maj elteleportált. Én csak bámultam az ünneplő népet, ahogyan megölelik, vagy éppen megcsókólják egymást. Boldog voltam hogy ezt is elértük, de belül fájt hogy nekem nincs senkim.

A három proxy kiment az ajtón. Kíváncsi vagyok hogy mit csinálnak de nem akarok beavatkozni a személyes dolgaikba.

-Héj (T/N)! Menny a tisztásra most!-kiáltott a szoba másik sarkából Jane, mire én csak megrántottam a vállam és elindultam kifele.

Már este volt. A szentjános bogarak megvilágították a kitaposott kis erdei ösvényt. Nagyon szép volt. Kíváncsi vagyok hogy ki és mit akar tőlem.
A tisztáson rengeteg lampion fogadott. Gyönyörű volt.
A lampionok alatt megláttam három ismerős alakot. Mikor közelebb értem csak akkor vettem észre hogy ezek a proxy-k. De mit akarnak tőlem? Közelebb mentem hozzájuk.

-Szia (T/N)!-köszöntek egyszerre.

-Sziasztok!-mosolyogtam rájuk mire mind a hárman elvörösödtek.-Mit szeretnétek?

-Szeretnénk ha választanál!-mondta Tim.

-Jó de miben?-erre a kérdésemre mind a hárman ketérdeltek és egy-egy kisebb csokor rózsát tartottak felém. Masky gyönyörű vér vörös, Hoodie ritka kék és Toby fekete rózsát tartott a kezében. Arcomat elöntötte a pír.

-Arra kérünk hogy válassz közülünk!-mondta Hoodie.

-Kinek lennél a barátnője?-kérdezte Toby kedvesen. Nagyon meglepődtem. Mind a hárman szeretnek? És most választanom kéne közülük egyet? De ha választok akkor kettőt megsértek! De én senkit se akarok megbántani! Mit tegyek? Nem tudok dönteni!
A lábaim a földbe gyökereztek. Döntésképtelenné váltam. Nem todok választani!

-Én, é-én.......-kezdtem el dadogni.
-Én mindhármótokat választom!












Tyu ez elég érdekesre sikerült!
No nem baj! Ennek nem hiszem hogy lesz folytatása.
Remélem tetszett ez a rész, ha szeretnétek hogy legyen kövi akkor írjátok le hogy milyen x readert szeretnétek!
Meme:

Na CSÁÓÓ!😄



Creepypasta OneshotsWhere stories live. Discover now