PART 5

12 1 0
                                    


Sesampainya Jiwon di rumah, dia merasakan sesuatu yang aneh terjadi di dalam rumahnya. Jantungnya mula berdegup kencang tak perlu pun steoteoskop pon dah boleh dengar punya kencangnya tu. Dia cuba memberanikan diri untuk masuk ke dalam rumahnya itu, dia terus naik ke atas dan langsung ke biliknya dan langsung tidur.


Sementara itu, di rumah Shownu

Shownu yang baru sampai membuka pintu masuknya untuk masuk, bahunya menjadi sangat berat seperti ada sesuatu yang berada di bahunya itu. Tiba-tiba ada sesuatu yang menuju ke arahnya dari belakang, Shownu menolah ke belakang dengan cepat dan...."Hyung!!! nak pinjam stokin, stokin aku terkoyak!!"ujar Hyungwon iaitu sepupunya rapatnya dari belakang.

Tanpa ek atau ok dari Shownu dia terus mengejar Hyungwon kerana terlalu terkejut dan Hyungwon berlari mengalah nampak hantu. Abang sepupunya kalau terkejut memang marahnya mengalahkan hantu.


Skip

Beberapa hari yang berlalu, sejak mereka mengunjungi sekolah tersebut barulah Jiwon berani menceritakan kepada Shownu, mukanya pucat lesu sewaktu menceritakannya kepada Shownu namun, Shownu sikit pun tidak percaya dengan kata-katanya walaupun dia pernah alaminya sendiri. 

"Tuan sampai bila tuan nak menafikan cerita saya eh? Ok fine saya memang pengecut mungkin Tuan rasa cerita saya ni macam bodoh kan, tapi saya boleh rasa tuan. Dia memang ada dekat ja dengan saya, Tuan tolonglah sekali ni ja percaya dengan saya," rayu Jiwon tetapi malangnya Shownu tertidur pula dengar cerita Fiksyen Dari Jiwon tu. "Terima kasih tuan, tuan sangat membantu saya bangga partner dengan tuan walaupun saya ni bod.....tak berapa betul tuan tetap terima saya, saya terharu!! takpalah tuan good night for this morning," ujar panjang Jiwon dan langsung keluar dari pejabat Shownu. Shownu membuka matanya sikit demi sedikit dan memikirkan kembali perkara yang diungkapkan oleh Jiwon.


Flashback

Sewaktu dia berada di sekolah tersebut pada tempoh hari, Dia ternampak seorang gadis perempuan yang berlumuran darah berjalan memasuki ke dalam toilet. Selang beberapa init selepas itu, dia ternampak Jiwon terburu memasuki toilet tersebut, Dia cuba untuk menyuruh Jiwon keluar kerana takut jikalau perempuan itu mahu melakukan sesuatu terhdapnya tetapi ada sesuatu yang menahan kakinya. 

Sejak dari peristiwa tersebut dia tidak pernah menyangkal kata-kata dari Jiwon dan hanya berpura-pura tidak mempercayainya supaya Jiwon terus berhenti memikirkan perkara tersebut.






[COMPLETE]𝚂𝙲𝙷𝙾𝙾𝙻 𝙾𝙵 98Where stories live. Discover now