S1

36.2K 70 2
                                    

2011

Ianya merupakan hari terakhir persekolahan aku di situ. SPM dah habis. Dan kini masa untuk menunggu keputusan SPM dan lihat ke mana keputusan itu akan membawa aku dalam hidup yang akan datang. Semua barang telah pun aku kemas, dan segala memori 5 tahun persekolahan ku di sebuah sekolah perempuan di Kuala Lumpur itu akan aku simpan sebaik baiknya. Ayahku akan tiba dalam tengahari nanti, dan di dalam bilik asramaku, hanya tinggal separuh pelajar sahaja yang tinggal. Yang separuh lagi telahpun pulang malam tadi kerana keluarga mereka tinggal agak berdekatan dengan sekolah. Ayahku pula datang menjemputku dari Kuantan, Pahang.

Sedang aku membelek novel hadiah perpisahan dari seorang kawanku yang telah pulang, rakan rakanku mengajak aku dan Ifa untuk pusing sekolah buat kali terakhir, namun aku menolak pelawaan mereka kerana agak letih mengemas barang tadi. Ifa, melihat aku menolak perlawaan itu kemudiannya menolak juga pelawaan mereka. Mata kami bertentang, dan aku berasa debar.

Ifa merupakan seorang rakan aku yang paling rapat di sekolah ini sepanjang 5 tahun ini. Walaupun kami berlainan kelas, namun kerana aliran kami masih sama (sains) dan tinggal di bilik asrama yang sama, hubungan kami sangat rapat. Malah... Ifa merupakan yang pertama mengajar aku tentang nikmat sentuhan seorang perempuan.

Setelah mereka meninggalkan kami, Ifa datang duduk di bucu katilku.

"Ayah kau sampai pukul berapa Syaza?" Soalnya. Aku menggigit bibir melihat keliling. Tahu apa yang difikirkannya.

"Tengahari... Dalam Zohor macam tu rasanya..." Aku jawab perlahan. Masih ada dalam 2 jam lebih. Dia meletakkan tangannya ke atas pehaku. Lalu digenggam sedikit. Aku menggigit bibir melihatnya ke dalam mata. "Orang datang nanti..." Kataku risau. Pintu asrama mereka masih terbuka, dan sesiapa pun boleh lalu lalang dan melihat mereka berdua.

Perlahan Ifa merapati aku lalu di kucup leher aku. Sengaja ditarikkan Tshirt aku sehingga terdedah bahuku. Dikucup bahuku sebelum digigit lembut. "Umm..." Aku mengerang. Tangannya terus meraba pehaku sebelum naik ke celah pehaku. Menangkap pantatku yang sememangnya berdenyut dari tadi. Novel yang aku pegang tadi aku letak tepi tanpa peduli untuk menandakan sampai mana yang aku baca.

Kini giliran tanganku pula meraba pehanya. Aku usap dan dapat aku rasa peha gebunya di bawah helaian seluar nipis itu. Tidak sepertiku, Ifa seorang yang berani memakai pakaian ketat dan sedikit menyerlah. Kucupan Ifa bergerak ke leherku, ke tengkukku. Kepalaku ku sandarkan ke kepala katil sambil Ifa perlahan memanjatku. Kini duduk di atasku. Nafas kami semakin rancak. Mata kami bertentang dan aku dapat lihat betapa coklat matanya sebelum dia menyerang bibirku.

Kami berkucupan seperti sepasang kekasih, lidah kami bertautan ganas sambil kami mengerang ke dalam mulut masing masing. Tangan Ifa lebih dahulu mencapai buah dadaku. Buah dadaku tidaklah sebesar Ifa namun ia masih dianggap besar jika nak dibandingkan dengan rakan rakanku yang lain. Aku dapat rasa jemarinya menggengam dan meraba, merasa betapa empuknya buah dadaku. Dan tanganku juga merayap ke punggungnya. Sengaja aku tampar sedikit kerana geram. Dia ketawa perlahan biarpun kami masih berkucupan.

Dan tiba tiba kami terdengar bunyi kasut sedang menuju ke bilik kami, Ifa cepat cepat turun dari aku dan aku cepat cepat mengambil semula novel tadi. Seorang junior lalu sambil diintai sekali lintas ke dalam sambil meneruskan perjalanan. Kami diam seribu bahasa. Setelah junior tadi hilang, aku dan Ifa ketawa. Mata kami bertentang semula dan jelas sekali yang nafsu berahi sonsang kami masih marak.

"Kunci stor beg tu... Kau simpan lagi?" Tanya aku. Ifa mengangguk. Selaku pengawas dan AJK Stor asrama mereka, Ifa dibenarkan untuk menyimpan kunci tersebut, membuatkan bilik tersebut boleh digunakan oleh aku dan Ifa untuk... Melampiaskan nafsu.

Tanpa melengahkan masa kami terus keluar dan menuju ke stor beg yang terletak di hujung blok. Pintu ditutup lalu dikunci dari dalam. Rak rak yang biasanya dipenuhi dengan beg atau luggage milik pelajar kini kosong. Yang tinggal hanya beberapa barang spare kemudahan asrama dan juga beberapa tilam spare yang ditindan. Tempat biasa aku dan Ifa.

SyazaWhere stories live. Discover now