S9

20.9K 32 0
                                    

S9

Aku keluar dari bilik air dengan rasa agak gelisah. Apalah agaknya yang ayahku akan lakukan terhadapku. Mengetahui yang anak perempuannya dinikmati oleh lelaki lain. Aku menarik nafas. Rambutku yang kini panjang ke bahu itu masih sedikit basah walaupun telah aku lap. Manakala tubuhku dililit tuala, memegang buah dada bulatku, membuatkan mereka nampak lebih besar dari sepatutnya, manakala separuh dari pehaku terdedah ke bawah.

Ayahku menatap setiap langkah ku dari ruang tamu. Sehinggalah akhirnya aku berdiri betul betul dihadapannya. Panties yang dipegangnya kemudian diletak ke tepi.

"Bukak." Kata ayahku. Aku menggigit bibir bawahku sebelum aku menarik tualaku, dengan mudah tualaku jatuh ke lantai, mendedahkan tubuhku yang kini bogel itu untuk tatapan ayahku sendiri.

"Tonggeng sini." Kata ayahku lagi sambil dia menepuk pehanya. Tahulah aku yang punggungku akan merah merah sekejap lagi. Aku perlahan melangkah, sebelum aku melutut dan meletakkan perut dan dadaku ke peha ayahku, menonngeng sedikit. Seperti di dalam mana mana filem porno jika si ayah hendak menghukum anak perempuannya yang nakal.

Tangan ayahku perlahan meraba punggung montokku yang besar itu. "Kamu main dengan siapa semalam...? Jangan tipu ayah..." Kata ayahku tegas.

"Urm... S... Syamel..." Jawabku jujur. Kerana aku tahu tiada guna menipu.

PAP!!

"Ahhh!! Ayahh!" Erangku sakit saat ayahku menampar punggungku kuat. Dan aku dapat rasakan daging punggungku bergoyang kuat dari tamparan ayahku itu.

Tangan ayahku kembali mengusap daging punggung yang ditamparnya tadi. Nafasku menjadi semakin berat.

"Syamel yang baru kahwin semalam tu ye? Umm... Baru kahwin dah menggatal dengan anak ayah..." Suara ayahku tenang, namun tegas. Dan aku tahu ayahku berasa marah... atau cemburu...

"Ayah... Ayah marah Syaza...?" Soalku.

PAP!!!

Sekali lagi satu tamparan higgap ke daging punggungku.

"Ya, ayah marah... Kamu anak ayah... Kamu milik ayah seorang sahaja... Dan ayah dah cakap... Kalau kamu kahwin sekalipun... Kamu masih milik ayah... Faham?" Kata ayahku sambil satu lagi tamparan hinggap ke daging punggungku.

PAP!!!

"Ummphh!! A... Ayah... Maafkan Syaza ayah.... Ahhh..." Aku mengerang kesakitan. Walaupun di dalam kesakitan itu aku dapat rasakan kesedapan. Dan aku juga dapat rasakan batang ayahku makin keras di bawah tubuhku.

Ayahku menarik nafas dalam. Tangannya kembali mengusap daging punggung bulatku. Seolah mengurut tempat bekas tangannya tadi. Nafasku semakin berat.

"Tapi ada ke lelaki yang nak terima kamu, Syaza...?" Soal ayahku. Tangannya mengusap daging punggungku semakin kasar. Aku sedikit tersentak mendengar soalan ayahku itu.

"M... Maksud ayah...?" Soalku. "Ye lah... Kamu dah kene tebuk dengan ayah sendiri... Lepastu kalau tak dengan ayah entah dengan siapa lagi kamu bagi pantat kamu dekat luar tu..." Jawab ayahku.

Sebelum aku sempat menjawab, satu lagi tamparan hinggap ke daging punggungku. "Ahhh!!!" Aku mengerang kuat. Entah mengapa mendengarkan apa yang ayah aku katakan membuatkan hatiku terluka sangat. Mataku berair. Namun aku bersyukur di dalam posisi itu ayahku tidak dapat melihat air mataku itu.

Aku tidak mendengar selebihnya apa yang ayahku katakan, kerana hatiku rasa remuk. Ayahku betul. Mana mungkin ada lelaki yang akan terima diriku ini. Tiba tiba ayahku menarik tubuhku lalu aku diturunkan, terus ditonggengkan aku ke lantai. Tahulah aku apa yang ayah akan lakukan.
Daging punggungku diramas sebelum batang besar padat ayahku dirodok masuk ke dalam pantat tembamku itu. Tubuhku melentik kesedapan walaupun mataku masih mengalir air mata sedikit. Aku menggenggam tanganku sambil pantatku mengemut batang ayahku itu. Walaupun aku masih tengah sedih dan kecewa, entah mengapa batang ayahku masih memberi sedap kepadaku.
Tiba tiba ayahku merangkul rambutku, menarik kepalaku ke belakang sedikit sembil dia mula menjilat bahuku.
"Ingat... Kamu tu ayah punya... Ayah tak kisah kamu nak buat apa dekat luar tu... Tapi ayah takkan biarkan kamu abaikan batang ayah ni.... Faham?" Ayahku berbisik kasar ke telingaku. Aku mengangguk faham. Menurut. Tanpa menunggu lama, batang ayahku mula mendayung keluar masuk dari pantatku dari belakang dengan laju dan rakus. Seperti binatang nafsu ayahku pagi itu.
Perutku dipegang erat sebelum ayahku mengemaskan dan melajukan dayungan. Mulutku ternganga sedikit dengan setiap hentakan yang ayahku buat ke dalam pantatku, menghentak hentak pintu rahimku dengan batangnya yang keras dan padat itu. Air pantatku mengalir membuatkan bunyi di pantatku semakin berdecap kuat.
"Ahhh... Ahhh... Ayah... Ayahh.... Syaza ayah punya... Ahhh Syaza ayah punyaa!" Aku mengerang kesedapan. Air mataku masih berkaca namun sedapnya batang ayahku di dalam pantatku seolah olah semakin menghilangkan rasa sedih itu. Mungkin lebih baik kalau aku tinggal selama lamanya dengan ayahku. Tidak perlu bercinta. Tidak perlu kahwin.
PAP!!
Ayahku menampar daging punggungku sekali lagi dengan lebih kuat. Menarik aku keluar dari fikiranku. "Ahhh bagus... Bagus... Bagitahu ayah... Batang siapa yang paling sedap yang pernah kamu rasa...??" Soal ayahku kuat. Aku mnggigit bibir bawahku. Aku tidak perlu berfikir kerana aku tahu batang siapa yang paling sedap.
"Ayahhh... Ahhhh... Batang ayah paling sedap dalam pantat Syaza ayah... Ahhh... Ayah paling pandai... Puaskan... Anak ayah nii..." Aku mengerang manja dengan batang ayahku yang masih menghentak hentak ke dalam pantatku dari belakang.
Ayahku senyum bangga. Tangannya kemudian mencapai kedua buah dadaku, diramas rakus sehingga terangkat sedikit tubuhku yang sedang menonggeng itu. Batang ayahku masih memenuhi pantat tembam miliknya itu.
"Ahhh... Ummphh... Mestilah... Ayah tahu macam mana nak puaskan... Anak ayah...!" Ayahku mengerang kuat ke dalam telingaku sambil batangnya menghentak dalam dalam pantat tembamku yang makin basah itu. Mungkin tubuhku suka dilayan begini oleh ayahku. Aku mengangguk laju. Tanganku mencapai ke belakang memeluk kepala ayahku sambil tanganku yang satu lagi turun mencapai biji kelentitku. Sengaja aku mainkan sedikit sambil bibir pantatku disumbat sumbat ayahku sendiri.
"Ahhh... Ayahhh... Ayahh..." Aku mengerang manja. Kemudian ayahku menarik batangnya keluar. Tanganku ditarik lalu membawaku duduk di atas sofa. Aku mula memanjat tubuhnya yang bersandar itu. Dan tidak menunggu lama, aku turunkan tubuhku, menyumbat batang ayah kandungku itu ke dalam pantatku. Membuatkan tubuhku melentik kesedapan.
Aku melajukan dayungan diriku ke atas dan ke bawah. Menghentak hentak tubuhku ke bawah, menelan batang ayahku sendiri ke dalam pantatku yang mengemut lapar itu. Aku memeluk kepala ayahku erat sambil mulutnya mula melahap buah dadaku. Tangannya pula tidak henti henti meramas punggung montok besarku itu. Menggalakkan lagi dayunganku ke atas batangnya yang berurat itu.
"Ahhh Ayah... Ayah.... Ummphh!" Aku mengerang penuh kesedapan. Aku dapat rasakan mulut ayahku menjilat puting kerasku, menghisap setiap inci daging buah dadaku, dan mengucup buah dadaku semahunya. Segala apa yang aku fikirkan tadi telah hilang dan apa yang aku mahukan sekarang hanyalah ayahku.
Kemudian ayahku dengan mudah mengangkat tubuhku lalu membaringkan aku ke atas sofa. Pehaku diangkat sebelum betisku dijilat rakus ayahku. Kemudian batang ayahku terus kembali menyumbat ke dalam pantatku. Membuatkan tubuhku terangkat sedikit kesedapan. Walaupun telah berapa tahun, batang ayahku masih membuatkan pantatku terasa senak dan sedap setiap kali dia menujah ke dalamku.
Kakiku ditolak tinggi dan aku merehatkan kakiku ke atas bahu ayahku. Ayahku senyum penuh nafsu sambil pinggangku dipegang kemas. Nafasku berombak mengikut irama pergerakan ayahku dan kemudian, ayahku mula mendayung laju. Membuatkan aku mengerang setiap kali batang ayahku menujah ke dalam pantat ketat tembamku itu.
"Ahh Ahh Ahh Ahhh Ayahh Ayahhh!" Aku mengerang penuh nafsu. Tangan ayahku yang memegang pinggangku itu aku pegang ketat. Mataku terpejam rapat menikmati setiap tujahan nikmat dari batangnya. Membawa aku semakin hampir ke klimaks.
Ayahku tahu yang aku semakin dekat. Namun ayahku sengaja menarik batangnya keluar. Membuatkan aku mengerang kecewa.
"Ahhh Ayah...!! K... Kenapaa...?" Soalku sedikit keliru. Ayahku senyum nakal sebelum tubuhku ditarik, melutut di atas sofa itu. Ayahku berdiri tidak menjawab soalanku namun batangnya kemudian terus disumbat ke dalam mulutku. Aku mula menghisap batangnya dengan rakus kerana kecewa dan geram. Aku tahu ayahku sengaja berbuat begitu untuk menghukumku. Tanganku mula mencapai pantatku namun ayahku cepat cepat menarik tanganku lalu dipegang erat kedua tanganku.
"Ahhh... Kamu tak boleh pancut selagi ayah cakap tak boleh..." Kata ayahku tegas. Aku mengikut sahaja walaupun pantat tembamku mengemut bagai nak gila minta disentuh. Ayahku menggunakan mulutku seperti mana dia menggunakan pantatku tadi, mulutku dihentak hentak kuat, dipenuhkan sehingga hujung tekak dengan batang besar miliknya itu, membuatkan aku tidak sempat menelan air liur, lalu meleleh hingga ke dagu.
"Ummphh Ummphh Ummph!" Aku mengerang setiap kali ayah kandungku itu menghentak mulutku. Dan aku dapat rasakan batangnya berdenyut kuat, tanda semakin hampir. Aku lalu memghisap dengan lebih kuat, kerana aku tahu jika ayahku klimaks, aku juga akan dibenarkan klimaks.
"Ahhhh... Syazaaaa" Ayahku mengerang kuat. Kemudian dia menarik batangnya keluar. Membuatkan aku kecewa lagi. Ayahku senyum nakal tahu apa yang aku fikirkan.
"Syaza anak ayah nak pancut...? Hmmm?" Soalnya sambil menghentak hentak batangnya ke pipiku. Aku mengangguk.
"Nak ayah... Syaza nak pancut... Ahhh... Syaza nak pancut dengan ayah..." Rayuku. Ayahku senyum puas sebelum tubuhku kembali ditolak, baring ke atas sofa. Kakiku kali ini dibuka luas, aku merehatkan satu kakiku ke atas penyandar sofa dan yang satu lagi dipegang ayahku erat.
Ayahku kemudian dengan sekali tujah kembali menyumbat batangnya ke dalam pantatku. Membuatkan pantatku yang semakin basah itu mengemut batang ayahku itu.
"Ahhh Ayahhhh!!" Aku mengerang penuh nafsu sehingga aku mula meramas buah dadaku sendiri. Mataku bertemu dengan mata ayahku. Ayahku mula mendayung ganas dan dalam. Membuatkan nafasku berombak berirama hentakan batangnya itu. Kembali membawa aku hampir ke klimaks.
"Ahhh jolok Syaza ayahhh... Ahhhh.. Buat Syaza pancut!" Aku mengerang kesedapan, dengusan ayahku juga menjadi semakin kuat. Tiba tiba ayahku tunduk lalu menolak batangnya sedalam mungkin ke dalam pantatku, bibirku dikucup ayahku penuh nafsu, lidah kami bertautan penuh berahi. Dan pada yang sama kedua dua tubuh kami memancutkan air kepuasan masing masing.
Pantat ketatku itu dilimpahi dengan air mani ayahku sendiri dengan setiap das. Pantatku juga memandikan batang ayahku dengan air kepuasanku. Saling memerah satu sama lain di dalam pelukan terlarang penuh nafsu itu.
Lidah kami terus bertautan, nafas kami bertemu. Tangan saling merangkul tubuh masing masing. Menikmati klimaks yang dibawa oleh tubuh masing masing. Pantatku terus mengemut, memerah air mani ayahku itu.
Nafas kami semakin perlahan, kemudian ayahku menarik batangnya keluar sebelum duduk. Aku menurunkan kakiku dan merehatkan mereka ke atas peha ayahku itu. Tangan ayahku perlahan mengusap pehaku.
"Ummphh... Ayah...." Erangku kepuasan. Ayahku senyum kepadaku. "Ingat... Kamu ayah punya..."
Aku mengangguk. "Syaza... ayah punya..."
*************
Aku mengunci pintu di belakangku. Entah mengapa apa yang ayahku kata kembali menghantuiku. Aku tidak suci. Bukan sahaja dah tiada dara, malah aku ditiduri ayah kandungku sendiri. Dan paling teruk, aku sukakannya. Ada ke lelaki kat luar sana yang akan terima perempuan macam aku...? Ya Dzikri mungkin terima. Tetapi seperti aku katakan, dia sukakan Eqa. Bukannya aku. Aku menarik nafas dalam. Sejujurnya aku tidak kisah kalau berkongsi kasih.
Asalkan ada lelaki di luar sana yang sanggup menerima hubunganku dan ayah kandungku itu.
Dadaku terasa sebak. Aku perlu luahkan ini kepada seseorang. Telefon bimbitku dicapai lalu aku membukanya. Perlahan nama Eqa aku cari. Aku menarik nafas dalam sebelum menekan butang hijau. Tidak lama kemudian, Eqa menjawab.
"Hi... Eqa... Busy...?"

SyazaWhere stories live. Discover now