Prolog

7.5K 143 2
                                    

" Jaga belakang kau Ad !!! " tangkas dia tunduk dari sepakan lelaki sasa itu dan lantas pusing lalu menghadiahkan satu sepakan betul pada lekuk tengkuk lelaki tersebut. Damnn tumbang . Ad senyum sinis sambil memegang bahu kirinya yang telah terkena tembakan tdi . Tanpa menghiraukan kesakitan, Ad terus merapati rakan sepasukannya .

"Kau okay?", tnya Kamal . Ad mengganguk tanda YES . Tanpa disedari Kamal, ada satu pistol diacukan kearahnya namun pantas Ad menarik keluar short gun di pinggang kirinya lalu memeluk Kamal dan melepaskan tembakan ke arah musuh tersebut . Pommm !!! . "Everything under control, my bro", senyum sinis Ad kpd Kamal .

"I have special job for you Ad", Kata Panglima Jaafar kepada Ad.



"Papa, please trust me",rayu Lisa kepada Tan Sri Azman kerana tidak mahu dikahwinkan dengan anak rakannya itu. Lisa sememangnya tidak setuju kerana dia mengenali lelaki itu dengan tabiat mabuk, kaki perempuan dan panas barannya. Itukah ciri suaminya ? Eewww memang tak lah .

"Kau ingat papa and abang kesayangan kau dengar ke, hah? Hahaha before kita akad, apa kata kita test drive dulu malam pertama kita yer baby." kata Mikha yang dalam keadaan mabuk.
"Hoiii !!!! Kau buat apa tu binatang", menolak Mikha dan terus menarik Lisa dalam dakapannya. Alif menghadiahkan sedas tumbukan covid-19 kepada Mikha .

"Fine someone to guard her", getus Tan Sri Azman kepada anak sulungnya itu, Alif.
"Yeah, sure Dad", balas Alif.


"I don't have nothing else, only you dear", sayu Ad kepada Lisa.
"Please don't leave me,promise?", pinta Lisa.

Apa yang berlaku sepanjang perkenalan mereka dan sejauhmanakah hubungan mereka ?

Jangan lupa vote 😬💕 dan enjoy it. This is my first writing in 19 years I life.

M Y   B O D Y G U A R D Where stories live. Discover now