Permulaan

82.8K 221 6
                                    

Aku bernama Razman. Aku berumur 29 tahun. Isteri aku pula bernama Lina dan berusia 27 tahun. Kami berkenalan ketika bekerja di sebuah syarikat yang sama pada tahun 2016 di Kuala Lumpur. Aku tertarik dengan isteriku yang sangat cantik dan pandai bergaya. Selepas berkenalan, aku dapat tahu bahawa isteriku memang aktif di IG dengan buat video2 make-up dan tutorial tudung. Aku juga tertarik dengan tubuh isteriku yang sangat seksi. Isteriku memiliki jenis badan yang dimana isinya berkumpul di dada. Jadi, Lina memiliki dada yang cukup besar, 34C, pinggang yang ramping 26 dan punggung saiz 30 yang kecil tapi bulat.

Yang membuatkan aku jatuh cinta dan selesa dengan Lina adalah gaya hidup kami yang agak sama. Walaupun Lina bertudung, dia bukan lah seorang yang kuat sembahyang. Lina boleh dikatakan seorang hijabister. Lina pandai mengenakan pelbagai gaya tudung dan baju. Bila memakai tudung, Lina tidak mementingkan aurat. Dia tidak kisah jika tudungnya tidak menutup dadanya yang besar itu asalkan cantik dan bergaya.

Selain dari tudung, Lina juga selalu membuat tutorial make-up di IG. Muka Lina mempunyai kesan parut jerawat, akibat salah guna produk ketika dia masih belajar di universiti. Kini, mukanya hampir pulih tetapi kesan jerawat di mukanya masih ada. Untuk menutup kesan cela di muka, Lina memang gemar memakai make-up tebal. Lina memang ada habiskan RM1000 sebulan untuk membeli produk muka. Semasa kami mula berkenalan hinggalah sekarang, Lina mengambil masa hampir sejam untuk bersiap kerana perlu pakai beberapa lapis make-up. Aku tidak kisah kerana setelah pakai full make-up, Lina menang sangat cantik dan berbaloi untuk tunggu lama untuk Lina bersiap kerana bila keluar, ramai lelaki yang cemburu melihat aku bersama Lina dan ramai perempuan ingin cantik seperti Lina.

Kami juga pernah tidur bersama sebelum berkahwin tapi sebelum tidur bersama, Lina berterus-terang padaku dan mengatakan yang dia pernah tidur dengan bekas kekasihnya. Bagiku, itu bukanlah satu perkara yang besar kerana aku juga pernah tidur dengan perempuan lain. Bila aku tanyakan pada Lina kenapa dia perlu cerita tentang kisah silamnya, dia mengatakan dia tidak mahu aku kecewa bila bersetubuh dengannya. Lina mengatakan yang dia tahu bahawa lelaki sukakan badan perempuan yang dara. Aku katakan pula padanya yang aku tidak pernah kisah walaupun dia tidak dara lagi. Sebenarnya Lina risau aku tidak akan suka pada badannya. Memang betul, tanda2 Lina pernah buat hubungan seks ada pada tubuh badannya. Areola dan puting nya yang agak besar menunjukkan dadanya yang pernah dihisap dan cipapnya yang tidak seketat anak dara menunjukkan cipapnya pernah menerima zakar. Aku memujuk Lina dengan mengatakan itu semua tidak menggangu aku. Aku juga mengatakan yang badannya yang memang seksi membuatkan aku tidak kisah, walaupun jika dia seorang janda.

Pertama kali kami membuat hubungan seks memang memberikan aku kepuasan yang sangat hebat. Tubuh Lina yang sangat seksi membuatkan aku hampir kalah awal. Lina juga rajin bergerak dan tidak kekok membuat pelbagai aksi seks. Selepas bersama, aku mengatakan pada Lina yang jika pengalamannya bersama bekas kekasihnya dulu membuatkan dia sepandai ini, aku memang tidak kisah dia tidak dara lagi. Lina hanya ketawa saja dengar aku berkata begitu.

Pada tahun 2018, kami dijabkabulkan. Memandangkan keluarga aku dan Lina sama2 berada, perkahwinan kami meriah. Selepas kami berkahwin, kami duduk di sebuah kondominium di tepi Kuala Lumpur dan setelah berkahwin, aku mendapat kerja di syarikat lain tapi masih di Kuala Lumpur. Sehingga kini kami masih tiada anak tetapi kami tidak rasa apa2 yang kurang. Kami boleh dikatakan masih dalam tempoh honeymoon dan kami sedang menikmati masa kami berdua sahaja. Keluarga kami pun tidak memaksa kami untuk segera menghasilkan anak.

Tetapi, hidup kami berubah sejak hadirnya Haziq.............

Kawan Baik Seorang IsteriWhere stories live. Discover now