7 🏳️‍🌈

90.3K 2.2K 4.9K
                                    

Taehyung - Bugün işe gelmedin.

Jungkook - Evet sana söylemeyi unuttum acil bir işim çıktı.

Taehyung - Anladım.

Jungkook - İşle alakalı bir şey mi oldu?

Taehyung - Hayır , sadece seni merak ettim.

Jungkook - Kendini fazla kaptırmış görünüyorsun.

Taehyung - Ne alakası var?

Jungkook - Dün yaşadıklarımız tamamen cinseldi. Duygu yoktu içinde Taehyung. En azından benim için öyleydi.

Taehyung - Elbette. Ben de aynı düşünüyorum.

Jungkook - Beni merak edip yazmana gerek yok yani.

Taehyung - Pekala görüşürüz o zaman.

Jungkook - Görüşelim :)

Taehyung gözlerindeki yaşı elinin tersiyle silerken 'Bir daha ona bu kadar çabuk teslim olmayacağım' diye kendine söz verdi.

Jungkook onun ilk seviştiği ve daha fazlasını yaptığı erkekti. Bu yüzden belki de duygusal bir bağ kurmaya çalışmıştı ama Jungkook sadece seks arkadaşı olsun istiyordu anlaşılan.

Taehyung böyle biri olamazdı. Belki başkasına karşı olabilirdi ama Jungkook'a karşı öyle olması imkansızdı. Bir nefesi bile onu tüm dünyasına hapsetmeye yeterken nasıl duygusuz bir şekilde sevişebilirdi ki?

Duygu yoksa seks de yoktu artık. Jungkook patronu olarak kalacak , hatta mümkün olduğu sürece onu görmezden gelecekti.

Kendini topladıktan sonra telefonuna gelen bildirim yağmurunu fark etti. Telefonuna uzanıp hemen gelen mesajlara girdi.

İnstagramdan tanımadığı birçok insan Jungkook'la alakalı yazılar yazmıştı ona. Önce anlam veremese de daha sonra Jungkook'un fan sayfasına girip gördüğü fotoğraftan sonra artık her şey daha anlaşılır hâle gelmişti.

Jungkookfanpage

Jungkookfanpage

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

15.837 beğeni 7573 yorum
Jungkookfanpage Jungkook gittiği partide bir kızla öpüşürken görüntülendi! Siz ne düşünüyorsunuz ?

@kwkfjshx peki ya Taehyung ne olacak?

@jsjdbshxs çok yakışıyorlar.  Kız çok güzelll

@ksjjxnsxhhs Taekook shipleyen kalbim ağrıyor :(

@kskxnskxnsjxd Jungkook gay değil miydi aq

@jskdjsjdn Hiç yakışmıyorlar

@jsjdbsjxhs Yenge de maşallah erik gibi kütür kütür :d

Taehyung kalbinde hissettiği acıyla telefonu sinirle fırlattı. Bu kadar basit miydi her şey? Dün zevkten dört köşe olup deli gibi sikerken hiç mi bir şey hissetmemişti? Taehyung mu çok duygusaldı yoksa Jungkook mu çok acımasızdı? Ne yapacağını düşünerek ofisten çıktığında aklında sadece ondan intikam almak vardı.

Kimtaehyung

Kimtaehyung

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

984.828 beğeni 12.937 yorum

Kimtaehyung Hayatımda geçirdiğim en güzel gece olacak sanırım :)

Yorumlar hızla yağarken Jungkook'un görmemesi imkansızdı. Çünkü beraber görüntülendiklerinden beri büyük bir kitle Taehyung ve Jungkook'u destekliyordu ve bu yüzden mutlaka bu gönderiyi ona da göndereceklerdi.

Telefonunu rafa bırakıp kendi kendine sırıttı. Kucağında olan Meredith'e yanına uzanması için yer açıp dudağına bir öpücük kondurdu. Elbette zevk alacaktı ama ateşi ve arzusu düşük bir sevişme olacaktı Taehyung için. Ama hıncını çıkarmak zorundaydı ve biriyle sevişmeden rahat edemeyecekti. Yavaş başlayan öpücükleri hızlanırken telefonun titremesiyle durdu.

Jungkook - Müsait misin?

Taehyung - Çok yanlış bir zamanlama.

Jungkook - Özür dilerim o hâlde.

Taehyung - Bir şey mi oldu?

Jungkook - Aşırı derecede seni istiyorum şu an. Yanımda olmanı , soyunmanı , dilimi her yerinde gezdirmeyi..

'Ne arsız bir herif bu' diye düşündü Taehyung. Jungkook'un bu kadar rahat olması Taehyung'u çileden çıkarıyordu.

Taehyung - Şu an tam da bir sevişmenin ortasındayım ama :)

Jungkook - Benim kadar zevk verecekse  kal

Taehyung - Fazlasını veriyor :)

(Jungkook bir fotoğraf gönderdi)

Jungkook - Beni bu hâlde yalnız bırakıyorsun demek :( pekii

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungkook - Beni bu hâlde yalnız bırakıyorsun demek :( pekii

Taehyung derin bir nefes alıp Meredith'e döndü. Hızla üzerine kıyafetlerini geçirirken 'Üzgünüm Mere , gitmem gerek.'

Kendini dışarı atar atmaz telefonunu cebinden çıkarıp yazdı.

Taehyung - Konum at geliyorum.

MODEL +18 / Texting (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin