BAB 1

10 0 0
                                    

" Selamat malam indah sayang"...

Itulah hari - hari kami setelah kami bersama dari 20hb Februari 2019. Ruhaila amat mencintai Dell begitu juga Dell. Mereka saling berbual - bual di aplikasi Whatsapp.

Dell selalu meminta Ruhaila untuk menyanyikan lagu sebelum dia tidur pada waktu malam. Dell merupakan lelaki yang amat baik, memahami, penyayang dan sopan santun. Sikap itulah yang membuatkan Ruhaila bertambah sayang padanya.

Dell pula menyukai sikap mesra Ruhaila yang lebih banyak memberikan dirinya nasihat. Sikap keibuan Ruhaila membuatkan Dell jatuh cinta.

Dell menyatakan pada Ruhaila yang percintaan mereka seperti sudah ditakdirkan oleh Yang Maha Kuasa. Ini disebabkan hati mereka secara tiba - tiba terpaut sayang, sedangkan mereka tidak saling mengenali pun. Mereka baru berkenalan ketika Ruhaila belajar dengannya. Adakah ini yang dinamakan jodoh? Dell pun tidak tahu.
.
.
.
Hi guyyyss... So, aku dah start dah ni tulis buku baru... So kalau korang nak tahu cerita permulaan bacalah Buku first... Baru tahu apa yang aku nak sampaikan.. Ok sayang korang.... Jangan lupe vote tauuu... Muahhhh3x 🤗🤗🤗👌👌👌💕💕💕💋💋💋💋

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 04, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Guru Memanduku Cinta Hatiku Part 2Where stories live. Discover now