sembilan

2.6K 372 78
                                    


PAK !

pipi jimin terasa panas. tangan mamanya yang baru sahaja hinggap pada pipi membuatkan dia hanya menutup mata dan menahan sakit.

dia sedia menerima semua ni.

"mama tak ajar anak mama mengandungkan anak dara orang ! apa nak jadi kamu ni, park jimin ?!" suara wanita itu menjerit nyaring. tangannya memukul tubuh jimin geram menggunakan tangan.

" jimin tahu jimin salah. sebab tu, jimin nak bertanggungjawab !" balas jimin. matanya cuba diberanikan untuk bertentangan dengan wanita tua kesayangannya.

" jimin, kamu muda lagi. betulkah kamu dah sedia nak pikul tanggungjawab jadi seorang suami dan ayah kepada anak dalam perut ni?" jari ditudingkan pada perut kempis junhyun.

" YA ! KENAPA SEMUA ORANG RAGU RAGU DENGAN JIMIN ? JIMIN AKAN CUBA NAK JADI SUAMI DAN ANAK YANG BAIK" jimin menjerit geram.

langsung tak faham, mengapa mereka ragu ragu dengan kemampuan dirinya.

" baiklah, park jimin. mama anggap ni permulaan pertama kamu untuk jadi lebih matang dan bertanggungjawab. mama nak lusa, kamu kahwin dengan dia. dan mama nak tengok anak mama pikul tanggungjawab tu betul betul

bukan main cakap je, boleh ?"

jimin menganggukkan kepalanya laju. tangan mamanya diraih dan dicium.

" thank you, mama. jimin bersyukur sangat mama faham jimin" senyuman jimin menghiasi bibirnya.

" mama anggap kamu dah dewasa. junhyun, mama tak salahkan kamu. ini salah dia, jadi mama akan biarkan dia tanggungjawab." junhyun mengoyak senyuman kegembiraan. air matanya mengalir laju.

nampaknya, mama jimin lebih memahaminya anaknya.

[√] Two Lines | 지민Where stories live. Discover now