14👨‍🏫💖

120 6 0
                                    


Graduation Day♡

Momo POVs

Pagi yang dinanti-nantikan iaitu hari terakhir untuk aku menamatkan pengajian di Seoul High School.Yep harini merupakan Hari Graduasi untuk pelajar Tingkatan 5. Ouh Yeah ofcoz aku gembira dan agak sedih sebab aku dah belajar sini 5 tahun and banyak kenangan yang jadi kat sini macam dulu waktu form 2 aku terlanggar tiang smpai berdarah.

Baju sekolah aku sarungkan dan disebabkan graduasi so aku pun solek la sikit muka sebab nanti ade sesi penggambaran terakhir.

Seoul High School ♡

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Seoul High School ♡

'Momo! cikgu Mina panggil awak tdi dia suruh awak tunggu kat backstage dengan penerima hadiah yang lain'. Kata Tzuyu.'Ouhh okay² saya gi sana.'Balas Momo lalu bergegas ke backstage untuk berbaris mengikut urutan nama kerana kurang 10 minit lagi majlis penyampaian hadiah akan dimulakan.

'Kini Acara yang dinanti-nantikan oleh semua iaitu pemberian hadiah bagi pelajar² terpilih...Oleh itu,saya menjemput pengetua sekolah Seoul High School untuk menyampaikan sijil pencapaian dan sagu hati.'

Bila aku dengar je Cikgu Kim sebut dah nak bagi hadiah aku terus rasa gementar sebab aku excited dan agak takut kot² jatuh or aku salah step ke an? dengan bantuan Rosè dan Lisa,aku telah mengembalikan kepercayaan pada diri sendiri.

'Segak betul Cikgu Kim harini'Kata Yuta secara tiba².'Ye dho sebabkan majlis rasmi thats why dia segak...sblum ni dia selalu pkai seluar track dengan Hoodie and kadang² baju kemeja.' Sambung Lisa.

Ya,tidak boleh dinafikan dia memang kacak

Semua penerima hadiah bagi athlet,pengawas dan macam² lagi dah bergembira turun stage and ade yang dpt anugerah kurikulum so dorang pun tunggu kat backstage balik

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Semua penerima hadiah bagi athlet,pengawas dan macam² lagi dah bergembira turun stage and ade yang dpt anugerah kurikulum so dorang pun tunggu kat backstage balik.

'Majlis diteruskan lagi dengan pemberian anugerah kecemerlangan kurikulum bagi pelajar² terbaik Seoul Highschool.Di jemput Pengetua Sekolah dan Barisan Pentadbir untuk menyampaikan hadiah'.Ucap cikgu Mina dan memberi 'sign' bersedia untuk kami yang berada di bawah pentas.

Skip²

'Penerima terakhir merupakan pelajar terbaik bagi sesi persekolahan gred 5 beliau merupakan seorang pelajar yang cermerlang dalam akademik dan kokurikulum.Seorang pengawas yang berdedikasi dan menjalankan tanggungjawab dengan penuh bersungguh-sungguh.'

'Tokoh pelajar bagi tahun 20__ jatuh kepada Hirai Momo dari kelas 5 Peach.'

Dewan sekolah dipenuhi dengan belon yang terbamg jatuh dri atap dewan.Ribuan tepukan yang diberikan dari semua pelajar,guru² dan ibu bapa yang hadir untuk Momo.

'Tahniah diucapkan'.

Momo naik pentas dengan senyuman yang tidak pudar dari mukanya.

•°•°•°•°•°•°•°•°

'Korang Jom pergi PhotoBooth tu... cam lawa je klau amik gambar.' Ajak Rosè kepada kawan² nya.
'Jom².' Sambut Lisa.

'apa kata kita amik gambar Momo dlu?' Ajak Jungkook lalu menarik momo pergi ke booth tersebut.

'Say Likey~'

Likey~

Likey~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

•°•°•°•°•°Skip at Home

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


•°•°•°•°•°
Skip at Home

'Momo, lepas ni kamu nak kerja kat mana?' Tanya Seokjin.'Umm Momo nak kerja part time dulu kot or Momo tolong Mama kat rumah camtu? Momo pun x pasti.'

'Ouh sebenarnya macam ni..Papa nak offer kamu kerja kat syarikat keluarga kita.Papa x kisah apa pilihan kamu sama ada nak terima ataupun tidak jadi kamu nak ke tak?'.

'Ummm saya boleh je lagipun saya x pikir lagi nak kerja apa.' Balas Momo dengan segaris senyuman dimuka manisnya.

'Baguslah kalau macam tu Papa mmg mengharapkan kamu dan Namjoon untuk menyambung syarikat Papa.'

Momo POVs

Momo masuk kedalam bilik dan membuka buku journalnya untuk menulis sesuatu.

the peach diary

Sekolah Check 》

Graduation Check 》

Job Check 》

Boyfriend

'ummm..........'

The End


My Teacher Series 2 is Coming~ 😁💕

So basicly series 2 dah tak ada momo pergi sekolah tpi momo pergi office.......

Cikgu Kim?

Lisa?

Rosè?

Jungkook?

Yuta?

Tzuyu?

Dorang still ada and yeah say selamat datang to Yuta 😁

Nctzen? mana korang?

So Yuta bukan watak sampingan tpi dia memainkan peranan yang penting dlm series 2 akan dtang....

Ape peranan dia? Tunggu dan Baca

Stay Safe And Byeee

#MOREandMORE

[C] MY TEACHERWhere stories live. Discover now