2

1.9K 120 8
                                    

Хувцас солих энэ давчуу өрөөнд тэхёны аахилах болон миний амнаас гарах бөглүү дуу тод сонсогдоно.

Тэхён тавих дөхсөн бололтой хурдаа нэмэхэд түрүүнээс хойш тэвчиж байсан тэвчээр маань туйлдаа хүрч "А-ааах....Т-эхён б-и  тэв-чихгүйн....А-аа-мм" гэж түүний хүчтэй хөдөлгөөнд хоолой минь доргих шиг бүх үг маань тасарч чангаар гиншив.

Тэр зогсолтгүй бүдүүн баригал хоолойгоороо аахилсаар "амм....аяархан хонгор минь одоохон дууслаа" гээд хэд хүчтэй хийгээд анал дотор минь тавихад өөрийн эрхгүй дуу алдаж,  өөрийнхөө эрхтнийг саах гэтэл тэхён уруул дээр минь үнсээд доод уруулыг минь хазлах бөгөөд гар нь ч зүгээр байлгүй минийхийг шувтарна.

Харин би түүний өгөх гайхалтай мэдрэмжид хэзээ мөдгүй тавихад бэлдэн яг тэр мөч нь ирэхэд чангаар дуу алдаад тэхёны гаран дээр тавьчхав.

Бүх бие тавирч арай хийн хажуу талын сандал дээр хэвтэх маягтай болоход тэр өөрийнхөө гаран дахь миний шингэнийг нэг долоосноо "амсах уу?" Гэсээр гараа сунгахад нь инээмэр аядан "би чамд нохой шиг харагдаад байна уу?" Гэж ёжлон инээлээ.

Тэхён юу ч болоогүй юм шиг царайлан "чинийх шдэ" гээд дахин гараа сунгахад нь өгзөг рүүгээ нэг хуруугаа зөөлөн хийж хажуугаар нь урсах цагаан шингэнийг гараараа арчин тэхён руу сунгаад "энэ чинийх амсах уу?" Гэхэд тэр инээнэ.

Тэр гараа өөрийнхөө алчуураар арчаад "алив босоод ир" гэж намайг дуудахад нь удаан гэх чинь босоод гараараа хана тулаан цааш харан зогсов.

Жонгүг: сая гэнэтийх байсан чинь их өвдлөө шүү

Тэхён гараа ташаан дээр минь тавиад алчуураараа өөрийнхөө гаргасан шингэнийг арчин "чи л эхэлж намайг өдсөн байхаа" гэв.

Жонгүг: үерхдэг хүнээ хөтлөх, үнсэх тийм буруу зүйл үү?

Тэхён: тэгээд заавал миний нүдэн дээр байдаг нь яаж байгаа юм?

Жонгүг: чи өөрөө л тагнуулч шиг харчхаад байдаг биз дээ.

Тэр ажлаа дуусгасан бололтой цааш явсаар газар шидсэн хувцаснуудаа өмсөж эхэллээ.

Жонгүг: чи өөрөө л намайг хүнтэй үерэх гэсэн.

Тэхён: тиймээ намайг уучлаарай.

Би ч мөн адил дээгүүр фудволкоо өмсөөд түүнрүү харвал тэр хувцсаа өмсөж дуусаад ойр хавийг цэгцэлнэ.

Жонгүг: чи өөрөө л бидэнд ийм харьцаа хэрэггүй гэсэн.

Тэхён: тиймээ

Forbidden schoolWhere stories live. Discover now