10

179 8 7
                                    

Г.Т.Changbin

Changbin:Вече няма да си говоря на ум. Може да е криндж да си говоря сам на глас ама така е единственият начин по който Felix няма да разбере какво си мисля.

Changbin: Така остават 1 седмица докато трябва да реша какво да отговоря на Felix дали ще се разсърди ако кажа не а дали на мен ще ми е тъжно ако му откажа та то на мен ми е тъжна като не го виждам и чувам за повече от 3 дена.

Changbin: Споко Changbin дишай просто ще го сложа в изпитателен период. 2 дена защото не мога повече да издържа. В този период ще му давам да спи у нас, но ще има право да не целува 3 пъти на ден.

Changbin: Но не съм ли много гаден. Ама как ще издържа ама аз като го целуна един път как ще мога после да му давам по само 3 пъти на ден. НЕ не си представяй устните му той ще го види.

 НЕ не си представяй устните му той ще го види

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Changbin: О неее защо си ги представих. А сега не мога да спра да мисля за тях.

FM" Bini защо си мислиш за устните миии"

Changbin: Споко Changbin просто не му отговаряй колкото и да се изкушаваш.

FM" Ей да не ме сънуваш?"

CM" НЕЕЕЕ"

FM" Оке просто питах"

Започнаха си удрям главата в възглавницата.

Changbin: Защо му отговори, защо му отговори , защоооо.
Толкова ме е срам.

След 1 час крещене заспах на дивана.

Г.Т.Felix

Какво за Бога му стана?
Защо извика така?
Дали ми е ядосан?
Илииии се засрами?

А може и двете.

Но едно нещо знам.
Може да е ядосан или засрамен, но беше тооолкова сладкооо.

--------------

Г.Т.Minho 3:00 сутринта

Защо онова сладко момченце от кафенето не ми пише. Как му беше името.... Han Jisung вярно.

И точно докато си мислех това. И някой ми писа.




Това бе той.

_______________________

Ейооооо ето я и новата глава обаче вместо в 00:00 в 00:30 голяма промяна налиии.

Еми чао от мен и приятна вечер/ден

Аааааа чакайте гледайте видеото което е горе защото е много яко а ако сте го гледали нищо няма да стане ако го гледате отново. И на каде без якото емоджи.
ᕦ༼✩ل͜✩༽ᕤ

The voice in my head {Changlix} [Завършена]Where stories live. Discover now