פרק 10

697 62 20
                                    

הגענו מאוד מהר למטרה, תודה 💛
--------

נקודת מבט של נאמג'ון:

זה היה השבוע הכי קשה שהיה לי איי פעם בחיי!
אני לא יכול לחיות בלעדיו, להירדם בבלעדיו, לאכול בלעדיו, לראות טלוויזיה בלעדיו.
אני לא יכול ככה...אני לא מאמין שהוא בגד בי!.
אבל יכולנו לשבת ולדבר על זה אבל הוא רק ארז מזוודה והלך מהר בלי לתת לי לדבר איתו. אני לא מאמין לאיזה שפל הגעתי שאני שוכב על המיטה ומסניף את בגד של ג'ין.
"א- אני צריך.. אותו!!" זעקתי לחדר השומם. "הוא לא יכול לעזוב אותי כמו כולם!, הוא האחד שהתחתן איתו! הוא האחד שאבנה איתו בית! הוא אחד שיגדל איתו משפחה! הוא האחד שהזדקן איתו! הוא האחד שהחייה לנצח איתו! הוא האחד והאחרון שהתאהב בו..." צרחתי בתקווה שמישהו מקשיב לתחנינותי.
וכך נרדמתי עם מחשבותי על ג'ין
.

.
נקודת מבט של ג'ין:
השבוע הזה היה כל כך עינוי בשבילי!
ללכת ופתאום לראות את פרצופו העצוב בבית ספר שבר אותי..
כל הזמן ריסנתי את עצמי מלהתנפל עליו בנשיקה סוחפת. אני ממש מעריך את טאה, הוא כל השבוע הזה לא עזב אותי לבד הוא תמיד נתן לי הרגשה שאני רצוי בביתו, אחיו שחזר לפניי יומיים מטיול שנתי ממש חמוד, הוא מתנהג למופת בתור אח.
הוא תמיד מחבק אותי ומציע לי לישון בחדרו, אבל משהו בפרצופו של טאהיונג שהוא חזר, אמר לי שקרה משהו מוזר ואני עוד אגלה!
.
.
אני וטאהיונג רואים בדיוק סרט. אבל הוא נרדם תוך שנייה!
"טאה, אתה ישן?" שאלתי, מוודא שהוא ישן ולא מותח אותי. הושטתי את ידי לעבר שלט הטלוויזיה. ולוחץ על כפתור הכיבוי. החזרתי את הפופקורן לשולחן והסרתי מעצמי ומטאה את השמיכה.
תפסתי את טאה בתנוכחת כלה, ראשו נשמט לאחור. זה היה מראה לבבי ומשעשע בו זמנית. התהלכתי בסלון שטאה ביידי.
לפתע אחיו של טאהיונג צץ מאחורי עם חיוך מלוכלך (זבל אנושי) "אויש! הבהלת אותי!" צעקתי על סוהו, סוהו חייך חיוך שדיי הפחיד אותי, "אני רואה שטאהיונג כבד לך?, תן לי אני אקח אותו למעלה.." עיוותתי את פרצופי למשמע דבריו. למה יש לי הרגשה רעה לגביו. " אממ זה בסדר אני אקח אותו, הוא לא כבד" אמרתי עם חיוך מזויף ומיהרתי לעלות לחדרו של טאה.
.
.
השכבתי את טאה על גבו על מיטתו. תפסתי את השמיכה הרופסת וכיסיתי את הטאה עד צאוורו. הנחתי נשיקה על לחיו הסמוקות מילדות. ובאתי לצאת מהחדר אך ידו של טאה עצרה אותי משום מה. "א-אל תלך.." הוא מילמל. מכווץ את עיניו כאלו מנסה להתחמק ממשהו, שילבתי את ידו עם ידיי ורכנתי לעברו.
"בבקשה ת-תעזור לי.." הוא שוב מילמל. זיעה התחילה לזלוג ממצחו לשאר פניו. "הוא רוצח א-את נפשיי!!" הוא צרח את המילה האחרונה. עיניי נפערו, "מי זה 'הוא'?" שאלתי את טאה

לפתע!
____________
°

°
מי תמיד עוצרת במתח! מייי?
.
מטרה לפרק-19 הצבעות, 10 תגובות.
אני מאמינה שתדעו למטרה😍😍

𝑷𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆 𝒔𝒂𝒗𝒆 𝒎𝒆- 𝒕𝒂𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌🔫Where stories live. Discover now