Part 5

856 46 18
                                    

Sebelum bermula cerita Sakinah , min memohon readers yang suka citer nii sila vote 🗳 . Vote anda amat berharga . Terima kasih yang vote .

***************************************************
Sakinah membelek jam di tangan , jamnya menunjukkan pukul 6.30 pagi , dia bergegas keluar dari bilik dan memakai kasut dengan pantas .

Hari makin cerah , ayahnya menghidupkan motorsikal yang sudah berusia dengan ganasnya. .

Sakinah terasa hatinya tidak sedap kerana kebelakangan ini dia sering di kacau dengan soalan mengapa kenapa  dia diperhatikan oleh seseorang . Dia tidak tahu siapa tetapi mesti ada sebab mengapa orang tersebut memerhatinya .

Jam di dinding kelas 6 Murni menunjukkan tepat 7.00 pagi , dia sampai sekolah dan terus bergegas menuju ke kelasnya yang bersebelahan tandas pelajar perempuan .

Beg sekolah yang digalas di letakkan di atas bangku sekolah .Dia mengeluarkan barangan untuk bersedia menimba ilmu .

Tanpa sedar datang sekumpulan remaja lelaki yang tidak dikenali mungkin seniornya , tetapi mengapa dia menghampiri si Sakinah .

Ketua dari sekumpulan , berwajah kacak ,berambut kusut masai ,dan bajunya dikeluarkan .Sakinah mula berasa tidak senang dan mula berasa tidak selesa .

Dan dia berseorangan di dalam kelas dan rakannya yang lain masih tidak hadir .

Ketua dari kumpulan remaja lelaki itu mula menghampiri dan memeluk si Sakinah . Mungkin perempuan lain suka dan gatal tetapi bukan bagi Sakinah .

Dia melawan tetapi tidak berjaya , dia menepis dengan kuat tetapi apakan daya kekuatan 5 orang perempuan tidak mampu melawan kekuatan seorang lelaki .

"Sayang abang rindu sayang , dah lama tak merasa macam niyy kan ??" Kata - kata ketua kumpulan itu bergelora di otak .

"Yee lama tak rasa macam niyy , sayang abang " - mungkin ini jawapan bagi perempuan lain tetapi tidak bagi Sakinah , dia bukan sejenis perempuan murahan yang hanya termakan dengan kata - kata manis yang datang dari buaya darat .

Bisikan suara yang garau di cuping telinga Sakinah dan menjilat lehernya . Sakinah memberikan penampo secara percuma ke atas ketua gengster Taik Kucing yang cuba melakukan seks bersamanya .

Dia memijak kasut remaja lelaki yang memeluknya ,penampo si Sakianah membuatkan ketua gengster taik kucing tersebut menjadi bluf mungkin disebabkan gegaran otak apabila penampor si Sakinah melekaf diwajahnya .

Dia memasang langkah dan cabut sekuat hati . Tidak cukup tanah dia berlari. Jika dia tidak bisu sudah pasti bergegar gegendang telinga ketua gengster.

Berlari sekuat hati menuju ke pondok security.Perjalanannya masih jauh dan hatinya gelisah .

"Tak guna perempuan Mandul kau tak kenal aku sapa yerr " Jerit ketua gengster .

Semput nafas Sakinah apabila sesudah sampai di pondok pengawal . Muka dan badan habis di  basah dek peluh berlari.

Riak wajah Pak Guard pelik apabila memandang wajah Sakinah yang seperti di kejar hantu .

"Kenapa niyy adik ?? " soal pengawal keselamatan . Isyarat yang dibuat sehabuk tidak difahami oleh Pak Guard .

"Adik cakap apa niyy ?? " soal pak guard lagi tetapi kali niyy dia memberi pen dan kertas . "Pak cik ada orang cuba memperkosa saya " tulis si Sakinah di atas kertas yang diberi .

Kejung muka Pengawal Keselamatan , hatinya terkejut dan matanya terbeliak . Betul ker ? Tetapi nampak macam betul . Tanpa banyak soal dia mengambil kayu besbol dan mengambil sebotol air lalu diberikan kepada Sakinah untuk dia tenang dan tidak gementar .

Lampu picit di pasang untuk melihat laluan ke arah kelas 6 murni. Sakinah duduk di belakang Pak Guard kerana trauma dengan apa yang berlaku .

Sesampai di kelasnya kelihatan sunyi kerana gengster kelas bawah sudah meninggalkan tempat tersebut takut Sakinah laporkan tentang ini kepada seseorang . Gementar luntut Sakinah akibat tragedi yang berlaku tadi .

   ~  jngan lupa vote dn komen yer✌🏻✌🏻

                                    ~bersambung~

Sakinah Where stories live. Discover now